MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Gewoon het water opgezogen vanonder in het pulletje water maar toch waren er plekken zonder water.
Als ik nu het gemengde water met M2 gewoon opzuig is er geen probleem?

tuurlijk niet ;)

Enige wat er "slecht" is, is dat je niet een correcte dosis hebt, maar dit is zo miniem..

Hoe dom kan je zijn. Ik schreef dat ik steeds een nieuwe naald gebruik. Ben je achterlijk geboren of heb je daar een opleiding voor moeten volgen?

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 20:04 ----------

Is quibus =quibus 1 ????

Donder op met je ninja edit, Laatst aangepast door yasmine : Vandaag om 20:03.

En al gebruikte je de naald 1 keer, je ontsmet alsnog niks. Dus onder de veronderstelling dat ik het wel verkeerd had gelezen, vind ik niet ontsmetten nog een stuk dommer.

En als je het op de man wilt spelen, heb je al meteen verloren :roflol:

weet iemand of deze verkoper legit is: [Link niet meer beschikbaar]

Maar als je het spul gebruikt en je gaat bv op vakantie een paar dagen en je loopt constant in de zon, word je dan echt heeeel overdreven bruin? Of kun je ook in de zon zonder heel erg overdreven bruin te worden?

Nog een domme vraag: als je het bac water opzuigt om bij de M2 te doen heb ik een paar bellen mee gehad. Kan dit kwaad?

Ik zuig gewoon meer dan genoeg in de spuit (bv. 10 units) en dan kan er lucht in de spuit zitten. Terwijl de naald nog steeds in de vial zit (potje ondersteboven) spuit ik genoeg terug totdat ik bv. 5 units (0.5mg) over houd. De lucht is dan uit de spuit en in het potje.

Even iets anders;
Er blijft altijd nog een beetje in het tuitje van de spuit en naald zitten. Gooien jullie dit weg met de spuit of doen jullie dat weer terug in de vial? Het gaat misschien maar om een paar druppels, maar op een aantal spuiten gooi je toch wat weg. ???

Ik zuig gewoon meer dan genoeg in de spuit (bv. 10 units) en dan kan er lucht in de spuit zitten. Terwijl de naald nog steeds in de vial zit (potje ondersteboven) spuit ik genoeg terug totdat ik bv. 5 units (0.5mg) over houd. De lucht is dan uit de spuit en in het potje.

Even iets anders;
Er blijft altijd nog een beetje in het tuitje van de spuit en naald zitten. Gooien jullie dit weg met de spuit of doen jullie dat weer terug in de vial? Het gaat misschien maar om een paar druppels, maar op een aantal spuiten gooi je toch wat weg. ???

Gooi ik gewoon weg, die 0.0001mg ;)

Overigens dat mini luchtbelletje wat erbij zit kan geen kwaad in je buikvet.

Maar als je het spul gebruikt en je gaat bv op vakantie een paar dagen en je loopt constant in de zon, word je dan echt heeeel overdreven bruin? Of kun je ook in de zon zonder heel erg overdreven bruin te worden?

Heel persoonlijk. Je zou je reactie eens moeten testen door een week lang elke dag te nemen en dan een zonnebank. Voor mezelf, als ik weinig zet (500mcg ongeveer) dan valt het erg mee. Het is ook timing, als ik een paar uur voor de zonnebank veel zet dan wordt ik behoorlijk bruin. Als je dus een week of 3 voor de vakantie elke dag 500mcg zou zetten en je op de eerste dag al merkt van dit gaat me te snel dan zet je niks meer in de dagen daarna. Dan werkt het alsnog wel door maar minder snel.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 10:26 ----------

Natuurlijk weet niemand dat! Ik zou geen verkoper vertrouwen die op dit soort sites moet adverteren.....het mailadres hghkopen met een safemail adres geeft ook te raden. Diegene verkoopt sws nep spullen of heeft het zelf van een bedrijf uit de uk of vs. Beter zelf bij zo'n bedrijf kopen dan via iemand die je niet kent. Zie ook BigT in de AAS sectie met de sticky over betrouwbaarheid van bronnen. Een bron is betrouwbaar als je mensen (minstens 2) kent die je vertrouwt en dit product zeggen dat het goed is. Via via op basis van vertrouwen in bepaalde mensen kan je je kans vergroten dat iets echt is. Zo direct op de eerste supplier reageren die je via google gevonden hebt is een recept voor failure.

Geen idee, er zijn diverse van dit soort SafeMail adressen. Ik heb zelf wel bij zo'n iemand besteld. Ik kon het ophalen of laten opsturen. Ik ben nu 6 dagen bezig met spul dat door zo'n iemand is geleverd. De praktijk zal moeten uitwijzen of het spul goed is of niet.

Maar de volgende keer bestel ik het via een site welke door meerdere mensen hier op het forum word aanbevolen. Je weet immers nooit zeker wat je naar binnen spuit. Ook via een officieel uitziende website is het maar afwachten, maar als de berichten over zo'n site slecht zijn, kan ie ook wel sluiten...

Donder op met je ninja edit, Laatst aangepast door yasmine : Vandaag om 20:03.

En al gebruikte je de naald 1 keer, je ontsmet alsnog niks. Dus onder de veronderstelling dat ik het wel verkeerd had gelezen, vind ik niet ontsmetten nog een stuk dommer.

En als je het op de man wilt spelen, heb je al meteen verloren :roflol:

Obee, de man die af en toe trollt.

Ik heb nu zo'n beetje 6x geinjecteerd. De eerste 4 keer niets aan het handje, maar de laatste 2 keer kwam er een paar druppeltjes bloed uit. Nou maak ik me daar niet zo'n zorgen om, maar vroeg me af hoe jullie ervaring is. Of zijn er plekken waar je meer kans hebt in een ader te prikken dan andere plaatsen?

Heb ook wel eens dat er een druppeltje bloed uit komt, maarja boeit me ook vrij weinig. Gewoon blijven zetten in buikvet.

Ik heb nu zo'n beetje 6x geinjecteerd. De eerste 4 keer niets aan het handje, maar de laatste 2 keer kwam er een paar druppeltjes bloed uit. Nou maak ik me daar niet zo'n zorgen om, maar vroeg me af hoe jullie ervaring is. Of zijn er plekken waar je meer kans hebt in een ader te prikken dan andere plaatsen?

Ik heb nog nooit een druppeltje bloed gehad bij een subcutane injectie?

Heb ook wel eens dat er een druppeltje bloed uit komt, maarja boeit me ook vrij weinig. Gewoon blijven zetten in buikvet.

Ja zo dacht ik er ook over ;)

Ik vroeg me alleen af of ik het goed doe. Ik pak een stukkie buik tussen m'n duim en wijsvinger en zet de spuit er dan een beetje schuin in (onder 45 graden). M'n buik is vrij strak, dus ik weet niet waar ik in terecht kom als ik de spuit er 90 graden inzet.

Zo'n beetje volgens deze instructie: http://www.youtube.com/watch?v=ru4F48WD-rY

Alleen zet ik de spuit in het vel wat ik tussen m'n vingers heb, maar dat maakt niet zo veel verschil denk ik. Mijn huid is niet zo flexibel als degene in het instructie filmpje.

Als ik eenmaal door de huid ben, dan schiet de spuit zo naar binnen, alsof ie in een holle ruimte zit. Zit ik dan goed? Ik heb wel eens iemand hier zien schrijven dat ie 'm scheef zet omdat ie anders niet in z'n huid spuit?
Dat lijkt me toch niet de bedoeling? :p

Laatst bewerkt:
Je moet gewoon in het vet injecteren.. als je er met 90 graden in gaat terwijl je haast geen vet hebt dan kan je te diep prikken, vandaar dat je onder een hoek injecteert dan.

Heb nog wel een oude foto van een injectie..
2pregec.jpg

naald er gewoon helemaal in, ik ben altijd beetje paranoide dus ik aspireer en als 't allemaal goed zit injecteer ik 't.

Je moet gewoon in het vet injecteren.. als je er met 90 graden in gaat terwijl je haast geen vet hebt dan kan je te diep prikken, vandaar dat je onder een hoek injecteert dan.

Heb nog wel een oude foto van een injectie..
naald er gewoon helemaal in, ik ben altijd beetje paranoide dus ik aspireer en als 't allemaal goed zit injecteer ik 't.

Wat bedoel je met 'aspireer' ?

Ik zal wel eens een fotootje maken, maar ik denk dat ik wel goed zit. Ik ben namelijk 2,5 jaar geleden geopereerd en heb een buikwandcorrectie en liposuctie laten doen. Maar verwacht dat je onder de laag huid gewoon in het buikvet terecht komt. Ik weet niet of je je ingewanden tegen gaat komen :D

Nja, heb eigenlijk net al gelezen dat aspireren helemaal niet nodig is.

dus laat maar zitten :P

Ik heb nu gevonden wat je bedoelt. Waarom zou het wel of niet uitmaken of je dat wel of niet doet?
Ik vermoed dat in je huid aders zitten. Daar prik je doorheen, zo naar je buikvet. En daar injecteer je de boel. Als je later de spuit eruit haalt, komt een beetje bloed uit die ader naar boven. Maar dat is zo dicht en niet ernstig, anders zou je er wel een blauwe plek aan over houden.

Ik heb bij mijn operatie nog gekeken naar het huid en vet wat ze bij me hebben weg gesneden en dat is behoorlijk. Eerst een stuk huid van pak 'm beet 1 centimeter en daarna een laag vet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik verwacht dat je in je 'Subcutaneous fat' terecht komt zoals in het plaatje hierboven.

Dit stukje vondt ik:

Ga rustig zitten voor het injecteren van de insuline en trek nooit de naald te snel terug uit de huid. De insuline moet onder de huid worden ingespoten en dat kun je op verschillende manieren doen: Je kunt bij jezelf (bijvoorbeeld in de buik of arm) een huidplooi pakken en de insuline daar inspuiten. Ook kun je loodrecht (recht naar beneden) prikken maar dan moet je eigenlijk ervaring hebben om precies te weten hoe diep je mag prikken bij een bepaalde huiddikte. Voor beginners is het dus het meest veilige om de huidplooimethode te gebruiken.​

bron: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl...en-hoe-kan-ik-veilig-insuline-injecteren.html

We hebben het hier wellicht niet over insuline, maar het gaat ook voor ons op.
Als ik het zo lees is het oppakken van de huid bedoelt om niet in ander ingewanden van je lichaam te prikken. Je gaat zowieso de opperhuid door. Daarna zit je volgens mij goed (recht of schuin)

haha, moet eigenlijk wel ja

Terug
Naar boven