- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meeste mensen met sproeten, krijgen inderdaad iets donkere sproeten. Ook krijgt het gros van de mensen extra moedervlekken erbij, die na verloop van tijd wel verdwenen als je stopt met gebruik van M2.
Ik ben er zelf overigens mee gestopt, omdat ik met name in het gelaat extra donkere stipjes e.d. kreeg, waardoor ik soms de vraag kreeg of ik modder ofzo op me gezicht had XD
Zitten ook permanente tussen hoor, snap niet waarom iedereen hier verkondigt dat het weer wegtrekt
0,4 achter blijven in de spuit?? Heb jij die met die losse naalden?
Ik heb gewoon zulke met vaste naald, blijft amper iets in achter. Dat is te verwaarlozen, misschien 0,01 ofzo
Iemand toevallig nog wat mela vials over?
Collega en ik zjin er doorheen en zoeken er nog 2 of meer

Hoi iedereen
ook ik heb melanotan gebruikt en ik kreeg al snel moedervlekjes op mn gezicht , opzich niet zo'n heel groot probleem. Ik gebruikte maar heel weinig en ik werd echt wel heel erg bruin en ik gebruikte dit toen de zomer afgelopen was en ik ging maar 1 a 2x per week 10 minuten zonnebanken.
Maarrrr nadat ik gestopt was begon ik allemaal vlekken te krijgen op mn buik , precies waar ik de injecties gedaan heb. Nu een half jaar later zijn deze nog steeds heel duidelijk te zien en ben ik bang dat deze nooit meer weggaan , ik vind het zwaar voorschut en baal er gruwelijk van dat ik dit spul ooit gebruikt heb!!!!
meer mensen met dit probleem of die weten hoe dit weggaat op 1 of andere wonderbaarlijke manier![]()
zijn gewoon donkere pigmenten daar kan idd door de m2 komen
Dat is best weird idd.
Ik zo even langs de dermatoloog gaan als ze niet uit zichzelf weg gaan. En gewoon eerlijk vertellen over je MT gebruik.
Gebruikte je overigens MT of MT2?