NLSPT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees eens alle berichten terug, misschien kom je dan wat tegen.Ik dacht misschien weet iemand een mooi gepast schema voor borst dat ik komende tijd proberen kant en klaar door een ervaren krachtpatser. Of er is vast wel iemand met deze zelfde strungle als ik zonder de te snelle conclusies van geen motivatie etc.
ah oke, hoezo niet eigenlijk?Nee, voor iemand die 90 kilo bencht is er echt weinig reden om chains, bands, slingshots en dergelijke te gaan gebruiken.
ZuchtIk dacht misschien weet iemand een mooi gepast schema voor borst
Je kunt overal op t internet cookie cutter schema's vinden voor een betere bench, voor een gepersonaliseerd schema moet je zelf aan de slag, of je laat je helpen door een coachdat ik komende tijd proberen kant en klaar door een ervaren krachtpatser. Of er is vast wel iemand met deze zelfde strungle als ik zonder de te snelle conclusies van geen motivatie etc.
Ik dacht juist op dit forum goed te zitten.Zucht
Je kunt overal op t internet cookie cutter schema's vinden voor een betere bench, voor een gepersonaliseerd schema moet je zelf aan de slag, of je laat je helpen door een coach
Starting strength of greyskull+ goede voeding.
Omdat het allemaal middelen zijn die er op gericht zijn om een bepaald deel van de range of motion sterker te maken, en als je als man nog geen bw bencht durf ik wel te stellen dat je gewoon overall sterker en technisch beter moet worden.
Thnx man
Lol, je sprak pas nog over wat je allemaal op US/UK fora las.
Help me evenLol, je sprak pas nog over wat je allemaal op US/UK fora las.
Ja maar goed, kijk, ik snap dat je naar het makkelijke antwoord zoekt, maar je kunt zelf ook wat zaken invullen misschien na zo veel jaren trainen?
Ben ik mee bezig, wat begrijp je niet aan de reps en sets die ik aangaf ?
Klopt helemaal maar ben een beetje vastgelopen. Er zijn zoveel methodes dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben bodybuild schema’s gewend maar wil dit nu gewoon even anders omdat mijn kracht in de bench maar blijft hangen. Thnx voor je feedbackJa maar goed, kijk, ik snap dat je naar het makkelijke antwoord zoekt, maar je kunt zelf ook wat zaken invullen misschien na zo veel jaren trainen?
Anderen hebben hier wat nuttige dingen gepost, en ik heb hier zelf al eerder gezegd, ga wat lager in reps, ga meerdere keren in de week benchen in verschillende rep ranges en zorg dat je het volume en de intensiteit verhoogt over een bepaalde periode heen. Zorg verder dat je assistance zo specifiek mogelijk is.
Wat wil je dan nog meer, moet het echt helemaal uitgeschreven worden? Dat ga ik niet doen, misschien een ander wel, maar ik ken jouw persoonlijke omstandigheden niet, ik ken je techniek niet, etc. Ik ga hier niet zo maar wat neer plempen zonder van de hoed en de rand te weten. Als iemand al zo lang traint dan mag je toch verwachten dat diegene met de gegeven tips zelf daar iets bij kan bedenken? Je leert er zelf trouwens ook meer van en het maakt het proces leuker imo als je zelf, evt. samen met een coach, op die manier met je trainingen om gaat.
Ik bedoel dat met die foto us/uk
Fora excuus
Ik heb mij nooit alleen maar gefocust op alleen het bankdrukken voor borst dat klopt. Omdat ik het gevoel heb als ik alleen bankdrukken doe voor de borst dat het te weinig is en er meer oefeningen nodig zijn om de borst vollediger te laten ontwikkelen maar wil dit is een andere aanpak geven. Dank uBen ik mee bezig, wat begrijp je niet aan de reps en sets die ik aangaf ?
het lijkt me logisch dat je dat niet op zelfde % van 1RM kunt doen, toch ?
ga uit van je 90 kg en bereken je RM voor aantal reps due je gaat doen. Elke 2 weken probeer je 2.5kg zwaarder te gaan, en dat zal niet altijd lukken. Maar zo ga je aan de slag. in de afgelopen 28j heb je weinig ondernomen om dit te verbeteren, en daar ontbreekt/brak de motivatie. Je doet nu nog geen onderzoek naar wat er al aan tips is gegeven !