Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Ik heb het verhaal over je dochter al 100 keer gelezen man, word je nooit moe om het steeds keer op keer te herhalen?Thanks, vond ik ook. Was wel enorm zoeken. Wou een naam die een beetje overal ter wereld in één of andere gelijkaardige vorm voorkomt. Zoals Sara, Salma,...
Was de zus van mijn vrouw die met deze naam kwam, en dat vonden wij mooi en sindsdien is Yasmine mijn hartedief.
---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 22:14 ----------
Hij wilt nooit roiden omdat het slecht is voor je etc maar een Peptide wat nog niet is goedgekeurd ramt die al 1 mg elke dag erinWow...
Ik heb nu dit hele forum eens doorgelezen en ik heb begrepen dat 0.5 toch echt wel genoeg is. Ik heb ook wel verhalen gelezen over 0.1 per 10Kg. Dus als je 80Kg zou wegen, zou 0.8 voldoende zijn. Ik begrijp dus niet waarom mensen 1ml willen zetten. Volgens mij gaat het niet beter of sneller. Maar misschien kunnen mensen hier op reageren?
Ik gebruik zelf ook nog eens finasteride, maar daar is ook van bekend dat meer dan 1 mg geen nut heeft. Bij 5 mg is het bedoelt voor prostaatvergroting (iets waar ik het niet voor heb).
Ik blijf met Melanotan wel op 0.5 hangen, lijkt me voldoende en ik heb geen haast. Het is deze weken mooi weer, dus af en toe een uurtje in de zon is voldoende om over een paar weken een gezond kleurtje te hebben lijkt me...
---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 06:33 ----------
Zoals ik het begrepen heb moet je het 3 weken rustig opbouwen en komt het effect pas als je 10mg of zo'n 1 a 1.5 flesje hebt opgemaakt. Maar dat is bij iedereen verschillend.
Ik zou het niet forceren en je lichaam helemaal volspuiten. Houd je verstand er bij. Je moet ook geen ibuprofen blijven slikken als je merkt dat het niet werkt, want dat is ook gevaarlijk voor je lichaam. (Ik heb het 1x gehad vorige maand en het bleek dat ik een nier bekken bodem ontsteking had, iets wat ik met geen ibuprofen weg had kunnen krijgen)
only at dbb

)

.