- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron? Uit welke onderzoeken concludeer jij dit of is dit natte vingerwerk? Dan verwijs ik je graag weer naar de laatste zin van mijn vorige reactie.
"Democratie:
Staatsvorm waarin (een vertegenwoordiging van) het volk de hoogste macht heeft die een overwegende invloed heeft op het beleid van gemeenten, provincies en rijk. Omdat het regeren van een land echter onmogelijk is als er grote groepen moeten beslissen word er altijd gekozen voor het benoemen van een wettelijke vertegenwoordiging."
Bron: http://leiden.christenunie.nl/Woordenlijst_Politiek_Jargon
Gast, kom op zeg, moet ik nu echt hierop gaan reageren? Daarbij kun je de regering gewoon omver werpen/protesteren hoor als het echt zo erg is? Met de meerderheid van Nederland lukt je dat wel...
Het gaat erom dat je kennis dusdanig fout is dat je niet eens het correcte jaartal kan noemen. Deed een politicus dit dan kreeg die een shitstorm aan kritiek, van o.a. jou. Voorbereid discussiëren is wel het belangrijkste aan een discussie. Zelfde als je mening ventileren zonder er maar iets van te weten en jezelf er niet in verdiepen, maar wel een mening te vormen en deze voor juist aan te nemen.
De regering en ministers maken idd het merendeel van de wetten, nadat ze door de meerderheid van het land zijn verkoze. Dat is toch democratie of niet?![]()
De voorbeelden van fop straffen zijn werkelijk eindeloos ->
http://lmgtfy.com/?q=nederlandse+straffen+laag
Dat is een mening welke door velen gedeeld wordt.
Nogmaals, je begrijpt gewoon mijn hele punt niet. Het ging mij niet om de specifieke details van deze specifieke case. Het gaat om het feit dat Nederland bizar lage straffen uitdeelt, en dat blijkt uit duizenden uitspraken.
Dat jij je ''gelijk'' wilt halen omdat ik een jaartal verkeerd had, duidt alleen maar op je zwakzinnigheid. Je hebt niks toe te voegen, werkelijk niet. Tijdverspilling dit.
Doodstraf invoeren voor extreme gevallen of totaal aantal benodigde "punten" behaald door criminaliteit
scheelt ook een hoop kosten
Zie je die vieze h**r heeft het gewoon verdient! Kunnen alle pvv'ers nu weer snel naar dumpert gaan? Dank u!
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------
Tuurlijk ken ik je wel, kijk hoe je hier doetTenzij je gespleten persoonlijkheid hebt ben je hier zoals in het echt lieve schat, maar blijkbaar is dat te moeilijk voor je om te begrijpen.
In het echt ben ik ook een eikel, mijn vrienden kunnen dat wel confirmen.![]()
jij je zin.Kun je dat specificeren? (serieus geïnteresseerd waarom)
Jij wordt mijn favorietje MikoB, gewoon al omdat je voorgesteld hebt dat ik beter niets meer post![]()
Dat is omdat hij heel snel typte in een hevige reactie, typo's do happen, get used to it.
Ik dacht het niet, hij heeft nog altijd niets gencasseerd. Volgens de sharia mag het slachtoffer iemand aanduiden welke deze persoon dezelfde behandeling mag geven.
In BE kan zelfs de familie van een moordenaar asiel aanvragen met als reden "weerwraak", of met andere woorden: omdat de familie van het slachtoffer volgens lokale wetten iemand van de familie van de dader mag vermoorden. Vind ik ergens niet normaal, wet is wet...
Ja.. sharia, kalifaat, een dief de handen afhakken werkt toch lekker preventief en zelfs ook niet preventief (het is moeilijker om iets te stelen zonder handen, dan met handen)
Zoals?
In BE houden ze geen referenda, daar beslissen de politiekers wat ze willen, zonder inmenging van het gewone volk.
Cool story brah, ga ergens anders trollenStrafmaat Belgi: verkrachting (om het even duidelijk de situeren: verkrachting = penetratie)
3 jaar "voorwaardelijk" = dus eigenlijk geen celstraf, af en toe eens gaan babbelen met een psychiater, 3 jaar geen criminele feiten meer doen.
Normaal? Volgens mij niet

Je leert het welDan heb ik bij deze een gespleten persoonlijkheidjij je zin.
Ga ajb dan naar de psychiater!Dus jij hebt duizenden uitspraken bekeken? Als je net zo goed onderzoek pleegt als bij dat jaartal is het super geloofwaardig.De voorbeelden van fop straffen zijn werkelijk eindeloos ->
http://lmgtfy.com/?q=nederlandse+straffen+laag
Dat is een mening welke door velen gedeeld wordt.
Nogmaals, je begrijpt gewoon mijn hele punt niet. Het ging mij niet om de specifieke details van deze specifieke case. Het gaat om het feit dat Nederland bizar lage straffen uitdeelt, en dat blijkt uit duizenden uitspraken.
Dat jij je ''gelijk'' wilt halen omdat ik een jaartal verkeerd had, duidt alleen maar op je zwakzinnigheid. Je hebt niks toe te voegen, werkelijk niet. Tijdverspilling dit.
Fijn dat je het zelf ook inziet
Nu je hoofd in het zand steken en denken dat je als nog gelijk hebt.Valt te zien hoe je dat organiseert...
Doodstraf door ophanging en vuurpeleton bestaat ook nog altijd.
Als ze hem nog een beetje heen en weer laten lopen over een schietterrein, dan heb je nog een beetje opleiding voor de soldaten/politiemannen er ook nog bij (dat kun je dan weer aanzien als een opleiding).
Het lijk kun je doneren aan de wetenschap, wat ook weer bijdraagt tot de maatschappij.
hahahaha obvious troll is obviousOmdat het eerst jaren duurt vooraleer justitie zijn straf uitspreekt.
Daarna zit hij eerst nog een paar jaar in een gewone cel = onderdak, eten, elektriciteit, personeel, gebouw, ...
Dan moet er nog medisch personeel bij het voltooien van de doodstraf bij zijn ook nog (om tijdstip van overlijden vast te stellen, ...))
Veel te veel blabla voor iemand welke zelf zijn daden zonder dat alles gedaan heeft

MikoB doe niet zo raar man, waarom zou ik daarheen gaan als ik er geen last van heb? Ik zeg toch ook niet dat jij daarheen moet omdat jij je als een kl***zak gedraagd?
Denk even na, ookal is dat nogal lastig voor je blijkt wel.

Omdat het eerst jaren duurt vooraleer justitie zijn straf uitspreekt. Daarna zit hij eerst nog een paar jaar in een gewone cel = onderdak, eten, elektriciteit, personeel, gebouw, ... Dan moet er nog medisch personeel bij het voltooien van de doodstraf bij zijn ook nog (om tijdstip van overlijden vast te stellen, ...)) Veel te veel blabla voor iemand welke zelf zijn daden zonder dat alles gedaan heeft

Als je een gespleten persoonlijkheid hebt raad ik je alleen aan naar de psychiater te gaan?![]()