XXL Nutrition

Me

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!! Ben inderdaad vrij lang ja;-)

Ook een update'je van de achterkant... Even een vraagje he... Havermout met whey als post workout, go or no go? En wat helpt om kramp te voorkomen?

image.jpg

Ook een update'je van de achterkant... Even een vraagje he... Havermout met whey als post workout, go or no go? En wat helpt om kramp te voorkomen?

Van uitdroging krijg ik vaak spierkrampen, zorgen dat je genoeg drinkt met dit warme weer ;).
En wat je nu pre-post workout eet/drinkt is niet zo super van belang, het gaat meer om je dagelijkse KCAL/K/E/V, vooral als (semi)beginner zijnde. Havermout is een goede carb source en whey is een goede proteïn source dus als jij dat lekker vind post workout, go for it.

Je post workout maaltijd duurt toch lang om te verteren dus het maakt niet uit wat je post-workout eet, dan zou pre-workout eerder een gedachte moeten zijn. :)

Is mijn standaard post workout, Oats ( havermout dus eigenlijk ) met Whey en wat Dextrose. Kramp zou magnesium tegen moeten helpen bij mijn weten.

Mooi fysiek!

Magnesium idd. En prima postwo

Respect, ziet er goed uit!

Magnesium gewoon van die multivit tabletjes?
Ik drink tussen de 3a4 liter op een dag. Is wel voldoende toch?! Haha ik vind havermout met whey echt super lekker maar las verschillende berichten over de trage kh na de training. Icm dextrose direct na de trainig wel goed dus?

zma

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Wat is trouwens je gameplan momenteel mbt tot training en voeding??

Ik drink tussen de 3a4 liter op een dag. Is wel voldoende toch?! Haha ik vind havermout met whey echt super lekker maar las verschillende berichten over de trage kh na de training. Icm dextrose direct na de trainig wel goed dus?

Voor mij wel. Geen idee of het volgens de wetenschap/broscience ook goed is, voor mij werkt het. Zorgt ervoor dat ik niet zowat KO ga terwijl ik naar huis fiets en als ik thuis ben eet ik m'n vaste meal :)

zonder dextrose ook prima

Precies zoals hierboven gezegd wordt, zonder dextrose is ook prima.
Ongeveer 5minuten na het eten van Oats stijgt je suikerspiegel al. Dus dextrose nemen hoeft eigenlijk echt niet perce.

Smultip:
Cocosmelk (van Alpro, gewoon zo een pak van de supermarkt)
2 schepjes Oats
1 schepje Chocolat Whey
4 aardbeitjes
2 ijsklontjes

In de blender en smullen maar!

Magnesium tegen kramp helpt goed!

IN! Alleen al vanwege je foto :) :) :)

Ziet er goed uit !! Zullen wel de tukker genen zijn :p

Mooi fysiek Smize!

zma

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Wat is trouwens je gameplan momenteel mbt tot training en voeding??
Ik vind zo'n buik wel erg leuk... Ben nog een beetje aan het experimenteren met voeding en training. Dussssss tips en trucs zijn van harte welkom!

image.jpg

peanuthead95 heeft 92 kg aan tips en trucs.

Gewoon om de dag buik trainen. Een laag vet% heb je al...

Tja misschien kan je een keer met meneer Kai meedoen met die oefening op die kuit machine.......mind blowing results :)

Terug
Naar boven