MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Hoi iedereen

ook ik heb melanotan gebruikt en ik kreeg al snel moedervlekjes op mn gezicht , opzich niet zo'n heel groot probleem. Ik gebruikte maar heel weinig en ik werd echt wel heel erg bruin en ik gebruikte dit toen de zomer afgelopen was en ik ging maar 1 a 2x per week 10 minuten zonnebanken.

Maarrrr nadat ik gestopt was begon ik allemaal vlekken te krijgen op mn buik , precies waar ik de injecties gedaan heb. Nu een half jaar later zijn deze nog steeds heel duidelijk te zien en ben ik bang dat deze nooit meer weggaan , ik vind het zwaar voorschut en baal er gruwelijk van dat ik dit spul ooit gebruikt heb!!!!

meer mensen met dit probleem of die weten hoe dit weggaat op 1 of andere wonderbaarlijke manier ????????????

Die moedervlekken krijg je niet, de moedervlekken die je hebt worden donkerder, evenals sproeten. Waar je moedervlekken eerst niet opgevallen zouden zijn, zijn ze door de MTII donkerder geworden, waardoor je ze opeens gaat zien. Ze 'ontstaan' niet spontaan.

Voor het eerst dat ik dat zie of ervan hoor. Wel had ik wondjes, bijvoorbeeld krassen of schaafwonden, die na het helen donkerder waren. Normaal gesproken is mijn littekenweefsel lichter van kleur en bruint nauwelijks mee. Met M2 gebruik daarentegen werden ze donkerder.

+1 mijn vriendin heeft soms last van jeukende bultjes op haar benen die ze kapot krabt, die krassen zijn donkerbruin geworden.

20130613_121329.jpg

Hier de foto , de vlekken zijn wel wat donkerder dan op de foto te zien is

Hmm, zijn het geen blauwe plekken van je injecties? Mijn vriendin heeft een paar keer een best wel grote blauwe plek overgehouden op de injectieplaats.

Toen is ze 'anders' gaan injecteren (puur vet vast pakken, geen onderliggend weefsel meenemen) en zorgen dat ze echt in het vet prikt(Ze heeft een 6-pack, staat erggg droog), en verder heel rustig de inhoud leegspuiten, in plaats van gehaast. Toen zijn er geen blauwe plekken meer bijgekomen.

En die blauwe plekken bleven best lang zitten, trouwens.

..Oh ik lees nu dat je ze al een half jaar hebt, dan zullen het geen blauwe plekken zijn nee. balen man.

Melatonan werkt langs de hersenen dacht ik, niet speciaal op de injectieplaats ???

Hoeveel melatonan heb je gebruikt, in totaal en per keer?

Mijn vriendin injecteert in haar buik, en haar buik is toch wel een stukje bruiner dan de rest van haar lichaam, terwijl die het minste UV exposure krijgt (sleeveless en inkijk heeft ze bijvoorbeeld, maar als ze haar arm langs haar buik houdt, wint haar buik makkelijk. :D )

Ik zal eens vragen of ze het erg vind om wat foto's online te zetten.

Ik was gisteren na 8 dagen gebruik door mijn eerste vial heen. :eek:
Vreemd, want ik had in 8 dagen maar zo'n 2,6mg genomen.

Nou kwam ik er achter dat er in elke spuit zo'n 0,4mg achter bleef na het leeg spuiten.
Deze hoeveelheid blijft niet in de naald zitten, maar het stukje tussen de naald en de cilinder (zwarte rubbertje). Ik heb daarna alle spuiten van de afgelopen week nagekeken en bij allemaal (op 1 na) was er wat oplossing achter gebleven.

Kortom, elke keer dat ik 0,4mg ging zetten, nam ik zo'n 0,8 op uit het potje.
Ik heb nu van alle spuiten de 0,4mg eruit gehaald en toen had ik opeens een spuit van 0,5ml.

Dus ik had opeens weer een half potje vol in plaats van een leeg potje! :p

Insulin-Syringe-0-3ml-0-5ml-1ml-.jpg

Misschien heeft het te maken met de spuiten welke ik heb. Daar gaat de naald op die aan een oranje/geel houder zit.

Hebben jullie dit probleem ook? Dat er altijd een beetje in het tuitje blijft zitten?

Ik heb dit probleem nu ook, er blijft inderdaad 0,4ml achter in de spuit en wat ik ook doe, je krijgt het er met geen mogelijkheid uit. Gelijk maar even andere spuiten besteld, maar echt onhandig aangezien ik net 20 spuiten heb volgeladen. :(

En deze spuiten zijn nota bene bij de apotheek gehaald.

spuit specs:
BD Plastipak
1ml 26GA 3/8 IN 0.45x10 mm

Begrijp niet dat er zoveel mensen, verschillende dingen krijgen.

Gebruik het nu al een tijdje en elke keer van een andere provider en nooit problemen gehad.

Misschien hebben jullie die bijwerkingen wel van een ander product gekregen of van een combinatie van producten?

Ik ben nog nooit zo bruin geweest en heb nog maar 4 dagen in de zon gezeten, en toen had ik nog maar 3 mg in mijn lijf, sinds 2 dagen.
Echt gek hoe goed dat spul werkt. Als het de komende tien dagen overtrokken en bewolkt blijft ga ik eens naar de zonnebank. Benieuwd.

Wil ik wel pics zien aangezien je op je profiel foto blank as phuck bent

Ik heb dit probleem nu ook, er blijft inderdaad 0,4ml achter in de spuit en wat ik ook doe, je krijgt het er met geen mogelijkheid uit. Gelijk maar even andere spuiten besteld, maar echt onhandig aangezien ik net 20 spuiten heb volgeladen. :(

En deze spuiten zijn nota bene bij de apotheek gehaald.

spuit specs:
BD Plastipak
1ml 26GA 3/8 IN 0.45x10 mm

Pre-load je syringe met wat lucht, op deze manier krijg je er alles uit.

Wil ik wel pics zien aangezien je op je profiel foto blank as phuck bent

Komt in orde. Let wel, als ik zeg dat ik"nog nooit zo bruin ben geweest" wil dat niet zeggen dat ik een n*ger ben he; Ik ben lichtbruin; en dit na echt heel weinig zon; Dus als ik nu een paar keer zonnebank zou doen, of moest er eens een paar dagen lekker veel zon zijn, dan moet het echt wel veel bruiner worden;

Komt in orde. Let wel, als ik zeg dat ik"nog nooit zo bruin ben geweest" wil dat niet zeggen dat ik een n*ger ben he; Ik ben lichtbruin; en dit na echt heel weinig zon; Dus als ik nu een paar keer zonnebank zou doen, of moest er eens een paar dagen lekker veel zon zijn, dan moet het echt wel veel bruiner worden;
Ik wacht af, ga maar een keer zonnebanken ;) als je je pf zet en dan m2 + zonnebank moet je degelijk verschil zien.

Zelf was ik ook bruiner geworden maar jammer dat ik ontiegelijk hoofdpijn + duizelig ervan werd, misschien nog 1 keer proberen en dan kappen.

Ik heb dat ook little dad, ik spuit dagelijks 0, 2 nergens last van duurd alleen wat lsnger en kost wat meer spuitjes.

zijn er ondertussen al meer resultaten over lange termijn bijwerkingen? Spul wordt nu al een aantal jaren gebruikt...?

zijn er ondertussen al meer resultaten over lange termijn bijwerkingen? Spul wordt nu al een aantal jaren gebruikt...?

Melanotan II is nog niet lang genoeg beschikbaar om de lange termijn effecten te kennen op ons lichaam.
En elk soort medicijn welke niet behoorlijk getest is zal altijd een potentieel gevaar kunnen opleveren.

Melanotan-1 ([Nle4, D-Phe7]α-MSH - onder de generieke naam "afamelanotide") is toegestaan sinds 5 mei 2010 door de Italian Medicines Agency (AIFA - Agenzia Italiana del Farmaco) als medicijn voor mensen welke lijden aan de erythropoietic protoporphyria (EPP) ziekte.

Ik vraag me af of men erop zit te wachten om dit product te testen danwel toe te staan op de markt. Er zijn teveel belangen mee gemoeid. Denk maar aan allerhande smeermiddeltjes welke totaal nutteloos blijken en hiermee niet meer gebruikt zullen worden. Het is net zoiets als een simpele uitvinding waardoor een auto niet meer op benzine of diesel hoeft te rijden. Dan gaat er een miljoenen concern op de fles en dat zullen ze met hand en tand verdedigen.

check mn tan

wheb11.jpg

(vetrollen)

Gaat ze niks aan. Zeg gewoon dat het persoonlijk is mochten ze het vragen.

Hoelang kan ik dit spul bewaren en hoe bewaar ik het het beste?

Wat geven jullie voor excuus als ze bij de apotheek vragen waarom je spuiten haalt?
Insulinespuiten halen voor vriend met diabetes, of is dat niet geloofwaardig:p?

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 20:04 ----------

tan 7/10, kan donkerder.....

Zeg dat je heel bewust omgaat met je gezondheid en daarom graag iedere keer een verse spuit gebruikt om je heroine te spuiten.

Terug
Naar boven