Fitness Seller

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wel tof trouwens dat je ook geared gaat liften. Leuke aanvulling toch! Al die haat ervoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Wel tof trouwens dat je ook geared gaat liften. Leuke aanvulling toch! Al die haat ervoor.

veel mensen begrijpen ook niet wat die pakken zijn. Die denken dat zon bench shirt een soort van slingshot is met een lijf er aan.

vind het wel een uitdaging en technisch erg lastig om onder de knie te krijgen.

mocht ik liever RAW liften kan dat altijd ook. Maar nu even combineren en kijken hoe het bevalt.

veel mensen begrijpen ook niet wat die pakken zijn. Die denken dat zon bench shirt een soort van slingshot is met een lijf er aan.

vind het wel een uitdaging en technisch erg lastig om onder de knie te krijgen.
Inderdaad dat als je hem aantrekt er zo vijftig kilo uithaalt. Als je RAW niet technisch goed kan tillen zal je er geared ook nooit veel uit gaan halen. Dat komt bij jou wel goed.

• #2.184
Inderdaad dat als je hem aantrekt er zo vijftig kilo uithaalt. Als je RAW niet technisch goed kan tillen zal je er geared ook nooit veel uit gaan halen. Dat komt bij jou wel goed.

merk nu ik dat pak aan doe ook meteen wat er RAW fout gaat. Begrijp nu al die fails op bench en waar de fout zat. Word nog wel lastig om alle verkeerde motor paterns er uit te werken. Zon pak is een stuk minder vergevend dan RAW, al 2 keer gered door de safetys met dat shirt :p En merk dat ik enorm zwakke triceps heb, mijn close grip haalde ik voledig uit spanning op mn lats

want de lats zijn zon belangrijke primary mover in de bench jwz

Goede log goed bezig, hou zo vol mijn goede vriend :cool:

merk nu ik dat pak aan doe ook meteen wat er RAW fout gaat. Begrijp nu al die fails op bench en waar de fout zat. Word nog wel lastig om alle verkeerde motor paterns er uit te werken. Zon pak is een stuk minder vergevend dan RAW, al 2 keer gered door de safetys met dat shirt :p En merk dat ik enorm zwakke triceps heb, mijn close grip haalde ik voledig uit spanning op mn lats

Zou ook altijd iemand achter je hebben als je in shirt bencht, het kan opeens in een verkeerde baan gaan en dan red je het echt niet meer.

Verder is dat shirt echt super los man, ik kan amper die bar vastpakken terwijl jij hem nog zelf uit kan tillen.

• #2.188
want de lats zijn zon belangrijke primary mover in de bench jwz

ik primary mover je de moeder.

Goede log goed bezig, hou zo vol mijn goede vriend :cool:

dank je Ray!

Zou ook altijd iemand achter je hebben als je in shirt bencht, het kan opeens in een verkeerde baan gaan en dan red je het echt niet meer.

Verder is dat shirt echt super los man, ik kan amper die bar vastpakken terwijl jij hem nog zelf uit kan tillen.

shirt is idd wel losser, maar als ik hem naar beneden trek gaat het wel. Niet zo gek, hij was ook van een 15kg zwaardere lifter. Maar ik ben weer meer gaan eten, hopelijk word het pak dan ook wat strakker

ik heb een nieuw shirt besteld in de goeie maat, weet niet wanneer deze aan zal komen

heb nooit in een shirt gebencht dus ben oprecht benieuwd

je hebt nog nooit meer gebenched in shirt dan raw toch? maar je zegt hem maar net op een 1 board te krijgen, haal je daar dan helemaal niks uit verder?

• #2.190
heb nooit in een shirt gebencht dus ben oprecht benieuwd

je hebt nog nooit meer gebenched in shirt dan raw toch? maar je zegt hem maar net op een 1 board te krijgen, haal je daar dan helemaal niks uit verder?

het probleem is om die cary over er uit te halen. Dat shirt wil terug naar zn neutrale stand en via het pad van de minste weerstand. Maar jij wil juist dat het shirt het pad van de meeste weestand terug neemt, want dat is het pad van de grootste assistance. Vind het nog erg lastig om dat shirt goed te benutten.

wat ik zelf zie is dat ik onderin meer elebogen moet flaren als ik ga drukken. Verder merk ik onderin wel veel ondersteuning en het gaat wel snelomhoog van onderen. Die 80 in pak gingen wel sneller dan de 80 RAW

en met dat shirt aan kan ik minder archen en ben ik niet zo tight als dat ik RAW ben dus er zitten wel nadelen aan

Je zegt dat je tricep heel zwak is. Wat is dan de reden dat je vroeger zo een narrow bench had?

• #2.192
Kut training

squat high bar
3*3 140
zwaar. Heel erg wennen

bankdrukken:
2*2 85
smal
2*2 80

rows
2*5 75

toen pijn aan linker bicep. Voelde niet goed

nu ik thuis ben geen last meer van

Geen blessure krijgen ;)

Gaat het zonder pak ook al beter het bensen qua techniek?

• #2.195
Wat is je normale/smalle grip bij bench? En hoe doe je nu dat elbow flaring, van het filmpje dat ik stuurde of..?

Sterke weights trouwens weer :)

• #2.197
Wat is je normale/smalle grip bij bench? En hoe doe je nu dat elbow flaring, van het filmpje dat ik stuurde of..?

Sterke weights trouwens weer :)

wijd is pink op de ring

normaal/smal is halve duim vanaf begin knurling

bench blijft nog wel lastig. Ik merk dat mn reet van die bank komt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven