XXL Nutrition

Meisjes die op hun rug liggen in de sportschool

DBC01 zei:
Lieve Jopske,

Als je goed gelezen had was dit onderwerp een toevallige ingeving gedaan door een ander DBB-lid en dus geen entertainment-thread. Hooguit een beetje 'van onderwerp veranderen' omdat veel jonge DBBertjes het niet aankunnen om langer dan 1 pagina posts over meisjes te praten.

Binnenkort wellicht weer es een column als je dat bedoelt. Vraag anders Lauw wanneer ie zin heeft.

Lieve DBC01,

Inderdaad dat is wat ik bedoel. Een column over meisjes die aan het trainen zijn. Daarin zal ongetwijfeld ook wel weer van topic worden veranderd, maar dan is er tenminste wel spraken van een "DBC openings post" . Imo de basis van een goede discussie/rel.

Ik zal dit forum in de gaten houden, en kijk dan ook met smacht uit naar de tijd dat jij weer eens besluit om hierzo een column te plaatsen met "entertaining" inhoud. Vraag anders Lauw wanneer hij zin heeft om jou hierbij te assisteren als je inspiratie tekort komt over trainende meisjes of andere entertaining onderwerpen?

Relluuuuhhh! Ik wil meedoen! :(

Opa en ik skelteren nog elke dag hoor..

We hebben er nu 1tje met een aanhanger! :D

DBC01 zei:
Rikkepik, ik ga er een end aan breien. Moet nog even wat dóen namelijk en alleen het werkwoord al maakt het zwaar.
Veel plezier nog (als dat mogelijk is zonder mij) en tot vanaaf, heb een lange dienst nog te gaan, tot 12 uur vanavond, dus wellicht slaap je al.

Groet en zoen,

Ouwe;)

Terug hoor!

En idd 12 uur lig ik op 1 oor!;)

Kijk over alles en iedereen heen, als het je opvalt heb je dus nog nooit ECHT getraind.

RichardV zei:
Laat jij daar ook je overtollige haar weglaseren of niet:eek:

ja maar dat is nog niks
ook doe ik manicure, pedicure,massage, sonnebank, sauna, haren knippen, enz enz :eyebrow:
Jij bent ook van harte welkom:D

Damn, ik verlies dit topic voor eventjes uit het oog en in een mum van tijd ontaardt dit topic weer in een (bijna) 7-pagina-lange rel.
Ik weet het niet hoor maar volgens mij werkt de naam "DBC01" als een rode lap op een stier bij sommige mensen. Een feit is dat deze stier blijft terugvechten en maar niet wil sterven.

Laat me duidelijk zijn, mij zal het een worst wezen, ik hou zelfs van deze discussies. Goed topic dus ;)

Als er 1 bijna of klaarkomt op de powerplate is ook leuk om te zien. :cool:

XLarge zei:
ja maar dat is nog niks
ook doe ik manicure, pedicure,massage, sonnebank, sauna, haren knippen, enz enz :eyebrow:
Jij bent ook van harte welkom:D

Haha die gigantische bilpartij is niet te ontharen.
Sonne??
Bist du ein Deutscher?;)

Wat een godvergeten k*ttopic, zeg. En jullie zijn BODYBUILDERS?? Laat me niet lachen.

Jopske zei:
qua pose vind ik het niet echt charmant om ze te zien squaten :p (niet dat ze naar de gym komen om er charmant bij te staan ;) ) Maar respect heb ik wel voor ze, omdat ze het serieus aanpakken :D

squat_front.jpg

heerlijk om zo een gespannen pruim te zien in het broekje van een squatvrouwtje :lick:

Nee joh, dat komt door de positie waarin ze zit en door een laag vet%
Volgens mij heeft zij best lekkere pootjes :)

Ik durf sowieso niets gemeens te zeggen over vrouwen die meer als mij squaten. Ervan uitgaande dat ze minstens 3 X 8 draait met 80 kg, en als ik zo naar die benen kijk dan lukt haar dat wel. :(

Lauw zei:
Nee joh, dat komt door de positie waarin ze zit en door een laag vet%
Volgens mij heeft zij best lekkere pootjes :)

Ik durf sowieso niets gemeens te zeggen over vrouwen die meer als mij squaten. Ervan uitgaande dat ze minstens 3 X 8 draait met 80 kg, en als ik zo naar die benen kijk dan lukt haar dat wel. :(

boeie , kijk es naar der pruim

Mmm als ik het goed zie staat er op die schijf 25. 6x25 + 20 = 170kg full olympic squat. Mooi. :)

Samu zei:
Mmm als ik het goed zie staat er op die schijf 25. 6x25 + 20 = 170kg full olympic squat. Mooi. :)

Ga er maar vanuit dat het 25 lbs is ipv kg.... dat maakt het ong 90 kg in totaal, nog mooi hoor!

BassD zei:
Ga er maar vanuit dat het 25 lbs is ipv kg.... dat maakt het ong 90 kg in totaal, nog mooi hoor!
De stang buigt licht, denk niet dat je dat al hebt van 90kg... :p
Edit: Wist dat ik de dame herkende. Jill Mills, bodybuildster, powerlifster & strongwoman. Lijkt dus veel logischer als het 170 kg is.

Terug
Naar boven