- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Momenteel in de koelkast, ja kan ze ook in de diepvriezer leggen.als je 1 vial mengt en dus bewaart in koelkast waar bewaar je de andere 2 vials met mela dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel in de koelkast, ja kan ze ook in de diepvriezer leggen.als je 1 vial mengt en dus bewaart in koelkast waar bewaar je de andere 2 vials met mela dan?
Dat zou ik maar niet doen... als je dit doet heb je dus 10mg MT2 in 1ML water... Beetje lastig doseren denk je niet? Over het injecten nog niet gesproken...Via mail wordt het duidelijk hoe je moet betalen!
Je krijgt 3 vails, 1ml water per vial gebruiken
Dat zou ik maar niet doen... als je dit doet heb je dus 10mg MT2 in 1ML water... Beetje lastig doseren denk je niet? Over het injecten nog niet gesproken...
Gewoon 10ML water per 10MG pakken. Weet niet welke spuitjes je hebt gekocht maar trek gewoon uit je flesje bac water 2 tot 4ML op. Spuit deze in een vial waar 10MG MT2 in zit. Trek dan alles weer terug in de spuit en spuit dit bij het overige bac water in. Nu heb je dus 10MG MT2 in 10ML bac water.
Makkelijker met doseren. Heb dit zelf ook gedaan en opgebouwd.
Dag 1 - 0,3ML
Dag 2 - 0,5ML
Dag 3 - 0,8ML
Dag 4 - 1,0ML
Dag 5 - 1,0ML
Dag 6 - 1,0ML
Dag 7 - 1,0ML
Dag 8 - 1,0ML
Dag 9 - 1,0ML
Dag 10 - 0,9ML
Dag 12 - 0,5ML
Dag 14 - 0,5ML
Dag 16 - 0,5ML
Zit nu op dag 8. Nog 8 dagen te gaan dan is mijn eerste vial op. Ben nu al goed bruin geworden, denk dat ik daarna op onderhoud ga zitten 1 x per week op 1,0ML
Nog een tip: Als je de vloeistof hebt opgetrokken. Doe ff de naald terug in zijn buisje en duw het in je broek ofzo. Maak dan rustig je spot schoon en chill even. De vloeistof warmt dan een beetje op. Verminderde bij mij het brandende gevoel.
Op mijn eerste mail van sunatura (had gestuurd vlak voor een weekend) moest ik paar dagen wachten voor ik reactie had. Nadien stuurde ze dezelfde dag terug. Soms zelfs 5min later.is [Link niet meer beschikbaar]
trouwens betrouwbare site als je in nederland woont? (niet dat het straks door de douane in beslag genomen wordt of dat ik fake spul krijg)
want ik zie toevallig dat ze ook sets hebben
aangezien ik van sunatura nog steeds geen reactie heb...
Huidtype 1 eigenlijk maar omdat ik redelijk wat onder de zonnebank lig kan ik er al iets beter tegen. Denk dat ik het ook wel als type 2 mag classificeren. Kon wel bruin worden als ik bijvoorbeeld 3 weken lang deed zonnebanken eod maar het was ook altijd binnen no-time weg. Nu heb ik echt een gezond bruin kleurtje alsof ik op vakantie ben geweest. Ik doe er wel zonnebanken bij.welk huidtype? doe je er zonnebanken bij?
verwacht mijn bestelling volgende week.
Je hebt waarschijnlijk een adertje geraakt. Is mij ook al eerder gebeurd. Niet echt veel pijn maar wel een druppeltje bloed. Echter vandaag ging het bij mij wat meer mis. Heftige pijn en meerdere druppels bloed. Had de naald ook direct terug getrokken en de andere kant gepakt. Kan gebeuren, niks aan de hand. Volgende keer half centimetertje opschuiven.Voila eerste spuit gezet, 0.3 mg als huidtype 1. Ik zou mezelf eerder huidtype 0 geven mocht dit bestaan,nooit bruin geweest en veel sproeten. Benieuwd wat het gaat geven.
Deed wel redelijk zeer,er kwam wat bloed uit de injectiespot en het inspuiten brandde ook. Waarsch iets verkeerd gedaan? Of had de substantie te koud? Het kwam immers uit de koelkast.
Ook licht misselijk gevoel in de buik.
Voila eerste spuit gezet, 0.3 mg als huidtype 1. Ik zou mezelf eerder huidtype 0 geven mocht dit bestaan,nooit bruin geweest en veel sproeten. Benieuwd wat het gaat geven.
Deed wel redelijk zeer,er kwam wat bloed uit de injectiespot en het inspuiten brandde ook. Waarsch iets verkeerd gedaan? Of had de substantie te koud? Het kwam immers uit de koelkast.
Ook licht misselijk gevoel in de buik.
Je moet ook zien dat je de naald er niet te traag insteekt en ook dat je ze loodrecht op je buik er insteekt. Ik vind als je ze schuin erin steekt dan kan het wel eens bloeden, ook als je het traag doet.
---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 00:19 ----------
Misselijk gevoel in buik is heel normaal, je zal dat de eerste 3-4 keer nog hebben en dan is je lichaam het gewend.
Als je echt huidtype 0 hebt, dan zou ik opbouwen tot je aan 1.2 mg zit en dit zo'n 3 weken doen en dan pas eerste zonnebank doen. Dan ga je echt goede resultaten hebben, als je te vroeg gaat zonnebanken dan heb je nog kans op verbranden en dan moet je helemaal opnieuw beginnen.
Ik prik nu al 2 weken. Ik heb nog nooit last gehad.Hmm, steeds meer de neiging om dit spul te kopen. Enige wat me een beetje tegenstaat is het zelf spuiten, hoe weet je wanneer je ver genoeg bent + niet in een ader zit?![]()
ondertussen heb ik nog steeds geen bericht gekregen van sunatura
ik ga wel van die belgische site bestellen...
aangezien ik ook zowat huid type "0" heb is 30 mg wel genoeg?
en waarom zou je niet gaan zonnebanken
als je het gewoon lichtjes doet is er toch niks aan de hand?

Ok, bedankt.Ik prik nu al 2 weken. Ik heb nog nooit last gehad.
In het begin is het wat onwennig, maar na paar keer prikken ben je het gewoon. Als je vloeistof nog koud is, kan het branden.
hoe lang duurt het dan voordat je je pakket thuis krijgt als je van Melanotan.beMelanotan.be werkt heel snel en is betrouwbaar.
30mg is zeker voldoende,heb ook die hoeveelheid besteld met extra bact water en extra spuitjes om in het begin lagere dosissen te nemen.
Koude vloeistof is idd redelijk brandend bij inspuiten. Voel het vandaag nog!![]()

Het moment dat de naald door de huid komt, schiet hij er volledig in bij mij (.5-1cm). Zo lang je je naald recht houdt, voel je amper iets.Ok, bedankt.
Zal nog wel graag willen weten hoe je weet dat je op de juiste diepte zit met de naald. Kan je dat voelen als je hem inbrengt dat er minder weerstand is ofzo?
Wil nu 30mg MII + 40 spuiten kopen.