Fitness Seller

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
:roflol:

volgens mij vinden jullie het allemaal erger dan ik zelf

training 16-1

dl in pak
1x 180
1x 200
1x 220f
Heel raar 220, ik kreeg m los en versnelde hem redelijk door maar zodra hij over de knie was bleef hij achter mn quad hangen ofzo

bank drukken:
6x2 67.5

chin ups:
3x bw
3x bw+5
3x bw+10

db curls:
2x5 16

ab wheel:
2x 8

meaantje te dikke quads voor deadlifts confirmed.

mirin 5 plates tho.

Zal waarschijnlijk toch liggen aan een andere liftoffpositie (geforceerd) door het pak. Valt het een beetje mee om je adem onderin vast te houden?

Ben bekend met die mysterieuze waarom kan ik deze sumo deadlift niet locken feels. Je staat tov conventional ook zo veel minder stabiel met ook nog veel minder ruimte om te compenseren dat 1cm forward travel van de bar je hele rep al kan verneuken in mijn ervaring, komt allemaal een stuk minder nauw bij conventional.

• #2.165
meaantje te dikke quads voor deadlifts confirmed.

mirin 5 plates tho.

meer verkeerde timing ofzo

Zal waarschijnlijk toch liggen aan een andere liftoffpositie (geforceerd) door het pak. Valt het een beetje mee om je adem onderin vast te houden?

zal zo t filmpje oploaden. Maar vind het nog wel lastig, heupen schieten omhoog. Vind het vreemd want lichtere gewichten 140,160, 180 voelen echt allemaal enorm easy aan (echt 40kg lichter ofzo). Maar haal bij zwaarder blijkbaar weinig carry over uit

Ben bekend met die mysterieuze waarom kan ik deze sumo deadliften niet locken feels.

1e keer in mn leven volgens mij dat ik een deadlift faal boven de knie

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=trQlNYDBVPI

meer verkeerde timing ofzo

zal zo t filmpje oploaden. Maar vind het nog wel lastig, heupen schieten omhoog. Vind het vreemd want lichtere gewichten 140,160, 180 voelen echt allemaal enorm easy aan (echt 40kg lichter ofzo). Maar haal bij zwaarder blijkbaar weinig carry over uit

1e keer in mn leven volgens mij dat ik een deadlift faal boven de knie

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=trQlNYDBVPI

wauw wtf leek super easy.

Boven de stang blijven, knieën locken en dan pas naar achter trekken.

normaal als je een sumo van de grond trekt, kun je hem ook locken zeggen ze. meaan bewijst ff het tegendeel :p

volgens mij verlies je gewoon je spanning midden in de lift. Ik ben niet bekend met het liften in pak, maar misschien heb je bij de lift-off veel hulp gekregen van het pak, waardoor je halfweg ineens 'verschiet' van het gewicht?

met goede focus zit die 220kg er wel in lijkt mij

Jammer van de 220, die lukt binnenkort wel

normaal als je een sumo van de grond trekt, kun je hem ook locken zeggen ze. meaan bewijst ff het tegendeel :p

volgens mij verlies je gewoon je spanning midden in de lift. Ik ben niet bekend met het liften in pak, maar misschien heb je bij de lift-off veel hulp gekregen van het pak, waardoor je halfweg ineens 'verschiet' van het gewicht?

met goede focus zit die 220kg er wel in lijkt mij

Nee hij probeert zn heupen naar voren te drukken terwijl de halter nog maar net voorbij knieën is en dat kan niet.

Die 220 gaat volgende keer makkelijk lukken joh. Dat begin lijkt vrij vlot te gaan. ff dat tweede gedeelte goed beheerst doen en je hebt m!

balen van die 220, je zat er dicht bij.

Nee hij probeert zn heupen naar voren te drukken terwijl de halter nog maar net voorbij knieën is en dat kan niet.

oh ja nu je het zegt. zn heupen gaan naar voor en direct weer naar achter omdat de bar nog niet ver genoeg zit. leek eerst alsof hij alle spanning verloor op dat punt, maar komt inderdaad daar door.

maar sowieso dat je die hebt volgende training meaan :D

• #2.174

nou het was echt alles behalve easy

Boven de stang blijven, knieën locken en dan pas naar achter trekken.

Ja dat klopt, will do! Was start positie etc wel een beetje ok?

oh ja nu je het zegt. zn heupen gaan naar voor en direct weer naar achter omdat de bar nog niet ver genoeg zit. leek eerst alsof hij alle spanning verloor op dat punt, maar komt inderdaad daar door.

maar sowieso dat je die hebt volgende training meaan :D

ga volgende training niet in pak deadliften. Weekje rust en dan naar de wedstrijd toe weer wat doen

220 zit er volgende x gewoon in man! De lift-off lijkt echt super gemakkelijk iig.

Start positie is wel goed, misschien zelfs te laag. Maar lastig te zien op zo'n filmpje.

De lift ziet er sowieso vaak makkelijker uit dan hij voelde!

• #2.178
meer eten gaat opzich wel ok. ZIt nu rond de 3500

voeding 16-1
2lc3crs.png

Start positie is wel goed, misschien zelfs te laag. Maar lastig te zien op zo'n filmpje.

ja dat klopt, ik ga meestal iets lager met mn heupen en zet dan spanning waardoor mn heupen omhoog gaan. Weet niet of dit in pak goed is

De lift ziet er sowieso vaak makkelijker uit dan hij voelde!

vooral bij sumo is dat veradelijk, want als die eenmaal loskomt bij mij gaat hij wel hard door, maar onderin is het wel echt langzaam en moeilijk. Zat mischien nog wel wat in maar niet veel

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

moest vandaag eigenlijk niet trainen maar wilde toch gaan. Geoefend in het bench shirt

bank drukken shirt:
2x 60 2 board
2x 70 2 board
2x 80 2 board
2x 80 1 board
2x 80 1 board
2x 80 1 board
1x 85 1 board

zaten wel goeie reps tussen. Maar blijf het lastig vinden, dit druk ik RAW ook wel

[Link niet meer beschikbaar]
wat ik zelf zie is dat ik onderin meer bij de het drukken meteen meer moet flaren

bank drukken raw:
10x3 50
op techniek letten. Voelde beter nu, weet waar ik op moet letten

nog wat roeien

Wat voor maat heb je in dat shirt?

• #2.180
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven