- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga morgen langs de apotheek voor steriel water, maar had gelezen dat de houdbaarheid minder lang zou zijn dan bac water en dat het pijnlijker zou zijn. Vroeg me af wat hiervan klopte.
Niet dat de houdbaarheid echt uitmaakt, kan die spuiten wel invriezen.![]()
Ik had het bijna gedaan. maar het blijkt dat je steriel water na het mengen gelijk op moet maken, en ik denk niet dat het handig is om 10ml melanotan op 1 dag in te spuitenZijn er hier trouwens mensen die met steriel water ipv bac mixen?

je kan het altijd proberenIk had het bijna gedaan. maar het blijkt dat je steriel water na het mengen gelijk op moet maken, en ik denk niet dat het handig is om 10ml melanotan op 1 dag in te spuiten![]()

Wel zonde van je melanotan. Je kan beter ff wachten todat je bac water binnenhebt. ik zit nu ook te wachten en wil eigenlijk nu al beginnen maar de site heeft het out of stock en dat verkondigden ze pas 1 dag nadat ik had besteld

Hmm oke.Dat word sterk afgeraden. Ongemengde mela kun je wel in de vriezer bewaren, maar eenmaal met water gemengd moet je het niet meer invriezen.
Maar als ik zo op internet lees zijn er aardig wat mensen die het gewoon met steriel water mengen. Dus het zou wel moeten kunnen zonder 10ml in 1 dag te hoeven spuiten.Ik had het bijna gedaan. maar het blijkt dat je steriel water na het mengen gelijk op moet maken, en ik denk niet dat het handig is om 10ml melanotan op 1 dag in te spuiten![]()

Melanotan binnen!
Woensdag geld opgestuurd via de post, en nu al binnen. Goede service.
Wel erg typisch haha, zat al vanaf half 11 te wachten om dingen te gaan doen zodat ik de deur kon open doen mocht de postbode komen.. Nu net gaan douchen en ja hoor, na 1 minuut onder de douche staat die kerel voor de deur.
Achja
waar heb je besteldMelanotan binnen!
Wel erg typisch haha, zat al vanaf half 11 te wachten om dingen te gaan doen zodat ik de deur kon open doen mocht de postbode komen.. Nu net gaan douchen en ja hoor, na 1 minuut onder de douche staat die kerel voor de deur.
Achja
ik krijg het pas dinsdag binnenMelanotan binnen!
Achja

sunatura.com
Ga je het alsnog met steriel water doen of met bac ?
Steriel.Ga je het alsnog met steriel water doen of met bac ?
bedoel je dat het gemengd en al in de vriezer gaat, of met alleen steriel water?Steriel.
Heb erg veel gelezen en er is nergens iets geweest dat steriel water niet geschikt zou zijn. Zelfde met spuiten invriezen. Heb verhalen gelezen van mensen die het spul invroren en al een paar jaar aan melanotan zaten. Ging allemaal goed.
Was een officiele quote geplaatst dat ingevroren spuiten met steriel water een maand tot 6 week mee moet gaan.
MII mixen met steriel water (10ml bij 10mg), hiermee spuiten vullen en die vervolgens invriezen.bedoel je dat het gemengd en al in de vriezer gaat, of met alleen steriel water?
1ml bij 10 mg toch of zit ik nu helemaal verkeerd... ?MII mixen met steriel water (10ml bij 10mg), hiermee spuiten vullen en die vervolgens invriezen.