XXL Nutrition

Me

Update'je na een een paar weken buikspieroefeningen te hebben gedaan... Niet het leukste om te trainen maar de sixpack komt helaas niet aanwaaien ;-)

Seriously, jij bent echt mijn voorbeeld. Wat heb jij een megamooi lijf!
Van vrouw tot vrouw, I envy you :D haha.. (I still have a long way to go!)

Mag ik dan op je zitten Theray?

• Topic Starter Topic Starter
Seriously, jij bent echt mijn voorbeeld. Wat heb jij een megamooi lijf!
Van vrouw tot vrouw, I envy you :D haha.. (I still have a long way to go!)
Thanks! Haha super leuk om te horen. Heb jouw fotoblog bekeken maar die "long way" valt volgens mij wel mee hoor ;-) ziet er al goed uit!

Haha voor alle testosteron hier... Niet te veel jullie fantasie op hol laten slaan;) Het hele forum hier draait toch om het beoordelen van lichamen en elkaar helpen mooier/beter/ sterker etc. te worden :p

Thanks! Haha super leuk om te horen. Heb jouw fotoblog bekeken maar die "long way" valt volgens mij wel mee hoor ;-) ziet er al goed uit!

Haha voor alle testosteron hier... Niet te veel jullie fantasie op hol laten slaan;) Het hele forum hier draait toch om het beoordelen van lichamen en elkaar helpen mooier/beter/ sterker etc. te worden :p

Haha thanks! :)
And I agree on te second part. ;)

Maar jij hebt zulke mooie ogen :)

• Topic Starter Topic Starter
de witte ridders still going strong

Ontzettend mooi fysiek hoor! Goeie buik, focus nu beetje meer op quads en dan ist helemaal toppie ;)

R u aware?
White_Knight.jpg

:roflol: kan ik natuurlijk bijna geen nee tegen zeggen na zo'n waaaaaanzinnig compliment :p

smize als jij gaat daten met iedere , white knight, hier die jou complimentjes geeft kom je niet meer aan trainen toe heb je een dagtaak aan haha

maar je ziet super uit dat is zeker

opa

Terug
Naar boven