Fitness Seller

Meisjes die bodybuilden?

Ik train zelf thuis :D
Heb een home gym, echt geweldig.
T is klein maar practisch, en jij?

Inderdaad grappig dat ons doel ongeveer hetzelfde is!

Volgens mij ben je ook de jongste!
Ik ben toen ik net 18 was begonnen met krachttraining.
Heb ervoor ook boksen gedaan, ongeveer 4 jaar maar moest hiermee stoppen door een eetstoornis.

Waar train je? :D

Ik probeer tervergeefs een meid van rond de 17-19 jaar te vinden met een sixpack.
Vrouwen met een strakbuikje +10000

Ik probeer tervergeefs een meid van rond de 17-19 jaar te vinden met een sixpack.
Vrouwen met een strakbuikje +10000
ga eens bij een verpleegster school/ verzorgingsklas gegarandeerd 3 chicks in elke klas die zon pakje hebben. :D

Zit ik toevallig met een zuster in spe te chatten, helaas zijn die uniforms in het echt minder spannend dan in mijn filmpjes.
Maar ze heeft er nog 1 van carnaval liggen :D

• Topic Starter Topic Starter
Jij lijkt me de jongste.
Wordt je er wel eens mee gefokt, dat je krachttraining doet als meisje zijnde? Wel respect, BTW.

nee nooit, want het krachttrainen is eigenlijk nog altijd een 'bijzaak' hoewel ik het wel veel doe. ik boks en droom ook van een bokscarriere, dus iedereen weet wel hoe ik in elkaar zit en ben altijd door het boksen al gespierder dan anderen geweest.
maar nee, iedereen vindt het juist altijd wel cool :D
en bedankt!

Ben zelf geen meisje en ken er weinig die aan krachtraining doen of zelfs bb'ing.
Wel goed dat jij er mee bezig bent, en als je er plezier van hebt moet je zeker doorgaan.:p
Pics?:o

Laatst bewerkt:
persoonlijk vind ik het erg goed als (jonge) vrouwen zich met deze sport bezighouden geeft een goed voorbeeld aan andere vrouwen aangezien er geen betere sport is om er goed uit te zien.

Ik ben geen meisje maar ben 12jaar ( niet blamen plz) ik doe aan thai-box ( kick-box) en doe er gewicht heffen,fitness bij.Ik box erg graag en ben gepasioneerd door deze sport!
Ik vind vrouwlijke bodybuilders mooi, zolang ze niet te getraind zijn xD sorry, ik ben maar 12 jaar wat is mijn mening nou?

Ik ben geen meisje maar ben 12jaar ( niet blamen plz) ik doe aan thai-box ( kick-box) en doe er gewicht heffen,fitness bij.Ik box erg graag en ben gepasioneerd door deze sport!
Ik vind vrouwlijke bodybuilders mooi, zolang ze niet te getraind zijn xD sorry, ik ben maar 12 jaar wat is mijn mening nou?

Welkom, goede eerste post. Weet je moeder dat je hier zit? j/k :p

ok ok, was ms iets te ver...

Laatst bewerkt:
Vindt het persoonlijk wel goed, sinds bodybuilders over het algemeen zeer veel van gezonde voeding weten en een gezonde levensstijl en dit ook goed toepassen. Als je er plezier aan hebt, dan doe je het toch gewoon? Iedereen vindt plezier in andere dingen. :)

Terug
Naar boven