GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Inderdaad. Hij krijgt een heuse 3 uurtjes schoffelen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Hij krijgt een heuse 3 uurtjes schoffelen.

Ik kreeg 16 uur eten scheppen in een bejaarde tehuis voor dit soort shit op mn 14e, dus pls niet gaan praten alsof hen wat ergs staat te wachten
Ik kreeg 16 uur eten scheppen in een bejaarde tehuis voor dit soort shit op mn 14e, dus pls niet gaan praten alsof hen wat ergs staat te wachten
Dit inderdaad. Werd op mijn 14e een stuk erger toegetakeld dan dit, mja dat is natuurlijk niet gefilmd, wel foto's van de schade. Dader kreeg enkele uren taakstraf. Joeppie..

14-jarige mogen ze alleen vasthouden voor verhoor. Ze zijn alweer vrij. Dat word een dagje thee drinken en knuffelen met een PVDA adjudant en zand erover.
God wat kots ik van dit land, wat doe ik hier nog.
Erger dan deze mong*len zijn de mong*len die zo reageren als jij of met een knokploeg die vent in elkaar willen beuken... Dan ben je stiekem geen haar beter dan alle zandnegers in Afrika.14-jarige mogen ze alleen vasthouden voor verhoor. Ze zijn alweer vrij. Dat word een dagje thee drinken en knuffelen met een PVDA adjudant en zand erover.
God wat kots ik van dit land, wat doe ik hier nog.

Wat is je adres dan kunnen de tokkies hier jouw helemaal slopen mattie? Denk jij is fissa of zo?Ik kreeg 16 uur eten scheppen in een bejaarde tehuis voor dit soort shit op mn 14e, dus pls niet gaan praten alsof hen wat ergs staat te wachten
Bij jou snap ik het eerlijk gezegd nog welDit inderdaad. Werd op mijn 14e een stuk erger toegetakeld dan dit, mja dat is natuurlijk niet gefilmd, wel foto's van de schade. Dader kreeg enkele uren taakstraf. Joeppie..

Als het een klapje was snap ik het ook ja, maar volgens mij is het niet normaal, hoe irritant, eigenwijs en erg dat mens is (ik ben totaal niet zo en al helemaal niet toen ik 14 jaar was) om met de vuist een stuk of 80x vol op de schedel te meppen met volle kracht (kickbokster).
Zo'n iemand (de irritante, eigenwijze) moet je gewoon negeren, werkt het beste![]()

Zit je nou advies te geven hoe we jou het beste moeten negeren?
Ooh ja 80x is geen mishandeling meer maar een poging tot moord, neem mijn comment terug, excuses![]()
Erger dan deze mong*len zijn de mong*len die zo reageren als jij of met een knokploeg die vent in elkaar willen beuken... Dan ben je stiekem geen haar beter dan alle zandnegers in Afrika.
Wat is je adres dan kunnen de tokkies hier jouw helemaal slopen mattie? Denk jij is fissa of zo?
Bij jou snap ik het eerlijk gezegd nog wel![]()
Heb je pech, want ik neem niks aan van inferieure wezens

Omdat je het Nederlandse rechtssysteem niet snapt, net als half Nederland, ben je idd een mong**l.Omdat ik niet geloof in het Nederlandse recht systeem, samen met zo'n beetje half Nederland, ben ik een mong**l?
Blijf jij je vooral bezighouden met je vakantie baantje, en vergeet a.u.b. ook jaarlijks te stemmen, zwakzinnig figuur.

Omdat ik niet geloof in het Nederlandse recht systeem, samen met zo'n beetje half Nederland, ben ik een mong**l?
Blijf jij je vooral bezighouden met je vakantie baantje, en vergeet a.u.b. ook jaarlijks te stemmen, zwakzinnig figuur.
Heb je pech, want ik neem niks aan van inferieure wezens
Omdat je het Nederlandse rechtssysteem niet snapt, net als half Nederland, ben je idd een mong**l.
Ons rechtssysteem is gebaseerd op onze cultuur en waarden en normen, hieruit worden wetten en regels gemaakt om voor een goede samenleving te zorgen. De samenleving in Nederland is in mijn ogen al vrij goed, want je hebt alles wat je hartje wilt en hebt eigenlijk weinig tot niks te klagen. Daarbij geloof ik niet in een democratie, want het geeft mensen die er de ballen van snappen de kans hun stem uit te brengen. Een stem door iemand die zich verdiept in de materie en politiek begrijpt is veel meer waard dan de gemiddelde malloot die niet eens het partijprogramma weet.![]()