MuscleMeat

Me

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand tips voor buikspieroefeningen? Ik heb laatst de cablecrunch geprobeerd maar voelde vrij weinig... Ik doe ongetwijfeld wat verkeerd maar heb van alles geprobeerd... Ben dichter bij het apparaat gaan zitten, verder weg, geprobeerd om helemaal omhoog te komen en deels, maar heb vooral last van de handen en niet de buik:-P. Heeft iemand tips en trucs?

Je buikspieren de gehele bewegingsbaan aanspannen, deed ik laatst ook er kwamen nog maar een paar reps uit bij de decline crunches

Kneeling cable crunches is ook een fijne oefening als je hem correct uitvoert.

Heeft iemand tips voor buikspieroefeningen? Ik heb laatst de cablecrunch geprobeerd maar voelde vrij weinig... Ik doe ongetwijfeld wat verkeerd maar heb van alles geprobeerd... Ben dichter bij het apparaat gaan zitten, verder weg, geprobeerd om helemaal omhoog te komen en deels, maar heb vooral last van de handen en niet de buik:-P. Heeft iemand tips en trucs?

Had het je met alle liefde een keer voor gedaan. Maar Hengelo is een eind weg van Amsterdam :cool:

3x raden wie hier aan het WK-en is.

Smize 20
Sniezel 8
Naffy 6
GetXXL 5

Cable crunch op je knieen? Zo doe ik 'm ook als ik eens buik train, werkt prima. Wel buik constant aangespannen houden.

Heb geen F4F abo meer anders had ik 'm voor gedaan :P

Cable crunch op je knieen? Zo doe ik 'm ook als ik eens buik train, werkt prima. Wel buik constant aangespannen houden.

Heb geen F4F abo meer anders had ik 'm voor gedaan :P

Heb je daar niet eens 10euro voor een proeflesje voor over ofzo? :D

Denk dat het voor White Knight staat :cool:

"According to the MISC on the BodyBuilding website: A white knight is defined as a male that treats woman as goddesses and does nothing but shower then in compliments on how wonderful and beautiful and special they are."

Ik herken me hier sowieso niet in
:cool:

Zijn er nog dingen waar je op moet letten buiten je buik constant aanspannen? Ik ben sws snel geneigd om m'n billen naar achteren te gooien... Hoorde dat dat niet de bedoeling is:-P maar verder..? Ennuh... Ik vraag wel een dagpas aan voor degene die goede begeleiding kan geven dusssss ...;-)

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Denk dat het voor White Knight staat :cool:

"According to the MISC on the BodyBuilding website: A white knight is defined as a male that treats woman as goddesses and does nothing but shower then in compliments on how wonderful and beautiful and special they are."

Ik herken me hier sowieso niet in
:cool:

Ik ook niet... Ben sws geen man, en de rest lijkt me ook nvt

Is dit het WK topic ?

Gaan jullie lekker samen voetbal kijken, doe ik haar wel een cable kneeling crunch voor!

Zijn er nog dingen waar je op moet letten buiten je buik constant aanspannen? Ik ben sws snel geneigd om m'n billen naar achteren te gooien... Hoorde dat dat niet de bedoeling is:-P maar verder..? Ennuh... Ik vraag wel een dagpas aan voor degene die goede begeleiding kan geven dusssss ...;-)

Dat je de oefening alleen uitvoert 'met je buik' zeg maar. Als je je ass naar achter drukt komt er niks vanuit je abs, bij mij iig niet :P

Kan dat tegenwoordig daar, een keer een dag trainen? Kon vroeger nooit. Ben nog steeds benieuwd of ze al geluisterd hebben naar mijn eeuwige gedram om een squatrek en zwaardere dumbells :P

Terug
Naar boven