- Waardering
- 3.208
Het is wel mogelijk maar dan heb je het echt over gruwelijk hard trainen, met het oog op zoveel mogelijk massa winnen. Ook naar een extreem laag vetpercentage gaan zal een invloed hebben op de vrouwelijkheid natuurlijk. Waar het over gaat is dat dat niet makkelijk gaat en vrouwen daar ook niet bang voor hoeven te zijn.Zelfs als je dat niet doet...
Ik ken vrouwen, die minstens net zo hard en vaak trainen als de grootste bodybuilders uit mijn gym. En die zien er absoluut niet mannelijk uit, in tegendeel.
En T. Jij kunt je Pilatesmeisje ook nog wel herinneren denk ik. Ik ken haar goed persoonlijk, en heb ook meerdere keren met haar getraind. Als er iemand is waar veel mannelijke bodybuilder van kunnen leren dan is zij het. En je hebt de foto's van de contest gezien, dat was toch niet mannelijk?![]()
Ik ken persoonlijk wel vrouwen in mijn gym die echt hoekiger zijn geworden, maar als je die ziet trainen dan begrijp je ook wel waarom. Ze zien er trouwens nog steeds aantrekkelijk uit, alleen zal niet elke man het appreciëren.