Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar waar ik als tiener ook altijd boterhammen met nutella en hagelslag at, eet ik er nu pindakaas/tonijn/plakjes kip/eieren/e.d. op, niet zo lastig te verzinnen lijkt me 
Succes met de dameswedstrijd liefje!
Jij bent mijn favoriet

ik doe ook geen boterhammenvlees(ham etc) op mn brood want dat lust ik nietmaar waar ik als tiener ook altijd boterhammen met nutella en hagelslag at, eet ik er nu pindakaas/tonijn/plakjes kip/eieren/e.d. op, niet zo lastig te verzinnen lijkt me
![]()
its something
Lange vingers koop ik niet zo veel meer omdat altijd binge neigingen
je bent genetisch best wel lucky dus zorg gewoon dat je aankomt
Binges = meer kcals binnenkrjgen, dus wat is het probleem?

leuk dat je naar northside bent gekomen, ik heb je gisteren denk ik net gemist
hoezo Powerclean op het einde?

Lekker, trainen bij de nsb. Moet toch iemand aan de tafel hebben gezeten bij het oprichten van die club die zijn vinger in de lucht stak toen de naam 'north side barbell' werd verzonnen.
ik noem het ook altijd express nsb 

Maar kcal inname heeft toch niet veel met gewicht te maken? Ik kan op 2k kcal de volgende dag 2kg zwaarder wegen terwijl ik op 4k kcal de volgende dag een kilo lichter kan wegen. Ligt er maar net aan wat ik eet(carbs/natrium).Zal wel richting de 3000 kcals zijn wel. Zie morgen wel bij het wegen![]()
Maar kcal inname heeft toch niet veel met gewicht te maken? Ik kan op 2k kcal de volgende dag 2kg zwaarder wegen terwijl ik op 4k kcal de volgende dag een kilo lichter kan wegen. Ligt er maar net aan wat ik eet(carbs/natrium).