Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vind ik misschien nog wel de meest 'enge' film die ik tot nu toe gezien heb, ik kreeg er een ontzettend ongemakkelijk gevoel van. Geweldige film als je het mij vraagt.
Inland Empire moet ook creepy zijn als je van dit soort dingen houdt. Het is geen horror in de klassieke zin, ik zou het eerder expressionistische verfilming van nachtmerries en angsten willen noemen.
Lynch is een ****ing baas.
, weet nog dat ik daar als kind eens een hele nacht van wakker heb gelegen en vele jaren nog aan gedacht heb. Ben er ook gans mijn leven nog achter blijven zoeken, en toen ik hem uiteindelijk meer dan 10 jaar later terugvond was ik teleurgesteld omdat ik hem totaal niet griezelig (meer) vond. 
, weet nog dat ik daar als kind eens een hele nacht van wakker heb gelegen en vele jaren nog aan gedacht heb. Ben er ook gans mijn leven nog achter blijven zoeken, en toen ik hem uiteindelijk meer dan 10 jaar later terugvond was ik teleurgesteld omdat ik hem totaal niet griezelig (meer) vond.
![]()
Dit vind ik misschien nog wel de meest 'enge' film die ik tot nu toe gezien heb, ik kreeg er een ontzettend ongemakkelijk gevoel van. Geweldige film als je het mij vraagt.
Inland Empire moet ook creepy zijn als je van dit soort dingen houdt. Het is geen horror in de klassieke zin, ik zou het eerder expressionistische verfilming van nachtmerries en angsten willen noemen.
Lynch is een ****ing baas.
Goeie opbouw van spanning en het mysterieuze (wat men niet begrijpt) is een goede truc om emotie (angst) bij de kijker los te wekken. Begrijp alleen niet waarom je dan zegt dat de film niet gezien hoeft te worden.
Die heb jij als filmfanaat nog niet gezien?Goeie opbouw van spanning en het mysterieuze (wat men niet begrijpt) is een goede truc om emotie (angst) bij de kijker los te wekken. Begrijp alleen niet waarom je dan zegt dat de film niet gezien hoeft te worden.
Ik heb ook maar een beperkte hoeveelheid tijd en je kan maar zoveel films zien als die vrije tijd toelaat. Ik heb vast ook wel films gezien die veel filmfanaten hier nog niet gezien hebben, dus beetje vreemde opmerking. Staat sowieso op de to see lijst trouwens, maar ik haal alles binnen via nieuwsgroepen en hij heeft daar tot nu toe nog niet op gestaan.
.Brain dead, heb je ook nog wat comedy erbij gratis voor niks.
The thing is een klassieker, net als The shining en The exorcist. Dan ga je meer de psycho kant op.
Wil je meer het realistische type horror dan is Cannibal Holocaust wel nice.
The descent is een combi van thriller, horror en een beetje psycho. Neem wel zeker de Europese versie.
Alien en aliens voor meer sci-fi horror en actie.
De Saw reeks is leuk voor het visuele effect en de twist in het plot.
Hier nog wat meer titels: http://forum.dutchbodybuilding.com/...tste-update-24-november-2009-a-181211/#horror
Die heb ik het eerst gezien toen ik 10-12 j was , echt de hele film zitten lachen .
(Slovenie) kun je je goed inleven bij die film.