MuscleMeat

Me

En nog foto's Smitze :D?

mooie figuur, knappe buik, goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter

Ik durf denk ik niet meer:p

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

mooie figuur, knappe buik, goed bezig!

Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Vraagje he... Welke supplementen zijn goed om te nemen? Ik heb nu alleen whey en normale multivitaminen en zie door de bomen het bos niet meer in supplementenland ;) iemand tips voor een goede aanvulling op de dagelijkse voeding?

Ik durf denk ik niet meer:p

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Vraagje he... Welke supplementen zijn goed om te nemen? Ik heb nu alleen whey en normale multivitaminen en zie door de bomen het bos niet meer in supplementenland ;) iemand tips voor een goede aanvulling op de dagelijkse voeding?

Nou we zaten net te wachten op updates :(

Visolie, Multivitamine, extra vitamine c
Creatine zou je ook nog over kunnen nadenken.

verder een beetje wat je zelf aanvoelt? extra vitamine d in de winter bvb.
Ik neem extra kurkuma voor mijn "vette" lever...
Magnesium als je last van krampen hebt (veel vrouwen hebben te weinig magnesium), zink voor de huid, ...

Mooi lichaam heb je! Zo te zien gaat het met die buik wel goed komen qua doelen die je hebt :)

Visolie, Multivitamine, extra vitamine c
Creatine zou je ook nog over kunnen nadenken.

verder een beetje wat je zelf aanvoelt? extra vitamine d in de winter bvb.
Ik neem extra kurkuma voor mijn "vette" lever...
Magnesium als je last van krampen hebt (veel vrouwen hebben te weinig magnesium), zink voor de huid, ...

Magnesium zat ik idd aan te denken. Creatine is voor het herstel toch... In hoeverre is dat anders dan bijvoorbeeld glutamine? Zijn zoooo veel verschillende verhalen te vinden!

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Mooi lichaam heb je! Zo te zien gaat het met die buik wel goed komen qua doelen die je hebt :)

Dankjewel! Ja buik gaat best snel vooruit... Heb er altijd veel te weinig/geen aandacht aan besteed en merk het verschil wel;)

Magnesium zat ik idd aan te denken. Creatine is voor het herstel toch... In hoeverre is dat anders dan bijvoorbeeld glutamine? Zijn zoooo veel verschillende verhalen te vinden!

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Dankjewel! Ja buik gaat best snel vooruit... Heb er altijd veel te weinig/geen aandacht aan besteed en merk het verschil wel;)

Ik gebruik zelf altijd voor en na de training Essential Amino Stack icm DextroJuice.. Misschien is dat leuk voor je om te gebruiken.

glutamine of andere aminozuren supplementeren is nergens voor nodig als je genoeg eiwitten eet, wat je waarschijnlijk al doet. creatine is niet voor herstel maar kan je een kleine performance boost geven in de gym maar is ook geen wondermiddel. misschien dat je 8 rep max op een bepaalde lift een 9 rep max wordt

Twents Schoon

Wanneer gaan we samen trainen Smitze? Drinken we daarna romantisch een shakje :twitch:

Damn goed fysiek.

Deventer - Hengelo is wel te doen. Daten? :o

dan doe ik die cable crunches wel voor bij de fff
hihi :D

eiwit en creatine zijn de enige supplementen welke "mijn" geld waard zijn en iets doen
http://www.true-natural-bodybuilding.com/supplements.html (komt van Mister10 en die wordt hard gedissed op dit forum maar denk dat ik er nog veel van kan leren :))

Glutamine, BCAA, pre workout this, ...

Waaauw wat zie je er fantastisch uit!!!!!!!

Wanneer gaan we samen cable crunches doen? 40 a 50km rijden om samen met een leuke dame te trainen in de gym vind ik die afstand wel waard.

:o

Wanneer gaan we samen cable crunches doen? 40 a 50km rijden om samen met een leuke dame te trainen in de gym vind ik die afstand wel waard.

:o

Hahaha nou ik woon sinds 5 dagen in Amsterdam... Dus als je daar een xtje in de buurt bent...;)

Terug
Naar boven