MuscleMeat

Meisje Vermoord Door Duizend Mannen! Schokkend Filmpje!

Weetje musclebar, je hebt helemaal gelijk
Al die ellende dood en verderf, die de gruwelijkste kant van de mensheid toont in oa chechntya is een peulenschilletje met dat meisje
]

En maar afvragen waar het mis gegaan is met spiertje dit en dat, hij doet het allemaal voor de show. ****ing teringcomments van DWAZE ezels, die hun ogen sluiten voor de wereld, lekker veilig in een coconnetje
Serieus musclebear **** off met je liefde en vrede, hoe kun je van liefde en vrede spreken als je niet eens bewust bent van wat er half in de wereld gebeurt.
liefde en vrede spoel ik zo door het toilet, dat gaat makkelijk als je hart huilt

Laatst bewerkt:
Al die ellende dood en verderf, die de gruwelijkste kant van de mensheid toont in oa chechntya is een peulenschilletje met dat meisje
]

En maar afvragen waar het mis gegaan is met spiertje dit en dat, hij doet het allemaal voor de show. ****ing teringcomments van DWAZE ezels, die hun ogen sluiten voor de wereld, lekker veilig in een coconnetje
Serieus musclebear **** off met je liefde en vrede, hoe kun je van liefde en vrede spreken als je niet eens bewust bent van wat er half in de wereld gebeurt.
liefde en vrede spoel ik zo door het toilet, dat gaat makkelijk als je hart huilt

islam is de oplossing van alle problemen.

Je bent jong en je klinkt verbittert.
Dus hoe meer je van de wereld weet hoe minder liefde je hebt?
Het is triest dat jij zo denkt.

Wat is volgens jou de oplossing Spier, wanneer liefde en vrede niet mogen meedoen?

beesten:eek::mad:

Deze is al eens een keertje voorbij gekomen.

Het is triest dat zeker

]

Als je dat meent, is het echt een excuus van lik-me-zak. Dan zou de halve wereld ook ****ed up moeten zijn nu, want jij bent niet de enige, die weet wat daar is gebeurd.
Ik geloof overigens niet, dat jij daadwerkelijk zo fundi bent als je doet voorkomen, al kan ik zeker begrijpen, dat je er tegenin gaat, wanneer sommigen hier te ver doorslaan in hun moslim-/islam-bashen.

Overigens ben ik zelf van mening, dat beide voorvallen, die hier zijn genoemd, te zot voor woorden zijn. Dat geloof een grote rol in beide gevallen heeft, vind ik alleen maar een nog grotere reden om geen enkel geloof aan te hangen. Elke fundi is namelijk ooit "klein" begonnen.
Wat "groepsgevoel" met mensen kan doen is ook in beide gevallen duidelijk, maar vooral in het eerste filmpje.:mad:

ik snap dit echt niet van die mensen, echt ziek gewoon. Van mij mogen al die 1000 lui worden afgeschoten, of nog beter elk een steen op het hoofd.

Ik zeg het al zo vaak: religie is de bron van alle oorlogen.

Wat word ik hier toch kotsberoerd van, stelletje nichten met zn allen een vrouwtje afmaken die gaan echt naar de hel.
Ik geloof wel in karma.

In dit geval hoop ik inderdaad dat karma bestaat ijzer.

Laf kuddegedrag

@ spiertje

ik lees hier meer dan dat ik post.

in het begin kon ik op veel punten wel met je eens zijn,

maar als je dingen gaat uitkramen als ik kan hier niet om treuren dat siert je echt niet.

zoals je zelf zegt -ze is er van doorgaan met haar moslimvriendje- dus dat betekend dat ze uit liefde haar cultuur tot ziens heeft gekust voor die van jullie dus van wie ze zobiezo geen gezeik moet krijgen is van moslims of zie ik dat nou verkeerd?.

en elk leven is belangrijk dat nou eentje of 45.000 , en volgens mij weet je dat zelf ook.

en ik ken best wel veel moslims (ik haat het om het zo te zeggen maar om alle landen nu te gaan opnoemen).

1 ding weet ik wel een echte oprechte moslim die de koran naleeft zonder omwegen en uitzonderingen zou hierom rouwen,

besef goed wat je zomaar uitkraamt.

met vriendelijke groet een mede allochtoon.

ps: ja me interpunctatie is crap maar zit in het buiteland met een rare toetsenbord kan de helft niet vinden.

Mensen worden afgemaakt voor een geloof die misschien niet eens bestaat, al die gelovig zijn zijn in principe net zo gek als een redneck die geloofd in aliens of die beweerd aliens gezien te hebben. Waarom word die wel als gek gezien? Hij geloofd ergens in wat volgens hem bestaat.

Het komt er dus op neer dat ik gewoon nergens meer in geloof, ik geloof in iets wat ook aantoonbaar is en niet iets uit een boek, een sprookje geloof je toch ook niet.................

Van mij mag er een bom op al die mensen, dit is ook gewoon moord....... Moord door 1000 mannen, al die mannen de doodstraf zoals je daar ook krijgt, oftewel een mooi bommetje.

dit betreft een zware koerdische sekte, heeft niks met geloof meer te maken jongens....

die sekte heet jezidi...heeft niks met islam te maken dat was waarschijnlijk ook het probleem dat meisje was verliefd op een moslim...mn vriendin is turks en heeft boeken gelezen over die sekte en kon dit filmpie al

Lynching van het meisje Du'a Khalil Aswad
Op 7 april 2007 werd een zeventienjarig Koerdisch jezidisch meisje, Du’a Khalil Aswad genaamd, door een groep mannen geschopt en gestenigd omdat ze een relatie had met een islamitische jongen en zich tot de islam had bekeerd. Filmbeelden van de lynchpartij verschenen korte tijd later op internet en veroorzaakten internationale verontwaardiging. Hierdoor werd de lynchpartij uiteindelijk veroordeeld door de Koerdische Autoriteiten. Als vergelding werden later drieëntwintig Koerdische jezidi-mannen door Iraakse moslims vermoord

Vuile klootzakken! Heb gehuild om dat filmpje! En dat mogen jullie best weten. Vooral toen ze die enorme steen op haar hoofd gooiden! Ben toen gestopt. Je zal daar maar liggen en weten dat je geen kant op kan! v**le honden! Alsof ze wat voorstellen door met zijn allen dat weerloze meisje te doden die machteloos op de grond ligt!
Maar dit is gewoon het gevolg van een primitieve cultuur waar je als inidivdu geen recht hebt. Ze is waarschijnlijk door haar familie al afgestoten en niets meer waard. Klootzakken....heb er geen woorden voor....

Laatst bewerkt:
Wat een barbaars gedoe zeg. Knap staaltje naastenliefde. Bravo.:mad:
Dat die mensen dit soort zieke praktijken ook nog massaal gaan filmpen vind ik helemaal het toppunt.

Ben blij dat we dit soort praktijken niet in NL hebben.

btw: Waar kan ik me aanmelden voor de dbb knokploeg?

Meisjes dood schieten op een openbare plek omdat ze kind had gekregen zonder gehuwd te zijn zit er anders niet ver naast vind ik.

diegene die haar doodmaakten zijn haar eigen familie! die sekte heeft juist afkeer tegen de islam dus ga nou niet de islam aan zitten vallen!! tik maar in op google jezidi

Terug
Naar boven