XXL Nutrition

Gestopt Meaantje's bulk log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
^

+1 400 kcal trakcen
-1 quality foods ???

Als die 400 kcal ook nog uit snoep en limonade komt is dus bijna de helft van je carbs zowat pure suiker, voor je gewicht maakt t geen drol uit zolang je maar genoeg eet maar er is toch wel wat macro en micro friendlier voedsel dan vla, snoep, limonade en vruchtenhagel.
 
Als die 400 kcal ook nog uit snoep en limonade komt is dus bijna de helft van je carbs zowat pure suiker, voor je gewicht maakt t geen drol uit zolang je maar genoeg eet maar er is toch wel wat macro en micro friendlier voedsel dan vla, snoep, limonade en vruchtenhagel.
Troe, al denk ik dat Maan dat al meerdere keren heeft geprobeerd. Maar niet wil ivm. z'n darmen.
 
Je eet nog best veel koolhydraten en eiwitten zijn in verhouding dan nog best laag
zou zelf50 gram carb omwisselen voor 50 gram eiwitten
 
Je eet nog best veel koolhydraten en eiwitten zijn in verhouding dan nog best laag
zou zelf50 gram carb omwisselen voor 50 gram eiwitten
Wat? hij eet al 2.3x zijn lichaamsgewicht aan eiwitten...
 
Wat? hij eet al 2.3x zijn lichaamsgewicht aan eiwitten...

zie nu pas dat hij niet zo zwaar is haha dan kan het zo opzich prima ja
 
High Frequency sheiko #30 W1D4

Deadlift sumo:
120x5
145x4
165x3
185x2 rpe 8
ging opzich wel okay. Beter dan vorige week in ieder geval

Bankdrukken
40x5
50x4
60x3
70x3
62.5x5
55x7
50x9
telefoon was kapot dus ik kon niet kijken wat ik moest dus. Te zwaar gegaan dus :o :o was alsnog wel super easy. Ook was er te weinig gewicht :mad: was beetje gefrustreerd hierdoor tijdens deze training op zn zachtst gezegd :rolleyes:

#db fly
10x4x3

oh en had blijkbaar lunges ipv leg press moeten doen

leg press
115x6x2
125x6
easy en beetje frustratie er uit
180x6 full stack. Was wel even pittig :roflol:

Hip adduction
50x10x2
Hip abduction
45x10x2

Hanging leg raise
bwx10x2
echt super easy. Paar weken geleden was dit nog echt struggelen maar vaker doen helpt veel

stretchen




je zou toch veel betere spullen op dat brood kunnen doen naar mijn idee :o zelf dingen met meer calorieen dan deze suikerbommen. Of past dat niet in je maagproblemen?

vind vleeswaren op brood echt super vies vaak :o

Waarom ook 400 kcal maar een beetje in de lucht laten zweven met fucking snoepjes en koekjes en limonade als je al zo'n enorme moeite hebt met aankomen. Track dan gewoon alles goed. En het zal wel bro klinken, maar eet nou eens wat meer quality food ipv siroop vla en vruchtenhagel of stroop of whatever. Inb4 'darmproblemen'. Je ziet er eng mager uit

Je ziet er eng mager uit? Dat heb je dus ook als je voor de klas staat dat je constant bang bent door de magere mensen die daar voorbij komen? Ik heb een normaal gewicht, dat ik ondergewicht oid heb is natuurlijk onzin.

Ik track ook gewoon alles alleen niet alles vast in mm schema staan.

Wat voor quality foods zou ik dan moeten eten?

Als die 400 kcal ook nog uit snoep en limonade komt is dus bijna de helft van je carbs zowat pure suiker, voor je gewicht maakt t geen drol uit zolang je maar genoeg eet maar er is toch wel wat macro en micro friendlier voedsel dan vla, snoep, limonade en vruchtenhagel.

in je darmen word toch alles weer in suiker omgezet ???

Je eet nog best veel koolhydraten en eiwitten zijn in verhouding dan nog best laag
zou zelf50 gram carb omwisselen voor 50 gram eiwitten

wat Hoxyz zegt idd.
 
Ja hoor, 'alles' wordt in suiker omgezet in je darmen :rolleyes:
En in eiwitten, en vetten, en vitamines en mineralen. En in ontlasting.

Er is toch gewoon veel voedsel met veel betere macro's dat je zou kunnen eten. Gewoon vlees, melk, kwark, eieren, rijst, pasta, whatever. Moet dat echt elke keer voorgekauwd worden... Daarnaast, die 400 kcal on the fly, waarom track je die niet dan? Eet je dit elke dag consequent in deze hoeveelheden?

Maar sorry, laten we allemaal hosanna roepen en je voedingsschema helemaal geweldig vinden, het is natuurlijk totaal geen issue voor jou om aan te komen en alles wat je tot nog toe hebt gedaan heeft echt geweldig geholpen. Ik ben niet degene die moeite heeft met aan komen (en ik eet trouwens veel 'cleaner' dan jij). Je zou er gewoon alles aan moeten doen om dit op orde te krijgen. Je eet- en darmproblemen zijn de zaken die je al weet ik het hoe lang weerhouden van gainen, zowel qua spiermassa als kracht. Ffs laat je helemaal binnenstebuiten keren, diëtisten, internisten, schreeuw het hele ziekenhuis bij elkaar om een inwendig onderzoek geregeld te krijgen, en krijg je voeding op orde. Fokking boterhammen met vruchtenhagel en snoepjes neger alsjeblieft.

'Eng mager' betekent gewoon zo mager dat ik het er eng vind uit zien ja. Echt ongezond gewoon. En ik niet als enige trouwens. Wat heeft dat nou weer met mijn leerlingen te maken? Wat is dat dan voor vergelijking? Je hebt geen normaal gewicht voor iemand die op dit niveau sport, je lift nu eenmaal en hebt dus ook nog wel enige spiermassa (hoop ik toch), dan is <74kg op 1m83 gewoon echt enorm weinig en dat weet je zelf ook wel. Niet aan komen zetten met BMI scores oid pls.

Verder heeft het geen nut om deze discussie voor de zoveelste keer te voeren, zeker niet in een contestlog, dus dat was mijn bijdrage weer.
 
3 rep flyes?
 
Lekkere training wel.
Sheiko is het naam van je schema? Zal het eens opzoeken.
 
In!
Als die 400 kcal ook nog uit snoep en limonade komt is dus bijna de helft van je carbs zowat pure suiker, voor je gewicht maakt t geen drol uit zolang je maar genoeg eet maar er is toch wel wat macro en micro friendlier voedsel dan vla, snoep, limonade en vruchtenhagel.

Iedereen is tegenwoordig helemaal in de ban van IIFYM daarbij word niet verder gekeken dan maar de macro's(als ze dat al doen).

meaantje zijn je darmen niet wat vriendelijker voor je als je wat cleaner eet?
 
Sinds ik vruchtenhagel eet....

tiehmen jij bent eg eng dik seg
 
Ja hoor, 'alles' wordt in suiker omgezet in je darmen :rolleyes:
En in eiwitten, en vetten, en vitamines en mineralen. En in ontlasting.

Er is toch gewoon veel voedsel met veel betere macro's dat je zou kunnen eten. Gewoon vlees, melk, kwark, eieren, rijst, pasta, whatever. Moet dat echt elke keer voorgekauwd worden... Daarnaast, die 400 kcal on the fly, waarom track je die niet dan? Eet je dit elke dag consequent in deze hoeveelheden?

Maar sorry, laten we allemaal hosanna roepen en je voedingsschema helemaal geweldig vinden, het is natuurlijk totaal geen issue voor jou om aan te komen en alles wat je tot nog toe hebt gedaan heeft echt geweldig geholpen. Ik ben niet degene die moeite heeft met aan komen (en ik eet trouwens veel 'cleaner' dan jij). Je zou er gewoon alles aan moeten doen om dit op orde te krijgen. Je eet- en darmproblemen zijn de zaken die je al weet ik het hoe lang weerhouden van gainen, zowel qua spiermassa als kracht. Ffs laat je helemaal binnenstebuiten keren, diëtisten, internisten, schreeuw het hele ziekenhuis bij elkaar om een inwendig onderzoek geregeld te krijgen, en krijg je voeding op orde. Fokking boterhammen met vruchtenhagel en snoepjes neger alsjeblieft.

Maar ja wel veel geprobeerd ook qua voeding maar keer op keer blijkt dat ik gewoon minder goed tegen bepaalde dingen kan zoals eieren. Boterham met hagel is gewoon makkelijk verteerdbaar en vult niet heel erg. Zou zelf ook liest wel andere keuzes maken qua voeding. Maar dan gaat het vaak minder goed en kan ik niet genoeg eten. Probleem is als ik te veel aanpas ik veel afval omdat ik dan niet genoeg kcals kan binnenkrijgen.


4 reps, 3 setjes. Weet ook niet waarom eigenlijk maar stond in het schema. Is ook maar eenmalig :o :o

Lekkere training wel.
Sheiko is het naam van je schema? Zal het eens opzoeken.

Sheiko is de naam van een Russische coach. Hij heeft wel boeken geschreven over trainen en uiteindelijk een paar templates van schema's gepubliceerd. Heb zelf wel wat aanpassingen gedaan in het schema.

In!


Iedereen is tegenwoordig helemaal in de ban van IIFYM daarbij word niet verder gekeken dan maar de macro's(als ze dat al doen).

meaantje zijn je darmen niet wat vriendelijker voor je als je wat cleaner eet?

nee juist vaak niet eigenlijk. Dat is het "rare". Mijn darmen hebben liever boterham met vruchtehagel ipv havermout of pasta.
 
Er zijn echt wel betere keuzes te vinden dat brood met vruchtenhagel die je darmen ook aan kan....
 
Idd, fix die darm troubles eens een keer. Hoe moet je ooit indrukwekkend bankduwen en mooie pecs hebben als je 74kg weegt. Of uberhaupt <90kg weegt.

Die quads though. Als dit een quads contest was had je best een kans om te winnen.
 
Idd, fix die darm troubles eens een keer. Hoe moet je ooit indrukwekkend bankduwen en mooie pecs hebben als je 74kg weegt. Of uberhaupt <90kg weegt.

Die quads though. Als dit een quads contest was had je best een kans om te winnen.

Dan is het toch wel erg slecht gesteld met de quads van de rest van deelnemers als iemand met quads van ~65 cm. kan winnen.
 
Oke winnen is een beetje optimisch. Maar ik vind goeie quads.
 
Voeding 19/5

3090kcals 484/49/164
opzich wel prima vandaag :thumbs:


Er zijn echt wel betere keuzes te vinden dat brood met vruchtenhagel die je darmen ook aan kan....

mja mja zoals wat dan?

Idd, fix die darm troubles eens een keer. Hoe moet je ooit indrukwekkend bankduwen en mooie pecs hebben als je 74kg weegt. Of uberhaupt <90kg weegt.

Die quads though. Als dit een quads contest was had je best een kans om te winnen.

vorige keer heeft het hele dokters circus niks uitgehaalt. Ik verwacht ook helemaal niet om te winnen :o :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven