newyorkgangsta
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 16%
Nog mensen last van zwarte stipjes in het gelaat/lichaam en/of nieuwe moedervlekken?
Ja.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog mensen last van zwarte stipjes in het gelaat/lichaam en/of nieuwe moedervlekken?

Ik heb 30 mg gekocht. Aangezien ik er goed tegen kan (ik voel nu helemaal niks meer. was niet misselijk of zo, gewoon een beetje een warme kop gedurende 10 min) zou ik dus elke dag 1 mg kunnen zetten. dan ben ik er op 30 dagen vanaf. dus 10 units op het spuitje als ik het goed heb. Of is 0.8, dus 8 units per dag voldoende? Als ik elke dag in de zon ga zitten (minstens drie uur ,terwijl ik normaal al na 40 min rood zie), wanneer zal ik dan al resultaat zien? Ik ben nu zeer wit, of eerder wat lichtroze door de zon vandaag.7 As ik elke dag 3 uur in de zon ga zitten, ga ik dan nooit bruin worden maar rood blijven? en zal dit dan pas veranderen eens ik niet meer in de zon ga zitten? Kan iemand me beschrijven hoe dit van dag tot dag verloopt met mijn huidtype?
huh? je zou toch echt langer moeten kunnen doen met 1 flesje of anders doe ik het zelf niet goed, kan ook maar ben momenteel echt super bruin dus ik veronderstel van wel.
Ik gebruik een insulinespuit met 100 units en ik voel het tot het 5de streepje en kom daar nooit boven, dit doe ik 3 weken en dan ga ik voor de eerste keer 15 minuten onder de zonnebank, eerste keer ga ik 3 keer per week onder de zonnebank omdat dit een beter effect heeft en daarna gewoon onderhouden met 1 keer per week of 2 weken.
Als je elke dag 3 uur in de zon ga zitten wat denk je zelf dat er gaat gebeuren? Een n*ger zal zelfs verbranden als hij 3 uur in de zon gaat zitten, wat ga jij met je spook witte huid 3 uur in de zon zitten. Denk je dat de melanotan je daar gaat tegen beschermen?
Melanotan maakt gewoon de stof aan in je lichaam, wat normaal je lichaam vanzelf zou doen als je in de zon zit en het moet je huid herstellen en versterken tegen de volgende keer dat je in de zon gaat. Bij mensen met een hoger huidtype zal het lichaam hier meer van aanmaken waardoor sneller en bruiner worden. Bij onze huidtypes (1 of mensen met ros haar) duurt dit veel langer en worden er veel minder van die stof aangemaakt, waardoor wij dus verbranden, melanotan helpt hier dus bij door er meer aan te maken.
Doe gewoon rustig aan als je een witte huid hebt en bouw het gewoon op. Als je verbrandt moet je huid toch elke keer opnieuw herstellen. En het is ook nog eens super vervelend om met een verbrande huid kleren te dragen of te gaan slapen.
---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 23:21 ----------
Dont worry ze gaan weg als je stopt met het gebruik van melanotan
Dus blijkbaar moet ik eerst een aantal weken melanotan zijn werk laten doen? En dan pas meer zonnen dan ik gewend ben. Nu kan mijn huid 40 min per dag zon aan zonder te verschroeien.
Ik heb 30 mg gekocht. Aangezien ik er goed tegen kan (ik voel nu helemaal niks meer. was niet misselijk of zo, gewoon een beetje een warme kop gedurende 10 min) zou ik dus elke dag 1 mg kunnen zetten. dan ben ik er op 30 dagen vanaf. dus 10 units op het spuitje als ik het goed heb. Of is 0.8, dus 8 units per dag voldoende? Als ik elke dag in de zon ga zitten (minstens drie uur ,terwijl ik normaal al na 40 min rood zie), wanneer zal ik dan al resultaat zien? Ik ben nu zeer wit, of eerder wat lichtroze door de zon vandaag.7 As ik elke dag 3 uur in de zon ga zitten, ga ik dan nooit bruin worden maar rood blijven? en zal dit dan pas veranderen eens ik niet meer in de zon ga zitten? Kan iemand me beschrijven hoe dit van dag tot dag verloopt met mijn huidtype?

Dus blijkbaar moet ik eerst een aantal weken melanotan zijn werk laten doen? En dan pas meer zonnen dan ik gewend ben. Nu kan mijn huid 40 min per dag zon aan zonder te verschroeien.
)Wow...
Ik heb nu dit hele forum eens doorgelezen en ik heb begrepen dat 0.5 toch echt wel genoeg is. Ik heb ook wel verhalen gelezen over 0.1 per 10Kg. Dus als je 80Kg zou wegen, zou 0.8 voldoende zijn. Ik begrijp dus niet waarom mensen 1ml willen zetten. Volgens mij gaat het niet beter of sneller. Maar misschien kunnen mensen hier op reageren?
Ik gebruik zelf ook nog eens finasteride, maar daar is ook van bekend dat meer dan 1 mg geen nut heeft. Bij 5 mg is het bedoelt voor prostaatvergroting (iets waar ik het niet voor heb).

, en coïtus,...mensen doen aan opbouw omdat ze last hebben van neveneffecten? Die heb ik niet dus doe ik dat niet.
Je lichaam moet er ook aan wennen en vaak reageert je lichaam heftiger op de 2de dan op 1ste injectie.
Daarom is het altijd aanbevolen op te bouwen, dit kost geen moeite.
Je bruint niet sneller door te starten met hogere dosissen omdat je eerst met de laadfase zit.

We zijn nu 2 uur verder en heb geen negatieve neveneffecten gehad. Ik had toch ergens gelezen dat je na 10 mg toch al effect kunt beginnen krijgen, dus als ik die binnen 10 dagen binnen heb, en ondertussen al 10 dagen kan zonnen, dan ben ik binnen een maand een negert.![]()
Of je zit straks onder de moedervlekken en krijgt super paarse lippen
Dit is bij ieder huidtype en persoon anders.
Als je huidtype 2 hebt zal je vanaf 10 a 15 mg resultaat zien, maar niet na 7 dagen mocht je 2 mg/dag gaan zetten.
Zo werkt het niet.
Ik heb ooit geprobeerd op te bouwen naar 1.4 mg en na 25 mg zag ik mooi bruin nu neem ik max 0.6 a 0.7 mg en heb ik na 15 mg vergelijkbaar resultaat.
Het is niet enkel de hoeveelheid die je gebruikt maar ook de duur.
Dit is bij ieder huidtype en persoon anders.
Als je huidtype 2 hebt zal je vanaf 10 a 15 mg resultaat zien, maar niet na 7 dagen mocht je 2 mg/dag gaan zetten.
Zo werkt het niet.
Ik heb ooit geprobeerd op te bouwen naar 1.4 mg en na 25 mg zag ik mooi bruin nu neem ik max 0.6 a 0.7 mg en heb ik na 15 mg vergelijkbaar resultaat.
Het is niet enkel de hoeveelheid die je gebruikt maar ook de duur.

morgen weer hele dag strand lol.
, grapje