XXL Nutrition

Gestopt Meaantje's bulk log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe krijg jij zoveel carbs weg? Damn. Ik ben genoodzaakt relatief veel vet te vreten als ik bulk, anders kom ik echt niet aan mijn calorieën met deze eetlust.

Hoe krijg jij zoveel carbs weg? Damn. Ik ben genoodzaakt relatief veel vet te vreten als ik bulk, anders kom ik echt niet aan mijn calorieën met deze eetlust.

Ken die struggel. Vandaar gebruik ik sinds kort waixy maize tijdens de training en vind een snelle jelle altijd wel een mooie koolhydraat bom. (Wel suiker tho maarja)

@rob91 niet al teveel snelle jelles maar gewoon 1/2 als je je target voor koolhydraten niet red en de havermout je even de neus uit komt!

OT: ga je noor sporten vandaag?

Ik heb struggles om onder de 500 gram carbs te blijven.

snelle jelle

om je stoelgang te versnelle

:trollface:

Snelle Jelle of Vlugge Japie?

• Topic Starter Topic Starter
@rob91 niet al teveel snelle jelles maar gewoon 1/2 als je je target voor koolhydraten niet red en de havermout je even de neus uit komt!

OT: ga je noor sporten vandaag?

nope donderdag en zondag vaak rustdag :thumbs: vandaag ook echt helemaal nergens zin in zeg :roflol:

snelle jelle

om lekker mee te relle

hallo ik kreeg een whatsappje?

Kapitein Koek voor die boddiebilder look

Katitein Tren voor de boddiebilder look :(

Meaantje schrijf het weer in een andere volgorde dan e/k/v

484/50/172 is vruchtenhagel/vetten/eiwit

ik begrijp gewoon mfp. Daar de is de volhorde k/v/e

ik kan zelf niet goed tegen veel vetten. Daarom juist de carbs hoger. Maar het is idd lastig meer kcals te eten zonder veel vet.

Bulken op 3000 kcals, dat is voor mij een behoorlijke deficit :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven