Fitness Seller

Meeting Wakaera en Munk 02/09/'04 te Merelbeke

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
Ik verveelde me deze morgen, heb dan maar gebeld naar Munk om te vragen of hij deze namiddag ging gaan trainen, gevraagd aan men broer of hij wil voeren met zen auto, en go ...! :D

We hebben gebenched en gedeadlift :)
(geen films van mij, bench-press was geen nieuw PR, en deadlift ben ik niet zwaar gegaan omdat ik maandag mijn nieuw suit ga testen :D)

lullo munk ging vandaag 190 benchen en 275kg deadliften, hij was niet echt in vorm zei hij, maar oa door het roepen en meppen van mij (te zien op de filmpjes :D) heeft hij 205kg gebenched (vorig PR was 200.5) en 290kg gedeadlift (zijn oud PR)! Bench heeft hij ook nog 210 gepoogd, maar dat was teveel van het goede ;)

Ikzelf heb 130kg gebenched, ging gemakkelijker dan woensdag, dan nog 135 geprobeerd, maar bleef steken middenweg (bleef woensdag steken onderaan --> progressie :D). Deadlift heb ik opgebouwd tot een rustige 220kg, ging heel vlot :)

!! OPSLAAN ALS !!

Koen benching 205kg:
http://users.pandora.be/powerlifting/gym%20pics/merelbeke/HPIM0121.avi

Koen deadlifting 290kg (kijk hoe blij hij is nadien :D):
http://users.pandora.be/powerlifting/gym%20pics/merelbeke/HPIM0125.avi

Koen & Dries:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 maten van Koen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://users.pandora.be/powerlifting/gym pics/merelbeke/HPIM0127.jpg

Groepsfoto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice dagje, dit beloofd voor 23 oktober voor koen :D

ziet er goed uit kerels.. 205 BP met shirt.. was kicken man

was vandaag ook nog ff wezen trainen bij Spartacus.. Mark Neele, Peter Baltus en Jan Bijker waren er ook.

Was indrukwekkend te zien hoe Mark 385kg SQ deed.. DRIE HONDERD VIJF EN TACHTIG.
255kg BP was ook leuk te zien.. Heeft me gemotiveerd! maandag begin ik weer met mijn PL schema.. I am Comming

Animals!!! vette filmpjes! Flinke kerels ook (die maten zijn PL'ers of BBérs?)

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
Animals!!! vette filmpjes! Flinke kerels ook (die maten zijn PL'ers of BBérs?)
BB ;)

Champ zei:

was vandaag ook nog ff wezen trainen bij Spartacus.. Mark Neele, Peter Baltus en Jan Bijker waren er ook.

Was indrukwekkend te zien hoe Mark 385kg SQ deed.. DRIE HONDERD VIJF EN TACHTIG.
255kg BP was ook leuk te zien.. Heeft me gemotiveerd! maandag begin ik weer met mijn PL schema.. I am Comming
veel succes met je comeback man :thumbs:

Champ zei:

haha, toch weer terug :p

Zie je wel dat iedereen gelijkt had, dat je er niet al te lang mee kon kappen :P

Indrukwekkend man! Supercoole filmpjes :)

Echt gaaf! Filmpjes zijn altijd cool, maar als ze van boardmembers zijn, zijn ze helemaal cool!

Gaaf mannen!! Damn munk goed fysiek ook!

Idd een beer die Munk :eek:

Erg leuke filmpjes en foto's!

damn respect!, goed voor de motivatie... deze jongen gaat ook binnekort maar weer een tijdje pl-en.

nen toffe ket ja :D

maare die 290kg deadlift zagen der precies gemakkelijker uit dan toen ge die op wedstrijd hebt gedaan :D

• Topic Starter Topic Starter
Deejay_Spike zei:
nen toffe ket ja :D

maare die 290kg deadlift zagen der precies gemakkelijker uit dan toen ge die op wedstrijd hebt gedaan :D
23 oktober gaan we hem de psych-up van zijn leven bezorgen, die 300kg moet en zal hij deadliften :D

nice lifts :thumbs:

haha gruwlijk man,

Maar ja hoeveel heeft T je nou gedokt om dat shirt te drage ?

gadver dries rans aap!

Jullie belgen zijn echt gek he :rolleyes:

Wel gruwlijke gewichten ga zo door ben kijk uit naar nieuwe filmpjes!

Terug
Naar boven