MuscleMeat

Meisjes die bodybuilden?

Zelfs als je dat niet doet...

Ik ken vrouwen, die minstens net zo hard en vaak trainen als de grootste bodybuilders uit mijn gym. En die zien er absoluut niet mannelijk uit, in tegendeel.

En T. Jij kunt je Pilatesmeisje ook nog wel herinneren denk ik. Ik ken haar goed persoonlijk, en heb ook meerdere keren met haar getraind. Als er iemand is waar veel mannelijke bodybuilder van kunnen leren dan is zij het. En je hebt de foto's van de contest gezien, dat was toch niet mannelijk? ;)
Het is wel mogelijk maar dan heb je het echt over gruwelijk hard trainen, met het oog op zoveel mogelijk massa winnen. Ook naar een extreem laag vetpercentage gaan zal een invloed hebben op de vrouwelijkheid natuurlijk. Waar het over gaat is dat dat niet makkelijk gaat en vrouwen daar ook niet bang voor hoeven te zijn.

Ik ken persoonlijk wel vrouwen in mijn gym die echt hoekiger zijn geworden, maar als je die ziet trainen dan begrijp je ook wel waarom. Ze zien er trouwens nog steeds aantrekkelijk uit, alleen zal niet elke man het appreciëren.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zegt hij helemaal niet, je leest het verkeerd. Hij zei dat veel vrouwen een fobie hebben voor krachttraining omdat ze denken dat ze er dan mannelijk gaan uitzien.

Dat is de reden dat jij weinig andere meisjes KT ziet doen, en dat is natuurlijk jammer want KT is voor vrouwen niet alleen erg gezond, maar ook goed voor het figuur, en maakt je helemaal niet mannelijker als je met mate traint.

ik had me een paar posts later allang verbeterd over die uitspraak :)

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Dat zou ik idd ook geweldig vinden, helaas blijft dat ook maar een droom

maar on topic; vind het erg goed van je dat je over alle mythe's heen bent gestapt en het nu gewoon doet! petje af

danku :D

Hallo Boxona,
Ik ben zelf 19 jaar en serieus bezig met krachttraining :)
Mijn doel is om aardig gespierd te worden, wel voorbij het fitness lichaam zeg maar.
Pauline Nordin vind ik daar ook een goed voorbeeld van, helaas kom ik nog niet in de buurt :P

Denk dat je inderdaad de jongste dame bent hier!

Hallo Boxona,
Ik ben zelf 19 jaar en serieus bezig met krachttraining :)
Mijn doel is om aardig gespierd te worden, wel voorbij het fitness lichaam zeg maar.
Pauline Nordin vind ik daar ook een goed voorbeeld van, helaas kom ik nog niet in de buurt :P

Denk dat je inderdaad de jongste dame bent hier!

oke cool! we hebben ongeveer hetzelfde doel dan denk ik :)
grappig trouwens dat ik de jongste ben dan
trouwens nog ff een heel ander vraagje, train je in een hardcore gym of gewone fitness school?

hee boxona!

Ik ben ook 19 en ben nu ruim een maand bezig met voedingsschema en KT schema.
Mijn doel is om mn VVM te behouden (53 kg bij 1,67m) en een VP van 17,5 te behalen. Dan zien we verder :D

Vet dat je al op je 16e de juiste manier van trainen, eten hebt gevonden. (voorkomt nog heel wat dieeten die nergens op slaan :))

Succes iig! ;)

hee boxona!

Ik ben ook 19 en ben nu ruim een maand bezig met voedingsschema en KT schema.
Mijn doel is om mn VVM te behouden (53 kg bij 1,67m) en een VP van 17,5 te behalen. Dan zien we verder :D

Vet dat je al op je 16e de juiste manier van trainen, eten hebt gevonden. (voorkomt nog heel wat dieeten die nergens op slaan :))

Succes iig! ;)

Bedankt! Ja ik ben al sinds mn 12e bezig met afvallen enzo, maar ben erachter dat ik niks uit een boek of iets moet volgen maar gewoon mijn eigen schema moet doen. Met dank aan dit forum ben ik daar achter gekomen :D
Maare, jij ook heel veel succes!

Bedankt! Ja ik ben al sinds mn 12e bezig met afvallen enzo, maar ben erachter dat ik niks uit een boek of iets moet volgen maar gewoon mijn eigen schema moet doen. Met dank aan dit forum ben ik daar achter gekomen :D
Maare, jij ook heel veel succes!

Ben je al vanaf je 12de bezig met afvallen? Dat is wel vroeg zeg, durf het bijna niet te vragen maar, was het toen al nodig?

Ben je al vanaf je 12de bezig met afvallen? Dat is wel vroeg zeg, durf het bijna niet te vragen maar, was het toen al nodig?

Haha mag je best vragen hoor. Maar ja, het was toen al nodig helaas. Ben mn hele leven al wat gezetter dan anderen en daarbij ben ik ook nog eens breed gebouwd. Dus op mijn twaalfde ben ik zo'n beetje begonnen met proberen af te vallen en heb in een paar jaar allemaal dieeten uitgeprobeerd en ben nu tot de conclusie gekomen dat er maar een dieet werkt, mijn eigen gemaakte :D

En hoe gaan de vorderingen?

En hoe gaan de voorderingen?

Ben afgelopen zomer 12 kg kwijt geraakt (mede door prive omstandigheden denk ik, stress etc), helaas is er daarvan weer 10 kg bijgekomen de afgelopenwinter maar ben afgelopen 2 maanden weer goed op weg, 3 kg kwijt (ja doe het langzaam aan!) En ik denk dat ik het zo wel goed vol kan houden. Dus nog een beetje jojo, maar volgens mij ga me nu wel lukken om zo een poosje door de gaan :D

of ze aas heeft gebruikt weet ik niet maar dit is naturel voor een vrouw te bereiken hoor?
afgaande op de google search pics "pauline nordon"

Hyves?

je bent de enige ja. Meisjes van jou leeftijd drinken liever breezers, doen stoer over hun rook gedrag en kleden zich graag hoerig.

het is gelukkig nog waar ook

of ze aas heeft gebruikt weet ik niet maar dit is naturel voor een vrouw te bereiken hoor?
afgaande op de google search pics "pauline nordon"

Pff, is een IFBB figure pro. Dat is dus gegarandeerd met AAS.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven