- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of ze aas heeft gebruikt weet ik niet maar dit is naturel voor een vrouw te bereiken hoor?
afgaande op de google search pics "pauline nordon"
Ik ben het eens dat voor dat fysiek geen AAS nodig is, maar dat is geen bewijs dat ze naturel is natuurlijk. Een Anavar-kuurtje nu en dan kan je niet uitsluiten, zwaarder zal ze niet genomen hebben, daarvoor is de massa niet opgeblazen genoeg en ze heeft ook geen tekenen van vermannelijking.
Naturel cutten wordt altijd onderschat, je kan echt wel <6% gaan zonder clen e.a., alleen gaat het veel moeilijker. Ik weet niet of ze dat gedaan heeft, weet alleen dat een naturel ook ver kan komen, ben daar zelf het levende bewijs van, en ik heb niet eens goede aanleg.Ook m'n edit gezien? Zo droog met die massa? Gaat er bij mij niet in als naturel zijnde.
Naturel cutten wordt altijd onderschat, je kan echt wel <6% gaan zonder clen e.a., alleen gaat het veel moeilijker. Ik weet niet of ze dat gedaan heeft, weet alleen dat een naturel ook ver kan komen, ben daar zelf het levende bewijs van, en ik heb niet eens goede aanleg.

Meer testosteron betekent niet noodzakelijk makkelijker vet verliezen. Cutten is voor beide geslachten lastig, en toch vooral afhankelijk van factoren als lichaamstype en leeftijd.
Meer testosteron betekent niet noodzakelijk makkelijker vet verliezen. Cutten is voor beide geslachten lastig, en toch vooral afhankelijk van factoren als lichaamstype en leeftijd.
Ok, ik zie niets wat naturel niet mogelijk is, wetende hoeveel tijd zij besteed aan training en voeding, gecombineerd met het feit dat ze ook geen slechte aanleg zal hebben. Maar nogmaals, het kan best dat ze toch wat gebruikt heeft, het zou zeker niet vreemd zijn als professionele atlete.Ik doel ook niet zo zeer op makkelijker vet verliezen, ik doel meer op zo droog kunnen staan, met die hoeveelheid massa.
Ok, ik zie niets wat naturel niet mogelijk is, wetende hoeveel tijd zij besteed aan training en voeding, gecombineerd met het feit dat ze ook geen slechte aanleg zal hebben. Maar nogmaals, het kan best dat ze toch wat gebruikt heeft, het zou niet vreemd zijn als professionele atlete.
Zoveel massa zie ik nu ook weer niet. Dit moet gewoon mogelijk zijn met voldoende toewijding. Ik merk wel vaker dat mensen naturel trainen onderschatten. Je staat echt te kijken wat mogelijk is, als je dag in dag uit keihard traint en eet en verder niet moet werken. Dat is niet vergelijkbaar met iemand die 3 keer in de week wat voor de lol gaat trainen. Maar zeker ben je nooit.

Hey boxona,
Ik denk idd dat je een van de jongste bent, als meisje zijnde dan. Ik ben 23, dus een stukje ouder haha en combineer ook een vechtsport (thaiboksen) met krachttraining!
Doe je ook bokswedstrijden?
Ja ik heb nu 3x keer in de ring gestaan, allemaal gewonnen. En hoop zo snel mogelijk weer in de ring te staan. Het is wel te combineren, maar ik heb het de afgelopen tijd ook erg druk gehad met studeren, omdat ik in de laatste fase zit van mn Master Accounting. Ik merk wel dat ik echt een stuk sterker ben geworden sinds ik de twee combineer. Ook in omvang ben ik behoorlijk gegroeid.
Ja ik heb nu 3x keer in de ring gestaan, allemaal gewonnen. En hoop zo snel mogelijk weer in de ring te staan. Het is wel te combineren, maar ik heb het de afgelopen tijd ook erg druk gehad met studeren, omdat ik in de laatste fase zit van mn Master Accounting. Ik merk wel dat ik echt een stuk sterker ben geworden sinds ik de twee combineer. Ook in omvang ben ik behoorlijk gegroeid.
Sinds ik keihard train en eet en verder niet werk maak ik de gains van m'n, nee wacht, ik wacht nog steeds op m'n exceptionele wondergains, ondanks dat ik aan het profiel voldoe
Maar ok, ieder z'n mening, I call juice.

whyff topic hijack; doe jij dan de olympische lifts als training?