XXL Nutrition

Me

Hoi mooie foto's als je vragen hebt over grote biceps hoor ik het wel

• Topic Starter Topic Starter
Mooi fysiek zeg! En goed droog ook.

Geen beest maar een lekker dier :-D

Dacht dat beesten vaak 4 poten hadden, over het algemeen iets hariger zijn en nog meer andere kenmerken hadden dan sporten en challangen maar als dat verkeerd gedacht is, dan kan het best zijn dat ik een beest ben

Wijsneus :roflol:

Mooi fysiek heb je, zonde dat je verhuist bent.

Adam rules, ik train om de hoek :)

Vind bij haar gym te veel vrouwen trainen die vaak om tips komen vragen en dan net ff te lang om me heen blijven hangen en ineens over hele andere dingen vragen beginnen te stellen... Stagneerd me trainingstempo :(

Vind bij haar gym te veel vrouwen trainen die vaak om tips komen vragen en dan net ff te lang om me heen blijven hangen en ineens over hele andere dingen vragen beginnen te stellen... Stagneerd me trainingstempo :(

Welke gym is dit?

voor onderzoeksdoeleinden

Adam rules, ik train om de hoek :)

strong subtle brag

Als die vrouwen er allemaal zo uit zien is er geen enkele vent ( op f**gots na dan ) die daar moeilijk over doet.

Dacht dat beesten vaak 4 poten hadden, over het algemeen iets hariger zijn en nog meer andere kenmerken hadden dan sporten en challangen maar als dat verkeerd gedacht is, dan kan het best zijn dat ik een beest ben

Jij wil dus zeggen dat je niet harig bent=

Als die vrouwen er allemaal zo uit zien is er geen enkele vent ( op f**gots na dan ) die daar moeilijk over doet.

"Deze vrouwen zijn allemaal veel te lekker en strak, laat ik maar ergens anders gaan trainen", said no man ever.

jongens willen jullie dit topic niet zo derailen

verdomme

bvd

Smitze! Lekker beest, hoe gaat het nu met je? :kiss:

Van de fiets gevallen, amsterdams carneval gevierd:)?

Terug
Naar boven