Fitness Seller

Me

Bezoekers in dit topic

Holy crap, zou er niets aan veranderen als ik jou was...

Wel weer typisch dat als je in je galerij kijkt, je ziet dat er 45 mensen in je galerij zitten :roflol:

Andere dames met een vergelijkbaar lichaam die veel op facebook spammen over fitness zijn binnen no time bekend (niet dat je dat moet willen) Maar als t je doel is om wat te doen in het fitness wereldje lijkt t me niet zo lastig.

Dat is van de hele galerij he.
 
Zal ik de eerste zijn die je een pm stuurt ? :)

Reageer maar in mijn fotolog ;) Vind ik wel wat netter dan een ander zijn fotolog vol te spammen. Ik doe het zelf ook, sorry ts.
 
Haha nou ik kan op de een of andere manier geen pm versturen en heb ook nauwelijks berichtjes ontvangen hoor super leuk jullie reacties! Kan ik weer motivatie uit halen om mezelf in het zweet te werken;-)
 
Haha nou ik kan op de een of andere manier geen pm versturen en heb ook nauwelijks berichtjes ontvangen hoor super leuk jullie reacties! Kan ik weer motivatie uit halen om mezelf in het zweet te werken;-)

Nauwlijks berichtjes ontvangen?
Betekend dat 1 berichtje? Of 10 berichtjes? :roflol:

Maar even serieus, ben je nog van plan om bikini wedstrijden mee te doen?
Of ben je gewoon voor je eigen doelen aan het trainen?
 
2! Haha dus dat valt volgens mij heel erg mee;-) ik train gewoon voor mezelf. Heb er wel over nagedacht om aan een wedstrijd mee te doen maar uiteindelijk toch besloten om het niet te doen. Doe jij mee aan wedstrijden?
 
2! Haha dus dat valt volgens mij heel erg mee;-) ik train gewoon voor mezelf. Heb er wel over nagedacht om aan een wedstrijd mee te doen maar uiteindelijk toch besloten om het niet te doen. Doe jij mee aan wedstrijden?


Nee ik heb nog geen wedstrijden gedaan.

Heb er vorig jaar wel over nagedacht, helaas kreeg ik het toen als snel te druk ivm werk.

Inmiddels is alles redelijk rustig en is de Mens Athletic Fysiek klasse in Nederland (gewoon met zwembroek aan)
Dat vind ik al een stuk interessanter, in een stringetje op t podium staan overschrijdt toch wel een hoop van m'n grenzen hahaha.

Dus wie weet dat ik van t jaar wel zo een Mens Athletic Fysiek wedstrijd mee ga doen. Who knows :)



Maar als dit echt jou passie is, zou ik er toch echt wel over na denken om eens een bikini wedstrijd mee te doen.
Je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Je leeft maar 1 keer en je belevingen van vandaag zijn je de positieve herrineringen van morgen.


Je kan zeker weten zo mee doen.
Ik zou je indien wel aanraden een goeie coach te nemen die je goed kan begeleiden.
Er zijn er enkele die echt met elke dame succes boeken!
 
Zag een paar foto's van je, maar ziet er zeker goed uit. Knap hoor! In mijn ogen, oke wel een leek maar toch, zeker wedstrijd-waardig. Ja iemand die meer dames heeft getraind sprak mij aan en heeft een paar van de dames laten zien die hij heeft begeleid. Zag er goed uit maar vind het momenteel nog wel relaxt om voor mezelf te trainen. Heb een paar keer met hem getraind maar de training is dan wel heel erg gericht op het creëren van meer massa ipv "lekker" trainen. Wie weet dat als het toch begint te kriebelen ik wel een poging ga wagen;-)
 
Goed bezig
 
Zag een paar foto's van je, maar ziet er zeker goed uit. Knap hoor! In mijn ogen, oke wel een leek maar toch, zeker wedstrijd-waardig. Ja iemand die meer dames heeft getraind sprak mij aan en heeft een paar van de dames laten zien die hij heeft begeleid. Zag er goed uit maar vind het momenteel nog wel relaxt om voor mezelf te trainen. Heb een paar keer met hem getraind maar de training is dan wel heel erg gericht op het creëren van meer massa ipv "lekker" trainen. Wie weet dat als het toch begint te kriebelen ik wel een poging ga wagen;-)

Ga jij nou gewoon zo laat slapen of euu? :finger:

Maar trainen voor jezelf is ook heerlijk, geen druk of stress, heerlijk!
 
Mooi lichaam voor een vrouw hoor, vp ook prima zo, niet lager gaan.
Zoals je zelf al zegt misschien wat meer massa op de benen en glutes.

Lekker squaten dus!:thumbs:
 
Hahaha nee ik zit in ny... Dus loop 6 uurtjes achter;-) ben niet zo'n nachtbraker hoor. Iig niet op internet.
Nee Virusje, ga ook niet lager. Vind het zo wel goed, alleen wat meer massa aan de onderkant. En de achterstallige 4 weken van de vakantie wegwerken vanaf volgende week!
 
IN :D Benieuwd naar de updates als je terugbent ;)
 
Beeeeetje onduidelijke foto :p maar even een status update van na de vakantie. Eerste x trainen na 4 weken viel vies tegen maar gaan gestaagd door;)

image.jpg
 
Echt een mooi figuurtje! Lijnen op je buik enzo.

Sexy :o
 
Thanks! Haha het kost me ook een paar uurtjes zweten in de gym ik heb net even gekeken maar ik kan jouw foto's niet zien helaas...
 
Ziet er goed uit niks mis mee.


Ps. Mooie lengte
 
Goede kont en buik. Benen ook goed. Alles eigenlijk wel
 
Back
Naar boven