Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hier dacht ik ook aan.uhmm ik heb zelf spuiten met naalden ineen. maar ik zou toch spuit erin steken preloaden daarna naald verwijderen en bij injecteren nieuwe naald gebruiken.

ik ben jaloers! ik wil ook! heb melanotan gvd al ruim een week in huis, maar zit maar te wachten op dat bac waterJa, hier dacht ik ook aan.
Ga dat spul zo mixen en dan eerste spuit zetten, ben best wel benieuwd eigenlijk.
Was je niet zenuwachtig??Ging wel heel makkelijk lol. Ding floept er zo in.
0,25mg gespoten.
)Haha, ik wou me eigenlijk beetje voorbereiden op het prikken. Wou de naald er een beetje tegen aan duwen om te zien of het pijn deed en denk te veel kracht gezet ofzo want hij zat er zo opeens helemaal in. Verder niet echt zenuwachtig geweest. Heb er niet echt veel over nagedacht.Was je niet zenuwachtig??
Bij mijn 1e keer stond ik super hard te trillen, ik had koud zweet en voelde mijn gewoon bleek worden! En eigenlijk stelt het echt niets voor!
(ik was niet zo'n fan van naalden)
iedereen 40 x per maand onder de zonnebank, hoppaHaha, ik wou me eigenlijk beetje voorbereiden op het prikken. Wou de naald er een beetje tegen aan duwen om te zien of het pijn deed en denk te veel kracht gezet ofzo want hij zat er zo opeens helemaal in. Verder niet echt zenuwachtig geweest. Heb er niet echt veel over nagedacht.
, althans zo is het bij mij. Ik doe het nu al zo lang en elke keer duurt het even voor ik et durf.Kan ongeveer overal al raad ik je af om in je oog te zettenoke dus gemixt altijd in de koelkast en ongemixt bac water buiten en m2 freezer. Dan nog iets is er nog andere plek waar je kan injecten behalve in je buik![]()
[Link niet meer beschikbaar]Ja.is 2ml bac water genoeg voor 10mg melanotan? Is dat te doen met lage dosissen van 0,2mg/0,3mg? Heb namelijk totaal geen ervaring met insulinespuiten...

Ja.
Heb je 100 unit spuiten ?
Als je 2ml mixt met 10mg mela, heb je bij 10 units 0.5mg mela.

Normaal, net als heel veel zonnen... zeg gewoon dat je te veel gezonnebankt hebt. Gaan niet weg zolang je blijft zonnen...****, had tijdje geleden al gemerkt dat ik moedervlekken begon te krijgen in mijn gezicht. Op zich was het ni zo erg, maar ze beginnen iets donkerder te worden. En mijn ouders maakte er net een opmerking over aan tafel ze zeiden dat ik allemaal moedervlekken beginnen te krijgen en een week geleden had je die nog niet. Ze willen mij zelf laten controleren
Heeft iemand hier ervaring mee? Verdwijnen ze? Of zijn ze permanent?
****, had tijdje geleden al gemerkt dat ik moedervlekken begon te krijgen in mijn gezicht. Op zich was het ni zo erg, maar ze beginnen iets donkerder te worden. En mijn ouders maakte er net een opmerking over aan tafel ze zeiden dat ik allemaal moedervlekken beginnen te krijgen en een week geleden had je die nog niet. Ze willen mij zelf laten controleren
Heeft iemand hier ervaring mee? Verdwijnen ze? Of zijn ze permanent?
die gaat niet veel vinden