MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Wel raar dat er spul achter blijft zitten.. Zou niet moeten gebeuren.

Maar jij hebt dus die spuiten waar je al mee geinjecteerd hebt weer allemaal bij elkaar geraapt en leeg gemaakt in je M2 vial, en dat ga je weer gebruiken straks?

Meeste mensen met sproeten, krijgen inderdaad iets donkere sproeten. Ook krijgt het gros van de mensen extra moedervlekken erbij, die na verloop van tijd wel verdwenen als je stopt met gebruik van M2.

Ik ben er zelf overigens mee gestopt, omdat ik met name in het gelaat extra donkere stipjes e.d. kreeg, waardoor ik soms de vraag kreeg of ik modder ofzo op me gezicht had XD

Zitten ook permanente tussen hoor, snap niet waarom iedereen hier verkondigt dat het weer wegtrekt

Dat heb ik persoonlijk (zover ik kan zien) nog niet meegemaakt. Zou tevens een weer goede reden voor mij zijn het niet meer te gebruiken.

Iemand toevallig nog wat mela vials over?
Collega en ik zjin er doorheen en zoeken er nog 2 of meer

0,4 achter blijven in de spuit?? Heb jij die met die losse naalden?

Ik heb gewoon zulke met vaste naald, blijft amper iets in achter. Dat is te verwaarlozen, misschien 0,01 ofzo

Zitten ook permanente tussen hoor, snap niet waarom iedereen hier verkondigt dat het weer wegtrekt

De kans is klein dat je er nieuwe van krijgt.
Als je lichte hebt worden de meeste wel donkerder maar bij stopzetten worden ze na verloop van tijd (dit kan bij sommige moedervlekken langer dan een jaar duren) lichter.
Toch blijven enkele bestaande moedervlekken misschien permanent of jaren donkerder.
(zoals de kleur van moedervlekken bij iemand met huidtype 3 à 4. Mensen met huidtype 1 a 2 hebben van nature over het algemeen lichte roze moedervlekken)

De onzichtbare moedervlekken/sproeten die bij gebruik zichtbaar worden, worden meestal allemaal terug langzaam onzichtbaar bij stopzetting. (2 à 3 maanden)

Laatst bewerkt:
0,4 achter blijven in de spuit?? Heb jij die met die losse naalden?

Ik heb gewoon zulke met vaste naald, blijft amper iets in achter. Dat is te verwaarlozen, misschien 0,01 ofzo

Yep, Ik heb nog andere liggen. Die ga ik vandaag eens gebruiken. Daar blijft waarschijnlijk niet zoveel in zitten. 0,4 was toch wel heel erg veel. Het is dat ik het nu weet. Gisteren heb ik gewoon na het leegspuiten de zuiger even terug getrokken, en ondersteboven in het flesje leeggespoten. Zo kwam het residu er alsnog uit.

Hoi iedereen

ook ik heb melanotan gebruikt en ik kreeg al snel moedervlekjes op mn gezicht , opzich niet zo'n heel groot probleem. Ik gebruikte maar heel weinig en ik werd echt wel heel erg bruin en ik gebruikte dit toen de zomer afgelopen was en ik ging maar 1 a 2x per week 10 minuten zonnebanken.

Maarrrr nadat ik gestopt was begon ik allemaal vlekken te krijgen op mn buik , precies waar ik de injecties gedaan heb. Nu een half jaar later zijn deze nog steeds heel duidelijk te zien en ben ik bang dat deze nooit meer weggaan , ik vind het zwaar voorschut en baal er gruwelijk van dat ik dit spul ooit gebruikt heb!!!!

meer mensen met dit probleem of die weten hoe dit weggaat op 1 of andere wonderbaarlijke manier ????????????

Plaats even een foto als je wilt, want ik kan me er zo moeilijk iets bij voorstellen?

Ja dat is ook maar gissen en zonder voorbeelden zal het mensen afschrikken die er aan willen beginnen en dat is natuurlijk helemaal niet nodig.

Ik heb zelf een paar kleine moedervlekjes erbij die heel donker zijn. Maar op m'n bruine huid vind ik ze er prachtig uit zien! Ik ben er zelf blij mee. Ik had al moedervlekjes op m'n armen en nu zijn ze wat donkerder of een paar kleintjes erbij gekomen. Ik vind dat helemaal niet erg. Iedereen heeft wel moedervlekjes. :D

Hoi iedereen

ook ik heb melanotan gebruikt en ik kreeg al snel moedervlekjes op mn gezicht , opzich niet zo'n heel groot probleem. Ik gebruikte maar heel weinig en ik werd echt wel heel erg bruin en ik gebruikte dit toen de zomer afgelopen was en ik ging maar 1 a 2x per week 10 minuten zonnebanken.

Maarrrr nadat ik gestopt was begon ik allemaal vlekken te krijgen op mn buik , precies waar ik de injecties gedaan heb. Nu een half jaar later zijn deze nog steeds heel duidelijk te zien en ben ik bang dat deze nooit meer weggaan , ik vind het zwaar voorschut en baal er gruwelijk van dat ik dit spul ooit gebruikt heb!!!!

meer mensen met dit probleem of die weten hoe dit weggaat op 1 of andere wonderbaarlijke manier ????????????

Hier de foto , de vlekken zijn wel wat donkerder dan op de foto te zien is

20130613_121329.jpg

Vage shit. Alles gewoon hygiënisch gedaan?

Ja als iemand het hygienisch doet ben ik het wel , ik gebruikte steeds een nieuwe spuit en deed eerst met een alcohol doekje over mn buik , ik ben bang dat ik misschien verkeerd gespoten heb te diep of te ondiep?
:(

Dat zijn inderdaad wel rare vlekjes, misschien langs de dokter gaan of weg laten laseren?

20130613_121329.jpg

Hier de foto , de vlekken zijn wel wat donkerder dan op de foto te zien is

Dat is best weird idd.
Ik zo even langs de dermatoloog gaan als ze niet uit zichzelf weg gaan. En gewoon eerlijk vertellen over je MT gebruik.

Gebruikte je overigens MT of MT2?

Zoiets in mindere mate had ik van de week op 1 plek, maar dat bleek een bloeduitstoring te zijn. Waarschijnlijk van vorige week toen ik in een ader spoot.

Maar als het er bij jou anders uit ziet zou ik zeker even een arts raadplegen.

Dat is best weird idd.
Ik zo even langs de dermatoloog gaan als ze niet uit zichzelf weg gaan. En gewoon eerlijk vertellen over je MT gebruik.

Gebruikte je overigens MT of MT2?

ik gebruikte mt2
hmmz ja ben ook bang dat ik ermee naar de dokter moet

Gaat het ook weer weg wanneer je weer gaat zonnen/bruin wordt? Of blijft het dan nog zichtbaar?

Terug
Naar boven