Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik heb 'Aqua Sterop'
Volgens sunatura mag je het daarmee mengen. Had wat opgezocht en er zijn nog mensen die het gebruiken.

Ik ga morgen langs de apotheek voor steriel water, maar had gelezen dat de houdbaarheid minder lang zou zijn dan bac water en dat het pijnlijker zou zijn. Vroeg me af wat hiervan klopte.

Niet dat de houdbaarheid echt uitmaakt, kan die spuiten wel invriezen. :p

Ik denk dat je het best achter fysiologisch water vraagt. Maar ik ben niet zeker!
Anders steriel water om te injecteren. Niet vergeten te zeggen dat het om te injecteren is! De eerste maal kreeg ik steriel water mee voor de ogen/oren van een baby te spoelen ...

Ik ga morgen langs de apotheek voor steriel water, maar had gelezen dat de houdbaarheid minder lang zou zijn dan bac water en dat het pijnlijker zou zijn. Vroeg me af wat hiervan klopte.

Niet dat de houdbaarheid echt uitmaakt, kan die spuiten wel invriezen. :p

Dat word sterk afgeraden. Ongemengde mela kun je wel in de vriezer bewaren, maar eenmaal met water gemengd moet je het niet meer invriezen.

Zijn er hier trouwens mensen die met steriel water ipv bac mixen?
Ik had het bijna gedaan. maar het blijkt dat je steriel water na het mengen gelijk op moet maken, en ik denk niet dat het handig is om 10ml melanotan op 1 dag in te spuiten :)

Wel zonde van je melanotan. Je kan beter ff wachten todat je bac water binnenhebt. ik zit nu ook te wachten en wil eigenlijk nu al beginnen maar de site heeft het out of stock en dat verkondigden ze pas 1 dag nadat ik had besteld :fuu:

Dat word sterk afgeraden. Ongemengde mela kun je wel in de vriezer bewaren, maar eenmaal met water gemengd moet je het niet meer invriezen.
Hmm oke.
Ik had het bijna gedaan. maar het blijkt dat je steriel water na het mengen gelijk op moet maken, en ik denk niet dat het handig is om 10ml melanotan op 1 dag in te spuiten :)
Maar als ik zo op internet lees zijn er aardig wat mensen die het gewoon met steriel water mengen. Dus het zou wel moeten kunnen zonder 10ml in 1 dag te hoeven spuiten. :p

Melanotan binnen!

Woensdag geld opgestuurd via de post, en nu al binnen. Goede service.

Wel erg typisch haha, zat al vanaf half 11 te wachten om dingen te gaan doen zodat ik de deur kon open doen mocht de postbode komen.. Nu net gaan douchen en ja hoor, na 1 minuut onder de douche staat die kerel voor de deur.

Achja

Melanotan binnen!

Wel erg typisch haha, zat al vanaf half 11 te wachten om dingen te gaan doen zodat ik de deur kon open doen mocht de postbode komen.. Nu net gaan douchen en ja hoor, na 1 minuut onder de douche staat die kerel voor de deur.

Achja

thehe typisch, overkomt me ook altijd.

Vanavond 4e spuitje met 0.3mg. Het prikken gaat al beter, de substantie blijft echter branden, maar is normaal volgens vele gebruikers.
Vanaf volgende maandag ga ik naar 0.45mg. Rustig opbouwen.

Melanotan binnen!

Achja
waar heb je besteld

Melanotan binnen!

Achja
ik krijg het pas dinsdag binnen :(

Ga je het alsnog met steriel water doen of met bac ?
Steriel.

Heb erg veel gelezen en er is nergens iets geweest dat steriel water niet geschikt zou zijn. Zelfde met spuiten invriezen. Heb verhalen gelezen van mensen die het spul invroren en al een paar jaar aan melanotan zaten. Ging allemaal goed.

Was een officiele quote geplaatst dat ingevroren spuiten met steriel water een maand tot 6 week mee moet gaan.

Steriel.

Heb erg veel gelezen en er is nergens iets geweest dat steriel water niet geschikt zou zijn. Zelfde met spuiten invriezen. Heb verhalen gelezen van mensen die het spul invroren en al een paar jaar aan melanotan zaten. Ging allemaal goed.

Was een officiele quote geplaatst dat ingevroren spuiten met steriel water een maand tot 6 week mee moet gaan.
bedoel je dat het gemengd en al in de vriezer gaat, of met alleen steriel water?

Bedoel ik. :p (100 units)

Edit: Hier wordt het ook aanbevolen:

[Link niet meer beschikbaar]

Moet alleen even weten wat nou makkelijkste is om dat spul te pre-loaden ?

Naald erin steken en daar telkens een nieuwe spuit op draaien en die vervolgens vullen of gewoon telkens een nieuwe naald erin steken en die later vervangen als je het gebruikt.

Terug
Naar boven