ectoforce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 173
- Lengte
- 2m
- Massa
- 121kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel tof trouwens dat je ook geared gaat liften. Leuke aanvulling toch! Al die haat ervoor.
Inderdaad dat als je hem aantrekt er zo vijftig kilo uithaalt. Als je RAW niet technisch goed kan tillen zal je er geared ook nooit veel uit gaan halen. Dat komt bij jou wel goed.veel mensen begrijpen ook niet wat die pakken zijn. Die denken dat zon bench shirt een soort van slingshot is met een lijf er aan.
vind het wel een uitdaging en technisch erg lastig om onder de knie te krijgen.
Inderdaad dat als je hem aantrekt er zo vijftig kilo uithaalt. Als je RAW niet technisch goed kan tillen zal je er geared ook nooit veel uit gaan halen. Dat komt bij jou wel goed.
En merk dat ik enorm zwakke triceps heb, mijn close grip haalde ik voledig uit spanning op mn latsmerk nu ik dat pak aan doe ook meteen wat er RAW fout gaat. Begrijp nu al die fails op bench en waar de fout zat. Word nog wel lastig om alle verkeerde motor paterns er uit te werken. Zon pak is een stuk minder vergevend dan RAW, al 2 keer gered door de safetys met dat shirtEn merk dat ik enorm zwakke triceps heb, mijn close grip haalde ik voledig uit spanning op mn lats
want de lats zijn zon belangrijke primary mover in de bench jwz
Zou ook altijd iemand achter je hebben als je in shirt bencht, het kan opeens in een verkeerde baan gaan en dan red je het echt niet meer.
Verder is dat shirt echt super los man, ik kan amper die bar vastpakken terwijl jij hem nog zelf uit kan tillen.
heb nooit in een shirt gebencht dus ben oprecht benieuwd
je hebt nog nooit meer gebenched in shirt dan raw toch? maar je zegt hem maar net op een 1 board te krijgen, haal je daar dan helemaal niks uit verder?
Gaat het zonder pak ook al beter het bensen qua techniek?
Wat is je normale/smalle grip bij bench? En hoe doe je nu dat elbow flaring, van het filmpje dat ik stuurde of..?
Sterke weights trouwens weer![]()