AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik heb geen ontsmettingsdoekjes. Ik ontsmet de huid niet, noch de vials. Geen idee of dat slim is; Wellicht niet maar kan me moeilijk inbeelden dat er veel kan mislopen.

Ik gebruik maar 1 keer de spuit.

PS: ben wel zalmroze vandaag gisteren. Amai, 7 uur in de vlakke zon was mss toch nog iets te vroeg.
Nu effe 0.5 mg zetten.
Tot zo. Hopelijk binnen drie weken al mooi bruin voor ik op vakantie vertrek naar het zuiden.

Laatst bewerkt:
Zou voor de zekerheid toch ontsmetten elke keer en een naald maar 1x gebruiken, kost toch helemaal niks. Stel dat je een infectie oploopt

alcoholdoekjes kan je idd bij apotheek kopen.

Is inderdaad onnodig risico lopen. Koop ik dat bij de apotheek, neem ik aan?
Je kan gewoon watten halen en alcohol ket 70% bij de kruidvat, dem je de wat beetje met alcohol en ontsmetten maar. Kost 100 watten+ alc 2 euro, dat is spotgoedkoop en echt niet het risico waard om een infectie op te lopen.

Als voorbeeld (niet dat het in NL voorkomt) zag een docu over een vrouw wat groente zat te wassen en op een of andere manier had ze een snee opgelopen waar een vleesetende bacterie in heeft weten te komen en nu heeft ze geen ledematen meer. Infecties zijn ****ed up, gewoon het risico niet nemen, insulinenaalden kosten ook geen reet snap echt niet waarom mensen meerdere keren een naald gebruiken.

Je kan gewoon watten halen en alcohol ket 70% bij de kruidvat, dem je de wat beetje met alcohol en ontsmetten maar. Kost 100 watten+ alc 2 euro, dat is spotgoedkoop en echt niet het risico waard om een infectie op te lopen.

Als voorbeeld (niet dat het in NL voorkomt) zag een docu over een vrouw wat groente zat te wassen en op een of andere manier had ze een snee opgelopen waar een vleesetende bacterie in heeft weten te komen en nu heeft ze geen ledematen meer. Infecties zijn ****ed up, gewoon het risico niet nemen, insulinenaalden kosten ook geen reet snap echt niet waarom mensen meerdere keren een naald gebruiken.

Ik kreeg ze bij de aanschaf van mijn mt2.

Ik moet wel btw zeggen dat ik meer sides van m2 heb gekregen dan van AAS zelf, 5 dagen na het gebruik van m2 was ik duizelig en had ik gigantische koppijn, had dit nog nooit eerder gehad na het kappen van de m2 (3 dagen later was het weggegaan) Ga het nog een keer proberen en als ik het weer heb kap ik er voorgoed mee. Heb eigenlijk van de AAS 0 side effects alleen dat de injectspot steeds dik word en pijnlijk is verder niks.

Mwha ik prik elke dag 6x voor mijn peps dan nog een keer mt2 erbij, als ik iedere keer een nieuwe spuit pak zijn dat er 7 per dag, kost idd geen drol maar het is ook ongemakkelijk.
Ik zuig nu gewoon een spuit half vol en gebruik hem een paar keer, nu kan ik met 2 spuiten per dag af.
Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk.

Ik heb geen ontsmettingsdoekjes. Ik ontsmet de huid niet, noch de vials. Geen idee of dat slim is; Wellicht niet maar kan me moeilijk inbeelden dat er veel kan mislopen.

En dan noem je mij dom omdat ik troll met BMI? En je gebruikt dezelfde naald meerdere keren en je ontsmet helemaal niks. NOT SURE IF SRS

En dan noem je mij dom omdat ik troll met BMI? En je gebruikt dezelfde naald meerdere keren en je ontsmet helemaal niks. NOT SURE IF SRS

Denk jij dat het zo link is dan? mijn maten en ik doen allemaal 3 prikjes met 1 naald, nooit last van gehad.
Insulinenaalden he, geen aas naalden etc.

Hoe dom kan je zijn. Ik schreef dat ik steeds een nieuwe naald gebruik. Ben je achterlijk geboren of heb je daar een opleiding voor moeten volgen?

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 20:04 ----------

Is quibus =quibus 1 ????

Ja dat ben/was ik, ging even wat mis maar nu lukt het weer ;)

Nog een domme vraag: als je het bac water opzuigt om bij de M2 te doen heb ik een paar bellen mee gehad. Kan dit kwaad?

Mensen is sunatura de enigste site in nl die melanotan verkoopt?
of kennen jullie nog een betrouwbare site/bron?

Nog een domme vraag: als je het bac water opzuigt om bij de M2 te doen heb ik een paar bellen mee gehad. Kan dit kwaad?
Je heb dan bellen in je spuit bedoel je? Dan moet je de spuit omdraaien, met de naald naar boven, en spuiten tot alle lucht er uit is, en je de eerste druppel ziet verschijnen,
Deze levensreddende raad verdient karma vind ik!!

Gewoon het water opgezogen vanonder in het pulletje water maar toch waren er plekken zonder water.
2 maal gedaan en er waren altijd zo'n plekken in de spuit dan maar gemengd met de M2.

Als ik nu het gemengde water met M2 gewoon opzuig is er geen probleem?

Terug
Naar boven