Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Sitxh Sense vond ik ook aardig griezelig
Maar the shining toch het "engst" denk ik! Die wekt een hele beklemmende sfeer op wat ik bijvoorbeeld bij films als the ring totaal niet heb.
The Sitxh Sense vond ik ook aardig griezelig
Maar the shining toch het "engst" denk ik! Die wekt een hele beklemmende sfeer op wat ik bijvoorbeeld bij films als the ring totaal niet heb.
Carrie, Night of the Living Dead en de originele Texas Chainsaw Massacre hebben in dit topic ook wel een vermelding verdiend...

Aan de reacties te zien durf ik hier niet eens naar te kijken![]()
Valt heel erg mee hoor, het zijn niet bepaald dit soort schrikmomenten die films van Lynch zo griezelig maken als je het mij vraagt.

Japanse versie van The Grudge (Juon heet ie geloof ik). Heb deel 1 en 2 alleen in een pikdonkere kamer zonder afleiding zitten kijken. Ik scheet in m'n broek.
Mijn ervaring is dat enge films alleen tot hun recht komen als je er serieus naar wilt kijken. In gezelschap wordt de spanning vaak weggelachen met een k*topmerking van iemand die bang is om bang te worden. Dat is zonde.
)iemand "Mirrors" gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=O92QxxgeCO8
Ja gezien. Maar je moet die film niet zien voor het horror gehalte imo, meer de spanning, suspense, het verhaal...Iemand Rosemary's Baby gezien? Is vrij oud (1968) maar moet erg creepy zijn heb ik me laten vertellen door horrorfanatici.