Smize
Cool Novice
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een update'je van de achterkant... Even een vraagje he... Havermout met whey als post workout, go or no go? En wat helpt om kramp te voorkomen?
.
Ook een update'je van de achterkant... Even een vraagje he... Havermout met whey als post workout, go or no go? En wat helpt om kramp te voorkomen?
Magnesium gewoon van die multivit tabletjes?
Ik drink tussen de 3a4 liter op een dag. Is wel voldoende toch?! Haha ik vind havermout met whey echt super lekker maar las verschillende berichten over de trage kh na de training. Icm dextrose direct na de trainig wel goed dus?

Magnesium gewoon van die multivit tabletjes?
Ik drink tussen de 3a4 liter op een dag. Is wel voldoende toch?! Haha ik vind havermout met whey echt super lekker maar las verschillende berichten over de trage kh na de training. Icm dextrose direct na de trainig wel goed dus?
Ziet er goed uit !! Zullen wel de tukker genen zijn![]()
Ik vind zo'n buik wel erg leuk... Ben nog een beetje aan het experimenteren met voeding en training. Dussssss tips en trucs zijn van harte welkom!zma
---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
Wat is trouwens je gameplan momenteel mbt tot training en voeding??