- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 19%
Het lijkt mij dat dat niet waar is..
Je moet het nog wel in je lichaam injecteren en dat zou ik niet graag doen met Azijnzuur.. Dat is toch niet steriel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt mij dat dat niet waar is..
Je moet het nog wel in je lichaam injecteren en dat zou ik niet graag doen met Azijnzuur.. Dat is toch niet steriel?
Het is ietsjes minder geworden, maar ik doe nu ook onderhoud dosering al een tijdje van 1mg per week.
Rond juni/juli ga ik weer ff opbouwen hehe

(na 15mg)

Of het tegen moedervlekken e.d. helpt weet ik niet.Gewoon iets langer doorgaan.Warschijnlijk ben je nooit echt bruin geweest,waardoor je alle plekken die wel voldoende zonlicht gekregen hebben,gewoon sneller tinten....hou maar vol,komt vanzelf

Nee ben altijd erg bleek geweest maar hoe zou het komen dat mijn hoofd echt super bruin was en mijn armen superbleek? Trekt dat na verloop van tijd wel gelijk als ik weer zou beginnen? Want ben nu al paar weken gestopt om het te laten bezinken en omdat mensen het ook een beetje raar vonden dat ik in maar opeens zo extreem bruin werd van de ene op de andere dag![]()
ben je wel met je lichaam in de zon/onder de zonnebank geweest? je kop zit altijd in de zon waardoor die waarschijnlijk sneller bruint, je lichaam is meestal bedekt met kleren.