AndroidHealthClinic

melanotan 2 starten

Het lijkt mij dat dat niet waar is..
Je moet het nog wel in je lichaam injecteren en dat zou ik niet graag doen met Azijnzuur.. Dat is toch niet steriel?

Jawel kan ook met gh en igf...

Laat maar... Krijg hier toch geen antwoord...

Toch bedankt voor je moeite thoraxx

Hoe lang kan je met bact. water aangemaakte M2 bewaren, buiten de koelkast of vriezer?

Van een forum afgehaald.. huidtype 1 + rood haar..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thoraxx ik zag dat jij ook een lekkere tint gekregen had, hoe sta je er nu bij? :)

Goed;) Het is ietsjes minder geworden, maar ik doe nu ook onderhoud dosering al een tijdje van 1mg per week.

Nog steeds mooi egaal bruin overal :D Rond juni/juli ga ik weer ff opbouwen hehe ;)

Maat van mij heb ik het ook aangesmeerd! Alleen hij heeft die bijwerking van moedervlekjes echt 100x erger... op zn gezicht heeft hij wel stuk of 40 kleine bruine spikkeltjes erbij gekregen.. :(
Maar nu wordt het niet meer erger en hij begint goed bruin te worden ;) (na 15mg)

Bij mij zijn de moedervlekjes al bijna niet meer te zien die ik erbij had gekregen ;)

Wanneer ga jij weer beginnen? :P

Ik ben afgelopen week begonnen, gestart op 0.4 mg, gisteravond 0.8 mg gezet. Ik bouw het op tot ongeveer 1.2 mg per dag. Het is de afgelopen dagen zonnig geweest en ik ben na mijn injecties in de zon gaan zitten.

Zelfs met de kleine hoeveelheid ben ik nauwelijks verbrand (normaal had ik allang verbrand) en mijn torso is gewoon al goed aan't bruinen. Ben benieuwd hoe ik er uit zie na 15 mg :D

Moedervlekjes kreeg ik er ook bij, maar na een jaar niet gebruiken zijn die allemaal verdwenen. Ook zwarte spikkeltjes in mijn gezicht had ik last van, maar die zijn ook vertrokken.

Deze zomer dus lekker bruin op 't strand :D

Btw zit je veel in de zon of ga je wekelijks onder de zonnebank? Dit zou beter helpen om je kleur te behouden.

Nu zit ik misschien 1 x per 2 weken onder zonnebank...
Weinig tijd voor gehad afgelopen weken... Maar dat ga ik binnenkort ook wat meer doen hehe;)

Waarom bouw jij zo langzaam op? Helpt dat ook om moedervlekjes te voorkomen?
Die maat van me zat naar 3 dagen al op 1,3 mg per dag.. Omdat hij verder geen bijwerkingen had zoals misselijkheid

Nou ik heb gemerkt dat ik met deze 'batch' (zo heet dat geloof ik) snel last heb van sides zoals facial flushing (rood gezicht) en daarbij ook veel meer zweten in de nek etc. Voelde me erg misselijk met een grotere hoeveelheid. Met een lage dosis kan je je lichaam laten wennen aan het product. Zo gaat het goed, dus vandaar :) Of het tegen moedervlekken e.d. helpt weet ik niet.

ik denk dat ik dit voor de zomer ook nog ga proberen.

misschien eens een keertje niet verbranden maar lekker bruin worden dan.

Ik ben er een tijdje geleden mee begonnen maar kreeg gek genoeg wel een enorm bruine kop maar de rest bleef gewoon wit:( Hebben meer mensen hier last van gehad?

Gewoon iets langer doorgaan.Warschijnlijk ben je nooit echt bruin geweest,waardoor je alle plekken die wel voldoende zonlicht gekregen hebben,gewoon sneller tinten....hou maar vol,komt vanzelf

haha, die voor/na lijkt net een tellsell. Hij is ook ineens flink afgevallen, heeft geen haar meer en heeft ze haar gedaan ;)

is er al bekend hoe ver het staat met onderzoek naar melanotan, en of het al in de winkel te verkrijgen is?

Gewoon iets langer doorgaan.Warschijnlijk ben je nooit echt bruin geweest,waardoor je alle plekken die wel voldoende zonlicht gekregen hebben,gewoon sneller tinten....hou maar vol,komt vanzelf

Nee ben altijd erg bleek geweest maar hoe zou het komen dat mijn hoofd echt super bruin was en mijn armen superbleek? Trekt dat na verloop van tijd wel gelijk als ik weer zou beginnen? Want ben nu al paar weken gestopt om het te laten bezinken en omdat mensen het ook een beetje raar vonden dat ik in maar opeens zo extreem bruin werd van de ene op de andere dag:p

Nee ben altijd erg bleek geweest maar hoe zou het komen dat mijn hoofd echt super bruin was en mijn armen superbleek? Trekt dat na verloop van tijd wel gelijk als ik weer zou beginnen? Want ben nu al paar weken gestopt om het te laten bezinken en omdat mensen het ook een beetje raar vonden dat ik in maar opeens zo extreem bruin werd van de ene op de andere dag:p

ben je wel met je lichaam in de zon/onder de zonnebank geweest? je kop zit altijd in de zon waardoor die waarschijnlijk sneller bruint, je lichaam is meestal bedekt met kleren.

ben je wel met je lichaam in de zon/onder de zonnebank geweest? je kop zit altijd in de zon waardoor die waarschijnlijk sneller bruint, je lichaam is meestal bedekt met kleren.

Ben tijdens mijn kuur 1 keer onder de zonnebank geweest. Voor de rest ben ik niet echt in de zon geweest omdat het toen nog erg koud was.

K*tzooi, wondjes of puistjes worden ook donkerder. Lijkt wel of die meer pigment bevatten ofzo, ****ing lelijk man. Krijg steeds meer dingetjes in m'n gezicht :(

lijkt me een boeiend middel

Heb zojuist 30 mg besteld.

Denk dat het geen goed idee is om dit buiten de eu mee op vakantie te nemen?

Maar als ik 2 weken weg ga, blijft het bruinen denk ik ook wel doorgaan zonder te injecteren of niet?

jawel,als je goed bruin weggaat........kom je bruiner terug,of je moet op noordpool vakantie gaan

Terug
Naar boven