XXL Nutrition

Me

Bezoekers in dit topic

Heb mijn VP laten meten met een soort elektronisch knijpertje (haha klinkt heel amateuristisch he). Mijn rug, buik, achterkant van m'n arm en bovenbeen werd opgemeten en dan met zo'n lijst gekeken wat het VP was aan de hand van metingen en leeftijd. Geen idee of dat gebruikelijk is.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Wat raden jullie btw aan voor benen en billen? Isolatie oefeningen of juist squats ed?
 
Mooie foto, een gespierd vrouwenlichaam is altijd mooi.
 
Squats, lunges
 
Je bedoelt dat bmi apparaatje wat alles uitleest aan de hand van je leeftijd, geslacht etc?? Misschien kun je een keer bij totalfitcentre je vp op een goede manier laten meten. voor benen en billen start ik altijd met compound oefeningen en eindig altijd met isolatie oefeningen.
 
Je bedoelt dat bmi apparaatje wat alles uitleest aan de hand van je leeftijd, geslacht etc?? Misschien kun je een keer bij totalfitcentre je vp op een goede manier laten meten. voor benen en billen start ik altijd met compound oefeningen en eindig altijd met isolatie oefeningen.
Ze beschrijft een caliper meting (geen BIA). Veel 'accurater' ga je het niet echt krijgen zonder te moeten uitwijken naar bijv. een DEXA of onderwatermeting. Kunt ook uitgaan van de combinatie spiegel + weegschaal + meting van taille op twee punten.

Squats, lunges, leg extensions, hamstring curls, stiff legged deadlifts, hip thrusts, tienmiljoenmiljard beenoefeningen, zolang je maar squats erin laat.
 
Klopt GetXXL! Heb de caliper test gegoogled en die was het idd. Weet alleen niet meer of het 16 of 18% was. Ik kwam laatst btw een stuk tegen dat squats een goede oefening is voor je hele lichaam,incl benen en billen uiteraard, maar dat isolatie oefeningen doeltreffender zijn... Of geldt dat alleen voor "shapen" en niet om meer body te krijgen?
 
Goed droog. Ja squats zou ik zeker aanraden.
 
Klopt GetXXL! Heb de caliper test gegoogled en die was het idd. Weet alleen niet meer of het 16 of 18% was. Ik kwam laatst btw een stuk tegen dat squats een goede oefening is voor je hele lichaam,incl benen en billen uiteraard, maar dat isolatie oefeningen doeltreffender zijn... Of geldt dat alleen voor "shapen" en niet om meer body te krijgen?
Zoiets als 'shapen' bestaat niet, je hebt meer of minder spier, en meer of minder vet. Je 'shape' wordt bepaald door de hoeveelheid spier en welke vetlaag eroverheen ligt (en vocht).

Isolatie oefeningen zijn doeltreffender in de zin dat ze de geïsoleerde spier doorgaans prima belasten. Maar je been bestaat uit meer spieren dan bijv. alleen je quadriceps die hem strekken (in het geval van leg extensions). Daarom moet je dat soort oefeningen vooral zien als aanvulling.
 
Ziet er netjes uit. maar wat zijn nou precies je doelen?
 
Meer volume aan de onderkant. Verder VP zo houden. Dus... wel aankomen, maar niet vetter worden ;-)
 
Goed eetschema?
 
Mooi basis al! Wel laag gewicht voor je lengte, dus massa bouwen is geen gek idee:)
 
mooi droog zo te zien
knappe buik vooral!
 
Thanks! Ja heb geloof ik wel een redelijk voedingsschema. Zit rond 2300/2400 kcal. 30-20-50 (E-V-K)... Koolhydr vooral aan begin vd dag en na training...
 
Holy crap, zou er niets aan veranderen als ik jou was...

Wel weer typisch dat als je in je galerij kijkt, je ziet dat er 45 mensen in je galerij zitten :roflol:

Andere dames met een vergelijkbaar lichaam die veel op facebook spammen over fitness zijn binnen no time bekend (niet dat je dat moet willen) Maar als t je doel is om wat te doen in het fitness wereldje lijkt t me niet zo lastig.
 
Netjes, jij bent voor nu echt mijn voorbeeld qua buik! (zo'n beetje alles eigenlijk ;0 )
 
Door hoeveel dbb'ers zou ze al gepm'd zijn ?
 
Back
Naar boven