anonimnyylector
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

iemand tips voor een goede aanvulling op de dagelijkse voeding?Ik durf denk ik niet meer
---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------
Dankjewel!
---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------
Vraagje he... Welke supplementen zijn goed om te nemen? Ik heb nu alleen whey en normale multivitaminen en zie door de bomen het bos niet meer in supplementenlandiemand tips voor een goede aanvulling op de dagelijkse voeding?

Visolie, Multivitamine, extra vitamine c
Creatine zou je ook nog over kunnen nadenken.
verder een beetje wat je zelf aanvoelt? extra vitamine d in de winter bvb.
Ik neem extra kurkuma voor mijn "vette" lever...
Magnesium als je last van krampen hebt (veel vrouwen hebben te weinig magnesium), zink voor de huid, ...
Mooi lichaam heb je! Zo te zien gaat het met die buik wel goed komen qua doelen die je hebt![]()

Magnesium zat ik idd aan te denken. Creatine is voor het herstel toch... In hoeverre is dat anders dan bijvoorbeeld glutamine? Zijn zoooo veel verschillende verhalen te vinden!
---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------
Dankjewel! Ja buik gaat best snel vooruit... Heb er altijd veel te weinig/geen aandacht aan besteed en merk het verschil wel![]()
Magnesium zat ik idd aan te denken. Creatine is voor het herstel toch... In hoeverre is dat anders dan bijvoorbeeld glutamine? Zijn zoooo veel verschillende verhalen te vinden!
---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------
Dankjewel! Ja buik gaat best snel vooruit... Heb er altijd veel te weinig/geen aandacht aan besteed en merk het verschil wel![]()
wow! GREAT fysiek!Komt langzamerhand wat meer massa. Benen worden voller en bovenrug wat breder. Verslavend dat sporten zeg;-)

)Wanneer gaan we samen cable crunches doen? 40 a 50km rijden om samen met een leuke dame te trainen in de gym vind ik die afstand wel waard.
![]()

Hahaha nou ik woon sinds 5 dagen in Amsterdam... Dus als je daar een xtje in de buurt bent...![]()

Hahaha nou ik woon sinds 5 dagen in Amsterdam... Dus als je daar een xtje in de buurt bent...![]()