MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

In België was het denk ik +-8€ voor 30 spuitjes en 100 alcohol doekjes en 6€ voor 10x5ml water.
Als ik thuis ben zal ik de prijs eens nakijken
Ok, helemaal goed en bedankt alvast. :D

Laatste vraag dan: Heb net een e-mail terug gekregen van sunatura en die willen dat ik een aangetekende brief opstuur met het geld. Heeft iemand anders hier dit ook gedaan?

Laatst bewerkt:
Ok, helemaal goed en bedankt alvast. :D

Laatste vraag dan: Heb net een e-mail terug gekregen van sunatura en die willen dat ik een aangetekende brief opstuur met het geld. Heeft iemand anders hier dit ook gedaan?

Stuur een mail terug en vraag of je via paypal kan betalen. Zo heb ik mogen betalen

Ik ga enkele dagen op 0.3mg blijven om rustig te kunnen wennen.
Daarna naar 0.6 en daarna 0.9.
1.2 mg lijkt me wel wat veel.

Is wat ze zelf voorschrijven om te doen, maar ieder doet natuurlijk zelf wat hij wil. Het is jouw lichaam.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:13 ----------

Hmm, steeds meer de neiging om dit spul te kopen. Enige wat me een beetje tegenstaat is het zelf spuiten, hoe weet je wanneer je ver genoeg bent + niet in een ader zit? :p

Je gebruikt insuline naalden, ze zijn zo kort dat je niet te diep kan prikken. En je prikt in je buikvet dus de kans is zeer klein dat je in een ander prikt.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:14 ----------

ondertussen heb ik nog steeds geen bericht gekregen van sunatura
ik ga wel van die belgische site bestellen...
aangezien ik ook zowat huid type "0" heb is 30 mg wel genoeg?
en waarom zou je niet gaan zonnebanken
als je het gewoon lichtjes doet is er toch niks aan de hand?

Ik zei om niet direct te zonnebanken omdat hij huidtype 1 heeft net als ik. Hij zei zelfs dat het bijna huidtype 0 is. Dan is de kans heel groot dat hij toch nog gaat verbranden na het pas een week te gebruiken. En eens je verbrandt moet je weer wachten tot dat weg is en dan moet je opnieuw beginnen, kan hij het beter goed doen van de eerste keer.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 14:17 ----------

Hehe, ok. Heb dus dat 30mg + 40 spuiten besteld.

Heb de thread doorgelezen en het is dus mogelijk om steriel water + alcoholdoekjes bij de apotheek op te halen?

Iemand prijs indicatie hiervan? :p

Ik kwam zelf niet boven de 15 euro voor water, doekjes en ontsmettingsalcohol en spuiten. Kost echt niks.

Nou, geld opgestuurd.

We zullen zien. :p

En wat doet dat precies bij vrouwen?

ik ga straks ff van melanotan.be bestellen (ff wachten op pa)
ben ook zeer benieuwt :D

heeft bij mij iets van 3 dagen geduurd.
ze sturen mail wanneer alles verzonden is. heb 135 euro betaald voor 30 mg; 12ml water; alcohol doekjes; en 60 spuitjes + verzendkosten. Zat zelfs nog snoepje bij voor de kids :)

En wat doet dat precies bij vrouwen?

Vrouwen worden witter, mannen bruiner...:rolleyes:

Is gewoon hetzelfde voor mannen als voor vrouwen :cool:

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 16:57 ----------

heeft bij mij iets van 3 dagen geduurd.
ze sturen mail wanneer alles verzonden is. heb 135 euro betaald voor 30 mg; 12ml water; alcohol doekjes; en 60 spuitjes + verzendkosten. Zat zelfs nog snoepje bij voor de kids :)

Valt heel goed mee qua prijs.

Succes!!

ga je fotos maken met resultaten of liever niet?

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je BAC water thuis had van
bacteriostatic-water.co.uk. ?

Ik heb het vorige week woensdag besteld, en nog niks in huis ???

Resultaat 10mg MT2 in minder dan 2 weken. Belichting is niet optimaal waardoor ik rood lijk maar is wel degelijk bruin.
35jmgk7.jpg

prikken jullie allemaal in je buik, zijn er ook andere plekke mogelijk dan je buik???

Resultaat 10mg MT2 in minder dan 2 weken. Belichting is niet optimaal waardoor ik rood lijk maar is wel degelijk bruin.
35jmgk7.jpg

Vind je dit genoeg? Is natuurlijk ieder voor zich.

Ik ben zelf terug bezig. 2 tal weken mt2 en 3 keer zonnebank 6 minuten en heb ook een goeie kleur. Ik ga toch nog voor iets donkerder.

Lijkt me wel. Zonder zonnebank werkt het echt minder en wordt het extra pigment eerder door je haarzakjes afgevoerd.

Ik prikte ook in bovenbeen, daar kun je de huid ook vrij makkelijk optrekken en eronder spuiten. En als iemand het bij je kan doen, kun je het ook in de huidplooi op je triceps laten doen.

het kan eigenlijk overal waar je een naald onder je huidvet kunt krijgen maar je niet meteen in je spier zit. Bovenkant borst is ook te doen, maar je ziet de naald niet goed, dus niet ideaal.

Edit: Nvm!

Laatst bewerkt:
Vind je dit genoeg? Is natuurlijk ieder voor zich.

Ik ben zelf terug bezig. 2 tal weken mt2 en 3 keer zonnebank 6 minuten en heb ook een goeie kleur. Ik ga toch nog voor iets donkerder.
Tja, wanneer is het genoeg he :P Vanavond laatste 0,5 en nog een zonnebankje. De foto geeft niet echt de juiste kleur weer maar alleen het verschil. Overigens werkt het nog gewoon door dus ben voorzichtig. De zomer is nog ver weg. Kan altijd nog 2 weken extra pakken.
netjes! ging je ook onder de zonnebank ?
Hier zitten 5 zonnebank sessie bij ja. Ieder van 20 minuten maar wel gevarieerd van sterkte. De sterkste waar ik normaal verbrand met 15 minuten leverde nu alleen een rode schijn op na 20 minuten. Dag erna was het weg.

Tja, wanneer is het genoeg he :P Vanavond laatste 0,5 en nog een zonnebankje. De foto geeft niet echt de juiste kleur weer maar alleen het verschil. Overigens werkt het nog gewoon door dus ben voorzichtig. De zomer is nog ver weg. Kan altijd nog 2 weken extra pakken.

Hier zitten 5 zonnebank sessie bij ja. Ieder van 20 minuten maar wel gevarieerd van sterkte. De sterkste waar ik normaal verbrand met 15 minuten leverde nu alleen een rode schijn op na 20 minuten. Dag erna was het weg.

als ik me niet vergis ben jij type2? of 3?

Normaal eerder type 1. MT zorgt er voor dat je veel meer kunt hebben. Zou mij nu ook inderdaad type 2 of 3 geven.

Zijn er hier trouwens mensen die met steriel water ipv bac mixen?

Terug
Naar boven