Fitness Seller

Meeting in Hillegom II

:)
Staat er nou lifted?

spannend hoor Grosje... ze gaan jou benchpressen ;)

deadliften lukt misschien nog, maar benchpressen??

maar ik zal lola niet onderschatten :P

Grosje gaat airtime krijgen hahaha

Euhhh nog ff en dan kan ik vast gips bestellen, blijft niets van mij over zo

• Topic Starter Topic Starter
Jullie kunnen oefenen met mij. :D

Sta nu al stijf van de stress..... Dus je pakt me bij mijn been en nek en liften maar
http://m.youtube.com/watch?v=WpZmF5m-G5s

Lijkt er meer op dat ze hem stevig in zn kruis vast heeft als je het mij vraagt.. Dat wordt mij wat te persoonlijk hoor :-p

*op de bikini na is het ook net een cyborg vergeleken met dat iele ventje :-S*

Nou marina en grosje, als jullie nou beiden een tuinbroek aan doen (pakt wat makkelijker), dan zien we zaterdag wel even wat we met jullie kunnen :-p

Squaten, deadliften, farmers, dwerg werpen.. Je weet maar nooit!

ImageUploadedByTapatalk1393963761.224143.jpg

Is iedereen er klaar voor?
Morgen vanaf 10.00 uur was het toch?

i'm ready!
Om half negen pik ik Lola op, om 9 uur stappen we bij Tjante in en een niet nader te noemen lid zou ook nog mee willen rijden, maar die durft dat niet te vragen ;)

i'm ready!
Om half negen pik ik Lola op, om 9 uur stappen we bij Tjante in en een niet nader te noemen lid zou ook nog mee willen rijden, maar die durft dat niet te vragen ;)

10 uur gaat het echt niet worden om op te staan hoor XD wie heeft die tijd bedacht

We'll be there;)

werken niet meer? :) - zo bejaard zijn we niet hoor
Ik werk minimaal 45 uur in de week
Maar in het weekend niet en zaterdagochtend om 9 uur in de gym is het heerlijk rustig

hehe toen ik nog zwom was de trainingstijd 6.00 uur in de ochtend ;D

nu is de box pas vanaf 9.00 open :D

En nee, werken? geen idee wat dat is...;)

Ik zie dit topic nu pas, lijkt me onwijs leuk om allemaal trainende vrouwen te ontmoeten! Is er nog plek voor 1 extra?

Ik kom met de auto uit omg. Rotterdam dus kan eventueel nog iemand (of 3 stuks) onderweg oppikken?

Terug
Naar boven