- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Meaantje schrijf het weer in een andere volgorde dan e/k/v
484/50/172 is vruchtenhagel/vetten/eiwit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe krijg jij zoveel carbs weg? Damn. Ik ben genoodzaakt relatief veel vet te vreten als ik bulk, anders kom ik echt niet aan mijn calorieën met deze eetlust.
Hoe krijg jij zoveel carbs weg? Damn. Ik ben genoodzaakt relatief veel vet te vreten als ik bulk, anders kom ik echt niet aan mijn calorieën met deze eetlust.
Ken die struggel. Vandaar gebruik ik sinds kort waixy maize tijdens de training en vind een snelle jelle altijd wel een mooie koolhydraat bom. (Wel suiker tho maarja)

ik haal op heavy trainingsdagen al 70 gr vet uit volle melk
wow wat ben jij mean zeg
Kapitein Koek voor die boddiebilder look
ik ben geen homo maar 50 euro is 50 euro
@rob91 niet al teveel snelle jelles maar gewoon 1/2 als je je target voor koolhydraten niet red en de havermout je even de neus uit komt!
OT: ga je noor sporten vandaag?

Alle vetten of alleen bepaalde? Verzadigd/onverzadigd?ik kan zelf niet goed tegen veel vetten. Daarom juist de carbs hoger. Maar het is idd lastig meer kcals te eten zonder veel vet.
Bulken op 3000 kcals, dat is voor mij een behoorlijke deficit![]()