Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Als hun emoticon!
Dat zie je toch, jeeeezus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen doet maar grappig in deze log, maar ik denk dat ze er niet tegen kunnen dat je een beter fysiek heb als hun![]()
Nou nou, beest... Hou wel van een challenge en kan me goed vermaken met fitnessen
Nou nou, beest... Hou wel van een challenge en kan me goed vermaken met fitnessen ��
Dacht dat beesten vaak 4 poten hadden, over het algemeen iets hariger zijn en nog meer andere kenmerken hadden dan sporten en challangen maar als dat verkeerd gedacht is, dan kan het best zijn dat ik een beest ben

iedereen doet maar grappig in deze log, maar ik denk dat ze er niet tegen kunnen dat je een beter fysiek heb als hun![]()

Wijsneus
Mooi fysiek heb je, zonde dat je verhuist bent.
Thanks!Vind bij haar gym te veel vrouwen trainen die vaak om tips komen vragen en dan net ff te lang om me heen blijven hangen en ineens over hele andere dingen vragen beginnen te stellen... Stagneerd me trainingstempo![]()
Adam rules, ik train om de hoek
Vind bij haar gym te veel vrouwen trainen die vaak om tips komen vragen en dan net ff te lang om me heen blijven hangen en ineens over hele andere dingen vragen beginnen te stellen... Stagneerd me trainingstempo![]()
Dacht dat beesten vaak 4 poten hadden, over het algemeen iets hariger zijn en nog meer andere kenmerken hadden dan sporten en challangen maar als dat verkeerd gedacht is, dan kan het best zijn dat ik een beest ben
Als die vrouwen er allemaal zo uit zien is er geen enkele vent ( op f**gots na dan ) die daar moeilijk over doet.