- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dit topic nu pas, lijkt me onwijs leuk om allemaal trainende vrouwen te ontmoeten! Is er nog plek voor 1 extra?
Ik kom met de auto uit omg. Rotterdam dus kan eventueel nog iemand (of 3 stuks) onderweg oppikken?
ik zal maar niet de obvious opmerking over de cursus Nederlands van de LOI die je daarvoor zou kunnen aanschaffen maken
he .....

Dames plz stop fighting!! Er is genoeg Grosje voor iedereen![]()
met zo een foto als op jouw profiel, had ik ook niet anders verwacht.

ik zal maar niet de obvious opmerking over de cursus Nederlands van de LOI die je daarvoor zou kunnen aanschaffen maken
he .....
Dames plz stop fighting!! Er is genoeg Grosje voor iedereen![]()
ben bang

Oeh ik ben even een tijdje wat minder actief hier en mis gelijk een heleboel, zo te lezen!
Maar ik ben erbij morgen, ben heel benieuwd naar jullie allemaal!
Is er al ergens een adres vermeld? Ik heb geen idee waar ik heen moet in Hillegom.
---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------
Ach gut Gros, ik bescherm je wel, heb groene band karate.![]()

Ik zie dit topic nu pas, lijkt me onwijs leuk om allemaal trainende vrouwen te ontmoeten! Is er nog plek voor 1 extra?
Ik kom met de auto uit omg. Rotterdam dus kan eventueel nog iemand (of 3 stuks) onderweg oppikken?
tot morgen!!