MuscleMeat

Meisje Vermoord Door Duizend Mannen! Schokkend Filmpje!

Dit soort gasten moet je geestelijk ontkrachten van hun religie als berechting. Onder dwang dus een andere Moslimman z'n penis in de mond nemen of varkensvlees laten nuttigen. Bij voorkeur een varken die z'n eigen keutel gegeten heeft. Symbolisiek ontkrachten van religeuze aard. Maar dan ontploft de wereld.

Het waren geen moslims.

Yep die k*t Christenen ook altijd, het waren Yezidi en die hebben vooral Christelijke invloeden.

Moslim, Christenen, van mijn part geloven ze in donald duck, allemaal mafketels zijn het.

Al dacht ik idd wel dat het moslims waren, ik bedoel, mannen met snor die meisje stenigen, dan verwacht je toch dat je met moslims te maken hebt.

echt zeer schokkend en dat kan nog steeds in 2007!!!!!

Yep die k*t Christenen ook altijd, het waren Yezidi en die hebben vooral Christelijke invloeden.

als de timer de 08.50 passeert dan hoor je ze toch duidelijk een paar keer Allah roepen als ze haar tegen hoofd en rug schoppen. ???

Als je denkt dat je God dit soort lynchpartijen goedkeurt dan ben je een idioot, of je moet in een God geloven die mensen haat dan is het wel logisch.

Er is maar 1 ding waar ik een nog grotere hekel aan heb als aan vrouwen. En dat is geweld tegen vrouwen. De cultuur waar die mannen in leven is een cultuur van idioten.

The religion of the Yazidis is a highly syncretistic one: Sufi influence and imagery can be seen in their religious vocabulary, especially in the terminology of their esoteric literature, but much of the mythology is non-Islamic, and their cosmogonies apparently have many points in common with those of ancient Persian religions. Early writers attempted to describe Yazidi origins, broadly speaking, in terms of Islam, or Persian, or sometimes even pagan religions; however, publications since the 1990s have shown such an approach to be over-simplistic.[1]

The origin of the Yazidi religion is now usually seen by scholars as a complex process of syncretism, whereby the belief-system and practices of a local faith had a profound influence on the religiosity of adherents of the Adawiyya Sufi order living in the Kurdish mountains, and caused it to deviate from Islamic norms relatively soon after the death of its founder, Sheikh Adî ibn Mustafa who is said to be of Umayyad descent. He settled in the valley of Laliş (some thirty-six miles north-east of Mosul) in the early 12th century AD. Shaeikh Adî himself, a figure of undoubted orthodoxy, enjoyed widespread influence. He died in 1162, and his tomb at Lalish is a focal point of Yazidi pilgrimage. During the fourteenth century, important Kurdish tribes whose sphere of influence stretched well into what is now Turkey (including, for a period, the rulers of the principality of Jazira) are cited in historical sources as Yazidi.

Yazidi - Wikipedia, the free encyclopedia

Nogmaals het zijn geen moslims, ook al worden ze natuurlijk wel beinvloed door moslimculturen er omheen. Yezidicultuur is ouder dan de bestaande moslimcultuur in dat gebied.

Verder boeit de culturele afkomst niet zoveel, dit zijn gewoon gestoorden.

^ Eens.

Alleen kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat deze gestoorden geen aansporing van hun omgeving hebben gekregen. Want dan zouden gestoorde vanuit zichzelf in Europa ook tot dit soort gruweldaden komen, hetgeen niet het geval is. Dus een trigger blijkt klaarblijkelijk in het spel.

als de timer de 08.50 passeert dan hoor je ze toch duidelijk een paar keer Allah roepen als ze haar tegen hoofd en rug schoppen. ???

Als je denkt dat je God dit soort lynchpartijen goedkeurt dan ben je een idioot, of je moet in een God geloven die mensen haat dan is het wel logisch.

Er is maar 1 ding waar ik een nog grotere hekel aan heb als aan vrouwen. En dat is geweld tegen vrouwen. De cultuur waar die mannen in leven is een cultuur van idioten.

Misschien waren ze ook pissed off dat ze zich tot allah had bekeerd

Allah = God, dat zegt dus niks. Beetje lastig om god is groot te roepen als je alleen Allah kent als naam voor god.

ik heb dit filmpje net bekeken (heb spijt slaap nu niet meer).

ik kan hier nu een heel gevloek neerzetten maar dat helpt niks.

toen ik het zag begon alles bij me te tintelen vooral het bebloede gezicht en mensen die in haar rug trappen vieze v**le honden wat een laat ook maar,

is gw dieptreurig apen zijn het

Echt te ziek voor woorden:treuren:.....diepe haat koetser ik voor dat soort volk.

Laffe honden.. triest gewoon..

petitie tekenen??

Ah het befaamde yezidi filmpje
Een yezidi meisje die gestenigd is omdat ze is weggerend met haar moslim vriendje, dat zie je ook niet vaak
Triest, maar kan er niet om treuren

Heb jij eigenlijk een vriendin Spiertje, of een relatie gehad ooit?

Geen vriendin meer, meer vriendinnen gehad dan op 2 handen te tellen is
Soms zelfs meerdere tegelijk
Maarjah, dat was natuurlijk harstikke gangsta als een jonge mocro player :rolleyes:
Wat heeft dit hier mee te maken?

Laatst bewerkt:
Wat een barbaars gedoe zeg. Knap staaltje naastenliefde. Bravo.:mad:
Dat die mensen dit soort zieke praktijken ook nog massaal gaan filmpen vind ik helemaal het toppunt.

Ben blij dat we dit soort praktijken niet in NL hebben.

btw: Waar kan ik me aanmelden voor de dbb knokploeg?

Omdat ik eerder treur om de 45duiznd onschuldige kleine kinderen in chechnya die zijn omgekomen in het gruwelijke bloedige conflict.
Soms kan ik het me niet eens voorstellen gewoon hoeveel kinderen dat zijn, 45duizend kinderen...

Is het niet voor allebei even erg?
Moord = moord!

waarom een verschil maken tussen die 2 spiertje? Tis allemaal kansloos...

Terug
Naar boven