Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik heb gisteren de spullen binnengekregen, er zaten wel 2 verschillende soorten spuiten bij:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had het 2e type gebruikt en dacht dat 0,2 overeenkwam met 0,2mg. Gelukkig had ik de spuit nog even laten liggen om op kamer temperatuur te laten komen. Opeens realiseerde ik me dat de 0,2 aanduiding overeen kwam met 2mg. Ai! Dat zou wel veel zijn voor de eerste keer.

Ik heb het teveel er weer uit gehaald en nog maar gevuld tot 2 streepjes (0,2mg). Even een stukkie vel pakken en erin geprikt. Grappig, eerst ga je door een stuk huid en opeens lijkt ie het luchtledige in te ploppen.

Klopt dat?

Vannacht geen last gehad. Ik werd wel om 07:00 wakker met een stijve joekeloeres. Vrij normaal tijdens de nachtrust omdat ik dan moet plassen. Maar hij bleef harder dan normaal. Nog even in bed gekropen (woensdags ben ik vrij) en toen werd ik een klein beetje misselijk. Maar ik kon gewoon weer verder slapen en het was na het wakker worden weer over.

Vanmiddag nog even in de zon gelegen en vanavond voor het slapen gaan de 2e dosis injecteren.

Ik heb nog een vial M2 staan dus ik ga het mengen met 2ML(ander bac water) en dan kijken of ik het nog heb.. Vorige keer kon ik zeker 1MG per keer zetten zonder last

Ik heb gisteren de spullen binnengekregen, er zaten wel 2 verschillende soorten spuiten bij:

Ik had het 2e type gebruikt en dacht dat 0,2 overeenkwam met 0,2mg. Gelukkig had ik de spuit nog even laten liggen om op kamer temperatuur te laten komen. Opeens realiseerde ik me dat de 0,2 aanduiding overeen kwam met 2mg. Ai! Dat zou wel veel zijn voor de eerste keer.

Ik heb het teveel er weer uit gehaald en nog maar gevuld tot 2 streepjes (0,2mg). Even een stukkie vel pakken en erin geprikt. Grappig, eerst ga je door een stuk huid en opeens lijkt ie het luchtledige in te ploppen.

Klopt dat?

Vannacht geen last gehad. Ik werd wel om 07:00 wakker met een stijve joekeloeres. Vrij normaal tijdens de nachtrust omdat ik dan moet plassen. Maar hij bleef harder dan normaal. Nog even in bed gekropen (woensdags ben ik vrij) en toen werd ik een klein beetje misselijk. Maar ik kon gewoon weer verder slapen en het was na het wakker worden weer over.

Vanmiddag nog even in de zon gelegen en vanavond voor het slapen gaan de 2e dosis injecteren.

Die 2de soort spuiten zijn toch om het bac water in je vails M2 te spuiten.

Die 2de soort spuiten zijn toch om het bac water in je vails M2 te spuiten.

Die logica ontgaat me even... :)

Volgens mij zijn het gewoon (insuline) spuiten. Gevuld zijn ze 1ml. Als je gewoon de juiste dosering aanhoud is er niets aan de hand...

Zijn gewoon zelfde spuiten natuurlijk jongens, staat alleen een andere schaalverdeling op. Zelfs dat niet trouwens, andere eenheid. Units tegenover Ml. Laat je niet zo snel van de wijs brengen joh

Nog even een vraagje, ik ken iemand die ook eens melanotan wil testen of het werkt. Maar dus niet bij voorbaat al wil aanschaffen etc.

Heeft het nu als ik die persoon bijvoorbeeld 3 dagen injecteer? En dat deze dan gaat zonnen? Of zal het effect dan nihil zijn?

Nog even een vraagje, ik ken iemand die ook eens melanotan wil testen of het werkt. Maar dus niet bij voorbaat al wil aanschaffen etc.

Heeft het nu als ik die persoon bijvoorbeeld 3 dagen injecteer? En dat deze dan gaat zonnen? Of zal het effect dan nihil zijn?

Ligt aan het huidtype, bij een type 1 of 2 zal het langzamer gaan dan bijv 3.. Ik heb nog geen 10mg op gemaakt en werd al heel bruin. Huidtype 4 heb ik overigens.

Hopelijk ben je niet serieus

Jep je kan ze terug brengen, weet niet wat ze ermee doen, lijkt mij dat ze ze toch nog voor iets gebruiken anders moeten zij ze weg doen naar waar het ook zou moeten weg gedaan worden. Als zij ze niet meer gebruiken of niets meer mee doen dan kunnen ze beter gewoon aan de mensen vragen om ze weg te doen naar waar ze moeten.

Zij hebben een speciale afvalbakken om deze veilig en verantwoorden af te voeren. Die gaan ze zeker niet meer ergens voor gebruiken lijkt mij :S

Jep je kan ze terug brengen, weet niet wat ze ermee doen, lijkt mij dat ze ze toch nog voor iets gebruiken anders moeten zij ze weg doen naar waar het ook zou moeten weg gedaan worden. Als zij ze niet meer gebruiken of niets meer mee doen dan kunnen ze beter gewoon aan de mensen vragen om ze weg te doen naar waar ze moeten.
Ze geven het zelf aan een bedrijf volgens mij wat de naalden vernietigd ze gebruiken het echt niet opnieuw gast :roflol:

Nog mensen last van zwarte stipjes in het gelaat/lichaam en/of nieuwe moedervlekken?

Update

9 dagen geleden
2uyr47s.jpg

nu
2vsqkx4.jpg

Verschil is niet zo super te merken, gaat ook niet meer zo snel om de een of andere reden.

Denk dat er ~7 uur zon tussen beide foto's is ongeveer.

Morgenavond feestje, vrijdag vrije dag, ze geven superweer :D

Dus ik ga lekker uitbrakken op het strand @ zandvoort :thumbup:

Kijken of m'n huid wil verkleuren :D

Dringend:

ik denk dat ik een denkfoutje heb gemaakt en 2 mg melanotan heb gespoten ipv 0.2.
Ik had een insulinespuit, 1 ml, en vulde die volledig. Op de spuit staat 0 ; 20 ; 40 ; 60 ; 80 ; 100.
Ik vulde de spuit tot 100, is dus 1 ml en spoot die leeg in de vial van melanotan 2.
Toen trok ik de spuit tot 20 met melanotan 2. Klopt dit om 0,2 mg melanotan te hebben of heb ik 2 mg gespoten?

Is de eerste keer dat ik melanotan gebruik, en blijkbaar ben ik geen groot licht. Ik kreeg enkel na 2 min een rode en warme kop, maar ik heb de indruk dat het aan het wegebben is, en ik ben nu 10 min verder.

Dan komt het idd op 2mg M2 neer ja...

Dat wordt even doorbijten als je misselijk wordt.. Is het je eerste injectie?
Ik las weleens mensen die 1,5mg injecteren per keer :s dus het kan waarschijnlijk niet veel kwaad.

Behalve dat je misschien behoorlijk bijwerkingen gaat ervaren.

Dan komt het idd op 2mg M2 neer ja...

Dat wordt even doorbijten als je misselijk wordt.. Is het je eerste injectie?
Ik las weleens mensen die 1,5mg injecteren per keer :s dus het kan waarschijnlijk niet veel kwaad.

Behalve dat je misschien behoorlijk bijwerkingen gaat ervaren.

Voel me niet slecht eigenlijk;
De warme en rode kop is aan het weggaan, en bijna zo goed als weg en dit na 15 min. Maakte me gewoon zorgen. Nu ik weet dat het niet erg is zullen de andere "nepsymptomen ook wel weg gaan.Heb een lichte hoofdpijn, maar zeer verwaarloosbaar en niet noodzakelijk te wijten aan de mel2. Heb vandaag toch een redelijk lange tijd in de zon gezeten en dit zonder zonnebril. Dus het kan ook aan dat liggen. Zijn er symptomen die ik wel ernstig moet nemen? Een exploderende teelbal of zo?

Wat moet ik dan morgen doen? Een dosis overslaan? Of hup, 10 units er in, dus 1 mg.Blijk er goed tegen te kunnen dus waarom opbouwen? Of zie ik dat verkeerd?

Opbouwen is omdat veel mensen hevige misselijkheid ervaren, ik ben zelf op 0,5 begonnen en daarna 0,8. Hoger is niet perse nodig voor resultaat zover ik weet.

0,1 per 10kg lichaamsgewicht moet blijkbaar voldoende zijn.

Zou morgen gewoon weer zetten.

Opbouwen is omdat veel mensen hevige misselijkheid ervaren, ik ben zelf op 0,5 begonnen en daarna 0,8. Hoger is niet perse nodig voor resultaat zover ik weet.

0,1 per 10kg lichaamsgewicht moet blijkbaar voldoende zijn.

Zou morgen gewoon weer zetten.

Ik heb 30 mg gekocht. Aangezien ik er goed tegen kan (ik voel nu helemaal niks meer. was niet misselijk of zo, gewoon een beetje een warme kop gedurende 10 min) zou ik dus elke dag 1 mg kunnen zetten. dan ben ik er op 30 dagen vanaf. dus 10 units op het spuitje als ik het goed heb. Of is 0.8, dus 8 units per dag voldoende? Als ik elke dag in de zon ga zitten (minstens drie uur ,terwijl ik normaal al na 40 min rood zie), wanneer zal ik dan al resultaat zien? Ik ben nu zeer wit, of eerder wat lichtroze door de zon vandaag.7 As ik elke dag 3 uur in de zon ga zitten, ga ik dan nooit bruin worden maar rood blijven? en zal dit dan pas veranderen eens ik niet meer in de zon ga zitten? Kan iemand me beschrijven hoe dit van dag tot dag verloopt met mijn huidtype?

Ze geven het zelf aan een bedrijf volgens mij wat de naalden vernietigd ze gebruiken het echt niet opnieuw gast :roflol:

Nee maar ik gaf gewoon antwoord op iemand die vroeg wat je met die spuiten moest doen. Hier in België kan je ze dus gewoon terug geven aan de apotheker. Wat ze ermee doen weet ik niet en hopelijk idd niet hergebruiken.

Terug
Naar boven