MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Thanks, vond ik ook. Was wel enorm zoeken. Wou een naam die een beetje overal ter wereld in één of andere gelijkaardige vorm voorkomt. Zoals Sara, Salma,...
Was de zus van mijn vrouw die met deze naam kwam, en dat vonden wij mooi en sindsdien is Yasmine mijn hartedief.
Ik heb het verhaal over je dochter al 100 keer gelezen man, word je nooit moe om het steeds keer op keer te herhalen?

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 22:14 ----------

Wow... :eek:
Ik heb nu dit hele forum eens doorgelezen en ik heb begrepen dat 0.5 toch echt wel genoeg is. Ik heb ook wel verhalen gelezen over 0.1 per 10Kg. Dus als je 80Kg zou wegen, zou 0.8 voldoende zijn. Ik begrijp dus niet waarom mensen 1ml willen zetten. Volgens mij gaat het niet beter of sneller. Maar misschien kunnen mensen hier op reageren?

Ik gebruik zelf ook nog eens finasteride, maar daar is ook van bekend dat meer dan 1 mg geen nut heeft. Bij 5 mg is het bedoelt voor prostaatvergroting (iets waar ik het niet voor heb).

Ik blijf met Melanotan wel op 0.5 hangen, lijkt me voldoende en ik heb geen haast. Het is deze weken mooi weer, dus af en toe een uurtje in de zon is voldoende om over een paar weken een gezond kleurtje te hebben lijkt me...:cool:

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 06:33 ----------

Zoals ik het begrepen heb moet je het 3 weken rustig opbouwen en komt het effect pas als je 10mg of zo'n 1 a 1.5 flesje hebt opgemaakt. Maar dat is bij iedereen verschillend.
Ik zou het niet forceren en je lichaam helemaal volspuiten. Houd je verstand er bij. Je moet ook geen ibuprofen blijven slikken als je merkt dat het niet werkt, want dat is ook gevaarlijk voor je lichaam. (Ik heb het 1x gehad vorige maand en het bleek dat ik een nier bekken bodem ontsteking had, iets wat ik met geen ibuprofen weg had kunnen krijgen :p )
Hij wilt nooit roiden omdat het slecht is voor je etc maar een Peptide wat nog niet is goedgekeurd ramt die al 1 mg elke dag erin :roflol: only at dbb

Ik heb het verhaal over je dochter al 100 keer gelezen man, word je nooit moe om het steeds keer op keer te herhalen?

[SI

Jij bent een k*tlul. Iemand vroeg er om, ik legde het uit. Dat jij het honderd keer gelezen hebt, wil niet zeggen dat de andere dat deed, maar wil vermoedelijk wel zeggen dat jij te veel vrije tijd hebt.

Ik denk dat dit product al serieus zijn werk aan het doen is. Heb zonet zonder enige bescherming, 2,5 uur in de zon gezeten (in de tuin gewerkt) en ben slechts lichtjes rood op de schouders, nek en traps; Normaal is dit op 45 min bloedrood, maar dan ook verschroeid. Dus de bescherming is er duidelijk al. Nu iedere dag slechts 0.5 zetten en dat gaat goed komen.

Nu terug een half uurtje in de zon, dan een half uur wachten om te kijken of ik niet teveel verbrand (bij mij zie ik dit een 30 tal na het uit de zon gaan), en zo verder tot de zon onder gaat;
Super. Dank aan de verkoper.

Liquidsun de enige site waar je het op dit moment kan halen?
Zit er een beetje mee dat ik veel hoor dat er pakketjes onderschept worden.

Ik denk dat dit product al serieus zijn werk aan het doen is. Heb zonet zonder enige bescherming, 2,5 uur in de zon gezeten (in de tuin gewerkt) en ben slechts lichtjes rood op de schouders, nek en traps; Normaal is dit op 45 min bloedrood, maar dan ook verschroeid. Dus de bescherming is er duidelijk al. Nu iedere dag slechts 0.5 zetten en dat gaat goed komen.

Nu terug een half uurtje in de zon, dan een half uur wachten om te kijken of ik niet teveel verbrand (bij mij zie ik dit een 30 tal na het uit de zon gaan), en zo verder tot de zon onder gaat;
Super. Dank aan de verkoper.

Hoe lang ben je nu al bezig met het injecteren?

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 17:20 ----------

Jij bent een k*tlul. Iemand vroeg er om, ik legde het uit. Dat jij het honderd keer gelezen hebt, wil niet zeggen dat de andere dat deed, maar wil vermoedelijk wel zeggen dat jij te veel vrije tijd hebt.

Als je het veel zegt wil duidelijk zeggen dat je er trots op bent en dat mag je ook.

Ben een weekje geleden nonkel geworden, mijn zus heeft een dochtertje gekregen en ben daar best fier op, zelfs al is het niet mijn eigen kind.

Ik heb vandaag 3 uur in de zon gelegen, nog wat gewandeld, gefietst en geklust in de zon. Niks verbrand en niet rood. Prachtig, zou het dan toch nog wat worden?
Ik ben 4 dagen bezig, maar heb het gevoel dat het al enige bescherming biedt tegen de zon. Lijkt me iets te mooi om waar te zijn, maar goed... Je weet het niet.

Nog niet overmatig gekleurd, maar ik heb geen haast...

Hoe lang ben je nu al bezig met het injecteren?

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 17:20 ----------

Als je het veel zegt wil duidelijk zeggen dat je er trots op bent en dat mag je ook.

Ben een weekje geleden nonkel geworden, mijn zus heeft een dochtertje gekregen en ben daar best fier op, zelfs al is het niet mijn eigen kind.

Zo is dat.
Ik ben nog maar aan de vierde dag bezig, maar de eerste dag had ik 2 mg gezet omdat ik het verkeerd had begrepen. De volgende dag 1 mg, en daarna, 0.5. Vandaag deed ik 0.8
Vandaag sinds 13u00 in de volle zin gezeten, en slechts lichtrood aan de schouders en bovenkant rug. Normaal ben ik verschroeid, met blaren en zo, vol met vocht, na 45 min a 1 uur. Ongelooflijk . Mijn vrouw begrijpt er niks van. hahahhaahha Ze weet niet dat ik het spul pak. Ga het haar natuurlijk wel zeggen als alles op is.

Bij de vials voor gebruik (voordat je elke keer de naald erin steekt) moet het plastiek gekuist worden met een alcohol doekje?
Zetten jullie het capje er terug op?

Ik wil misschien melanotan gaan gebruiken. Heb zelf huidtype 1, blond haar met best veelSproeten op mijn armen. In mijn gezicht heb ik niet zo veel sproeten en
Op de rest van mijn lichaam ook niet. Ik word nooit bruin.. Verbrand alleen maar. Alleen mijn buik wordt bruin. Nu is mijn vraag.. Is melanotan wat voor mij? Of krijg ik alleen maar meer sproeten en worden de andere sproeten heel donker?

Bij de vials voor gebruik (voordat je elke keer de naald erin steekt) moet het plastiek gekuist worden met een alcohol doekje?
Zetten jullie het capje er terug op?

capje blijft er niet op zitten volgens mij, toch niet bij mij.

Ik kuis het gewoon met een doekje af en steek dan de naald erin.

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 16:19 ----------

Zo is dat.
Ik ben nog maar aan de vierde dag bezig, maar de eerste dag had ik 2 mg gezet omdat ik het verkeerd had begrepen. De volgende dag 1 mg, en daarna, 0.5. Vandaag deed ik 0.8
Vandaag sinds 13u00 in de volle zin gezeten, en slechts lichtrood aan de schouders en bovenkant rug. Normaal ben ik verschroeid, met blaren en zo, vol met vocht, na 45 min a 1 uur. Ongelooflijk . Mijn vrouw begrijpt er niks van. hahahhaahha Ze weet niet dat ik het spul pak. Ga het haar natuurlijk wel zeggen als alles op is.

Nice, wacht maar tot je het 2-3 weken aan het gebruiken bent dan zal je toch wel wat moeten uitleggen aan je vrouw :p

Ik wil misschien melanotan gaan gebruiken. Heb zelf huidtype 1, blond haar met best veelSproeten op mijn armen. In mijn gezicht heb ik niet zo veel sproeten en
Op de rest van mijn lichaam ook niet. Ik word nooit bruin.. Verbrand alleen maar. Alleen mijn buik wordt bruin. Nu is mijn vraag.. Is melanotan wat voor mij? Of krijg ik alleen maar meer sproeten en worden de andere sproeten heel donker?

ook jij wordt bruin.

Is bij iedereen verschillend maar over het algemeen kan je wel zeggen dat je er een paar zal bij krijgen, die (bij mij) weer weg gaan. De sproeten die je hebt worden inderdaad wat donkerder, maar ook niet allemaal maar ze worden weer lichter als je stopt met het gebruik van melanotan.

Of het iets voor jou is, zal je zelf moeten uitmaken.
Ik heb (had?) zelf huidtype 1, blond haar, blauwe ogen, ik verbrande zelfs niet, ik kreeg gewoon rode plekken en een allergie van de zon en blaren, zelfs na 2 minuten in de zon zitten. Ging ook meestal met een t shirt aan zwemmen om blaren op de schouders enz te vermijden.

Ik heb melanotan nu al verschillende keren gebruikt en ik verbrand niet meer.
Heb gisteren bv 45 min gezwommen op de middag zonder in te smeren met iets en ben nu donker bruin, wat op zich ook niet zo mooi is bij blond haar, maar nog altijd beter dan knal rood zien.

Weet niet echt wat je wil horen van ons, maar het is iets wat je moet proberen en voor je zelf moet uitmaken of je het waard vindt om bruin te zien of elke keer te moeten opletten als je in de zon komt en ook elke keer van je vrienden te horen van "wat heb jij witte benen" of "wat zie jij rood van de zon"

Iemand die ik ken heeft ros haar en als hij in de zon ging dan werd hij meer oranje-rood achtig. Nu ziet hij gewoon normaal bruin zoals iedereen en zijn haar is ook wat donkerder geworden. Is niet meer echt ros, maar meer lichtbruin met een kleine rosse schijn, waar hij trouwens heel blij mee is.

Dus zou zeggen koop een paar flesjes en test het uit. Als je het koopt en je weet niet hoe je moet starten. Er zijn genoeg mensen hier die het gebruiken die graag helpen.

P.S: Niet dat ik je bang wil maken maar de lange termijn verschijnselen of bijwerkingen zijn onbekend/ niet onderzocht. Dus het is wel iets wat je op eigen risico gebruikt.

Is niet allemaal tijdelijk hoor, ken mensen die er zwartere sproeten aan hebben overgehouden en ook nieuwe die er een jaar na gebruik nog steeds zitten.

Ik heb ook nog extra moedervlekken van vorig jaar op mij zitten maar ik merk ze niet eens op.. zijn mini moedervlekjes

Terug
Naar boven