- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoi iedereen
ook ik heb melanotan gebruikt en ik kreeg al snel moedervlekjes op mn gezicht , opzich niet zo'n heel groot probleem. Ik gebruikte maar heel weinig en ik werd echt wel heel erg bruin en ik gebruikte dit toen de zomer afgelopen was en ik ging maar 1 a 2x per week 10 minuten zonnebanken.
Maarrrr nadat ik gestopt was begon ik allemaal vlekken te krijgen op mn buik , precies waar ik de injecties gedaan heb. Nu een half jaar later zijn deze nog steeds heel duidelijk te zien en ben ik bang dat deze nooit meer weggaan , ik vind het zwaar voorschut en baal er gruwelijk van dat ik dit spul ooit gebruikt heb!!!!
meer mensen met dit probleem of die weten hoe dit weggaat op 1 of andere wonderbaarlijke manier![]()
Die moedervlekken krijg je niet, de moedervlekken die je hebt worden donkerder, evenals sproeten. Waar je moedervlekken eerst niet opgevallen zouden zijn, zijn ze door de MTII donkerder geworden, waardoor je ze opeens gaat zien. Ze 'ontstaan' niet spontaan.
Voor het eerst dat ik dat zie of ervan hoor. Wel had ik wondjes, bijvoorbeeld krassen of schaafwonden, die na het helen donkerder waren. Normaal gesproken is mijn littekenweefsel lichter van kleur en bruint nauwelijks mee. Met M2 gebruik daarentegen werden ze donkerder.
+1 mijn vriendin heeft soms last van jeukende bultjes op haar benen die ze kapot krabt, die krassen zijn donkerbruin geworden.
Hmm, zijn het geen blauwe plekken van je injecties? Mijn vriendin heeft een paar keer een best wel grote blauwe plek overgehouden op de injectieplaats.
Toen is ze 'anders' gaan injecteren (puur vet vast pakken, geen onderliggend weefsel meenemen) en zorgen dat ze echt in het vet prikt(Ze heeft een 6-pack, staat erggg droog), en verder heel rustig de inhoud leegspuiten, in plaats van gehaast. Toen zijn er geen blauwe plekken meer bijgekomen.
En die blauwe plekken bleven best lang zitten, trouwens.
..Oh ik lees nu dat je ze al een half jaar hebt, dan zullen het geen blauwe plekken zijn nee. balen man.
Melatonan werkt langs de hersenen dacht ik, niet speciaal op de injectieplaats
Hoeveel melatonan heb je gebruikt, in totaal en per keer?
Mijn vriendin injecteert in haar buik, en haar buik is toch wel een stukje bruiner dan de rest van haar lichaam, terwijl die het minste UV exposure krijgt (sleeveless en inkijk heeft ze bijvoorbeeld, maar als ze haar arm langs haar buik houdt, wint haar buik makkelijk.
)Ik zal eens vragen of ze het erg vind om wat foto's online te zetten.

als je je pf zet en dan m2 + zonnebank moet je degelijk verschil zien.