- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel de meeste veilige manier ja.
Zou voor de zekerheid toch ontsmetten elke keer en een naald maar 1x gebruiken, kost toch helemaal niks. Stel dat je een infectie oploopt
Je kan gewoon watten halen en alcohol ket 70% bij de kruidvat, dem je de wat beetje met alcohol en ontsmetten maar. Kost 100 watten+ alc 2 euro, dat is spotgoedkoop en echt niet het risico waard om een infectie op te lopen.Is inderdaad onnodig risico lopen. Koop ik dat bij de apotheek, neem ik aan?
Je kan gewoon watten halen en alcohol ket 70% bij de kruidvat, dem je de wat beetje met alcohol en ontsmetten maar. Kost 100 watten+ alc 2 euro, dat is spotgoedkoop en echt niet het risico waard om een infectie op te lopen.
Als voorbeeld (niet dat het in NL voorkomt) zag een docu over een vrouw wat groente zat te wassen en op een of andere manier had ze een snee opgelopen waar een vleesetende bacterie in heeft weten te komen en nu heeft ze geen ledematen meer. Infecties zijn ****ed up, gewoon het risico niet nemen, insulinenaalden kosten ook geen reet snap echt niet waarom mensen meerdere keren een naald gebruiken.
Je kan gewoon watten halen en alcohol ket 70% bij de kruidvat, dem je de wat beetje met alcohol en ontsmetten maar. Kost 100 watten+ alc 2 euro, dat is spotgoedkoop en echt niet het risico waard om een infectie op te lopen.
Als voorbeeld (niet dat het in NL voorkomt) zag een docu over een vrouw wat groente zat te wassen en op een of andere manier had ze een snee opgelopen waar een vleesetende bacterie in heeft weten te komen en nu heeft ze geen ledematen meer. Infecties zijn ****ed up, gewoon het risico niet nemen, insulinenaalden kosten ook geen reet snap echt niet waarom mensen meerdere keren een naald gebruiken.
Ik heb geen ontsmettingsdoekjes. Ik ontsmet de huid niet, noch de vials. Geen idee of dat slim is; Wellicht niet maar kan me moeilijk inbeelden dat er veel kan mislopen.
En dan noem je mij dom omdat ik troll met BMI? En je gebruikt dezelfde naald meerdere keren en je ontsmet helemaal niks. NOT SURE IF SRS
En dan noem je mij dom omdat ik troll met BMI? En je gebruikt dezelfde naald meerdere keren en je ontsmet helemaal niks. NOT SURE IF SRS
?Dus quibus blijft je number one account?Ja dat ben/was ik, ging even wat mis maar nu lukt het weer![]()
Je heb dan bellen in je spuit bedoel je? Dan moet je de spuit omdraaien, met de naald naar boven, en spuiten tot alle lucht er uit is, en je de eerste druppel ziet verschijnen,Nog een domme vraag: als je het bac water opzuigt om bij de M2 te doen heb ik een paar bellen mee gehad. Kan dit kwaad?