MuscleMeat

melanotan 2 starten

Zit nu sinds gisteren aan de 1,75 mg die voor mijn gewicht (87) kilo ongeveer als goed word gezien. merkte nou ook tijdens de examens helaas dat je sneller een erectie krijgt, dat was neit zo fijn, want je kan je gedachten er dan maar moeilijk bij houden:P

aarom neemt iedereen zoveel?

Ik neem 1 mg per week op 104 kilo en ik ben pik en pik zwart van 2 daagjes op het strand...

beetje overdreven allemaal hoor!

Ik neem 1 mg per week op 104 kilo en ik ben pik en pik zwart van 2 daagjes op het strand...

:orly:

ot; zit er aan te denken het ook te bestellen, moet alleen zeker weten wanneer ik het binnen krijg, woon nog thuis en weet zeker dat me ouders gelijk gaan zeuren...

maar dan zit je dus al op je onderhoudsdosis? denk ook dat t huidtype verschillend is misschien. van wat ik lees overal is 1,7 mg toch vrij normaal hoor...

Ik pakte ook maximaal 1mg per dag en werd ook super bruin! Huidtype 3.
Op onderhoud van 1mg per week bleef ik dezelfde kleur houden (deed geen zonnebank meer toen)

Maar kan denk inderdaad verschillen per persoon

ik zit al tijdje op 1 mg per dag en zie nauwelijks verschil, moedervlekjes worden donkerder, maar voor de rest nog weinig, denk dat ik dus wel even ga verhogen.

wel huidtype 1

Ik pakte ook maximaal 1mg per dag en werd ook super bruin! Huidtype 3.
Op onderhoud van 1mg per week bleef ik dezelfde kleur houden (deed geen zonnebank meer toen)

Maar kan denk inderdaad verschillen per persoon

heb zelf 1 á 2, maar meer richting 1, dus zal ik wss een hogere dosis nodig hebben denk ik. Zou t eigenlijk neit weten, maar heb vrijwel geen bijwerkingen met deze dosis nu. ben gisteren verbrand, en merk wel dat het sneller bruin wegtrekt en ik neit meer vervel. maar dat kan geluk zijn.

ik zit al tijdje op 1 mg per dag en zie nauwelijks verschil, moedervlekjes worden donkerder, maar voor de rest nog weinig, denk dat ik dus wel even ga verhogen.

wel huidtype 1

ben wel benieuwd of t voor jou gaat werken. zit nu op de door melanotan aangegeven 1,75 mg per dag. dus ff afwachten nog

trytry

Laatst bewerkt:
Als je sproetjes hebt worden die dan ook donkeren en komen er moedervlekken bij of worden moedervlekken alleen donker :D?

Ik heb geen zin om alle 12 pagina's te lezen maar heeft er nu iemand eindelijk before en after pics?

Al die weirdo's die zeggen dat ze negerzwart zijn.. laat dan foto's zien :rolleyes:

Als je sproetjes hebt worden die dan ook donkeren en komen er moedervlekken bij of worden moedervlekken alleen donker :D?

de sproetjes blijven bij mij hetzelfde kwa kleur, de moedervlekjes worden wel donkerder en lijkt ook alsof het er wat meer zijn, maar kan ook dat ze me niet opvielen omdat ze eerst licht van kleur waren.

Heb nu inmiddels 10 mg gebruikt en begin een beetje verschil te zien. ben maandag verbrand op een feest hier in de buurt, en die stukken, mn armen en hoofd, zijn al vrij bruin inmiddels. deze keer vervelde ik niet, en trok het bruin weg ipv dat t weer wit word zoals ik normaal altijd heb. Sproeten en moedervlekken zijn nog neit donkerder geworden.
Heb vrijwel nul bijwerkingen, niet eens meer misselijkheid. dat was na de 1e keer gelijk over. krijgt alleen wel eens een stijve zonder enige vorm van aanleiding.

Dat verhaal over een ouder uitziende huid, hoor ik voor t eerst. En heb ik zeker geen last van tot op heden. Lijkt me dan ook een BS verhaal, maar misschien zijn er mensen die t gebruiken icm andere dingen (medicijnen oid) waardoor ze andere bijwerkingen hebben.
Fotos zal ik maken als ik op t einde van de kuur ben. voor foto had ik al ff gemaakt, zal ik binnenkort ff posten

dat minder honger heb ik trouwens wel een beetje last van.
Ik spuit meestal voor ik naar bed ga, dus als ik alle maaltijden al heb gehad. Heb dan meestal dat ik de volgende ochtend zeer weinig eetlust heb, maar rond een uur of 10 is dat probleem ook al weer opgelost en vreet je weer alls een aap.

Is één van de bijwerkingen (een ouder uitziende huid) op lange termijn.
Ooit een onderzoek gelezen waarin dat werd aangegeven, kan het zo snel niet terug vinden.

retert

Laatst bewerkt:
Neem je M1

Wat is het verschil tussen M1 en M2 eigenlijk?

De werking van het hormoon is anders (op een andere mannier), minder bijwerkingen, werkt ook minder effectief.
Maar hoe pressies..?

Terug
Naar boven