MuscleMeat

Gestopt Meaantje's bulk log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks iedereen. Welkom :D

Voeding's schematje gemaakt
23it652.jpg

Wel eet ik iedere dag nog wat koekjes en/of snoepjes en limonade etc. Maar dit niet vast er in gezet. Dus dan komt het totaal op 3200. En de rest zal wellicht niet iedere dag hetzelfde. Maar dit is grotendeels hoe mijn voeding er uit ziet. Het is vooral lastig omdat veel vet niet echt goed gaat met mn darmen.

Laatst bewerkt:
Succes benenkoning :thumbs:

Altijd leuk om te zien wat iemand eet op zo'n dag , zet m op :)

Ik dacht al :D Bulkjen op 2800kcal :eek:

Succes. Ben benieuwd.

High Frequency sheiko #30 W1 D3

Kniebuigen
102.5x5
120x4
140x3x5
opzich wel prima. Ging alleen niet heel hard

Bankdrukken
45x5
52.5x4
60x3
70x3x2
75x2x2
opzich wel easy

voelde me niet goed dus naar huis gegaan. Zo meteen dus thuis nog wat fly's en stretchen

Ik dacht al :D Bulkjen op 2800kcal :eek:

met mijn bw valt dat natuurlijk ook wel mee :o Al heb ik een vrij hoog onderhoud idd

Darmen deden vandaag echt lastig. Echt t*ring vaak moeten schijten :( Voeding nog wel redelijk proberen te houden:

Kcals: 2.952 455/50/162

filmpje van vandaag

filmpje van gisteren

445 carb, waaruit?

vanmorgen toch maar even op de weegschaal gestaan maar gewicht was echt tegenvaller. :sad: denk doordat darmen volledig meaantje gingen gisteren

eet ook wel eens wat anders dan vruchtenhagel op brood. Maar had in MFP de entry boterham vruchtenhagel gemaakt zodat je voor 1 boterham niet telkens 3 dingen hoeft in te voeren. Eet ook wel appelstroop of jam :o

carbs is easy. Vroeger op bijna 600 carbs on a daiiily. Brood/pasta/aardappel/zuivel/malto/limo/koekjes. Carbs gaat sneller dan je denkt. Liter melk is ook al 45 carbs

Laatst bewerkt:
eet ook wel eens wat anders dan vruchtenhagel op brood. Maar had in MFP de entry boterham vruchtenhagel gemaakt zodat je voor 1 boterham niet telkens 3 dingen hoeft in te voeren. Eet ook wel appelstroop of jam :o

je zou toch veel betere spullen op dat brood kunnen doen naar mijn idee :o zelf dingen met meer calorieen dan deze suikerbommen. Of past dat niet in je maagproblemen?

Waarom ook 400 kcal maar een beetje in de lucht laten zweven met fucking snoepjes en koekjes en limonade als je al zo'n enorme moeite hebt met aankomen. Track dan gewoon alles goed. En het zal wel bro klinken, maar eet nou eens wat meer quality food ipv siroop vla en vruchtenhagel of stroop of whatever. Inb4 'darmproblemen'. Je ziet er eng mager uit

^

+1 400 kcal trakcen
-1 quality foods ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven