nlbramnl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.045
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zonde om mt straps te trainen en erna je grip te trainen laat straps gewoon weg dan train je meten jegripHigh Frequency Sheiko #30 W2D4
Sumo deadlift
122.5x3
145x3
165x3
180x3 rpe 7
185x3 pr rpe 8.5
vandaag met straps gedeadlift. Komende tijd dit blijven doen. Die 180 was echt goed te doen dus maar een extra setje. Die 185 was mischien net iets te zwaar achter af
Heupbuigen
50x5x5
Grip training
barbell hold 100kg
3x 18 seconden
CoC gripper
trainer x5x3
klopt dat is iets wat vaak veel stress voor mn darmen geeft vet. Komende tijd wellicht kijken wat er gebeurt als ik vet weer omhoog doe
wow dan maar veel vet eten![]()
zonde om mt straps te trainen en erna je grip te trainen laat straps gewoon weg dan train je meten jegrip
tja ik vind zonde om met straps te trainen als je grip wilt verbeteren train dan tot dat niet meer lukt zonder straps en dan eventueel laatste sets nog met maar ieder heef er zo zijn mening over
beetje vicieuze cirkel 

Waarom begin je de dag dan niet gewoon met een simpele shake? Maak het jezelf niet te moeilijk man!
Ik word zelf vrijwel altijd wakker met trek, maar als dat niet het geval was geweest dan was ik zonder twijfel voor een flinke shake gegaan in de ochtend.
Maar was vandaag pas 1 uur eer ik die shake op had (laat wakker enzo)Ik zou gewoon full r*tard gaan op de dingen die je wel kunt verdragen, maar dan ben ik altijd al een fan geweest van full r*tard gaan![]()

Maakt toch niet uit als je savonds voor het slapen gaan nog wat kcal erin moet werken toch? Zoals je maar conseqeunt je targets haalt.vandaag niet wezen trainen. Ga morgen weer.
Voeding blijft wel lastig. Gisteren wel uiteindelijk nog 3200 kcals op maar dat was nog voor het slapen gaan yoghurt + boterham eten. Gevolg is als ik zo laat nog eet om mn dagelijkse kcals te halen ik de volgende morgen echt totaal geen honger heb waar door ik dan weer laat eetbeetje vicieuze cirkel
![]()
Maakt toch niet uit als je savonds voor het slapen gaan nog wat kcal erin moet werken toch? Zoals je maar conseqeunt je targets haalt.
Of slaap je minder goed als je net flink gegeten hebt?
Een yoghurt en een boterham, dat is echt 3-400 kcal max
Daar zit je toch niet de volgende ochtend nog vol van man
hij heeft vast dat trage #phm metabolismeEen yoghurt en een boterham, dat is echt 3-400 kcal max
Daar zit je toch niet de volgende ochtend nog vol van man
Know your feel, door de mt2 heb ik helemaal geen honger meer. Heb sinds ik mela gebruik niet eens meer gekookt, vervang het steeds voor junk om toch m'n kcal te krijgennope ik heb eigenlijk bijna nooit honger. Maar het eten staat me echt tegen dan.
avond eten is ook vaak vrij laat, 10-11 uur savonds.