Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik heb al een aantal dagen best een tijd in de zon gelegen maar het word zeker niet minder , eerder heb ik het idee dat ze nog wat donkerder worden als ik in de zon lig! Ik ga morgen meteen afspraak maken met de dokter want ik vertrouw het toch niet helemaal

Laat het maar weten morgen als je er meer info over hebt

Hoi iedereen

ook ik heb melanotan gebruikt en ik kreeg al snel moedervlekjes op mn gezicht , opzich niet zo'n heel groot probleem. Ik gebruikte maar heel weinig en ik werd echt wel heel erg bruin en ik gebruikte dit toen de zomer afgelopen was en ik ging maar 1 a 2x per week 10 minuten zonnebanken.

Maarrrr nadat ik gestopt was begon ik allemaal vlekken te krijgen op mn buik , precies waar ik de injecties gedaan heb. Nu een half jaar later zijn deze nog steeds heel duidelijk te zien en ben ik bang dat deze nooit meer weggaan , ik vind het zwaar voorschut en baal er gruwelijk van dat ik dit spul ooit gebruikt heb!!!!

meer mensen met dit probleem of die weten hoe dit weggaat op 1 of andere wonderbaarlijke manier ????????????

Melatonan werkt langs de hersenen dacht ik, niet speciaal op de injectieplaats ???

Hoeveel melatonan heb je gebruikt, in totaal en per keer?

Voor het eerst dat ik dat zie of ervan hoor. Wel had ik wondjes, bijvoorbeeld krassen of schaafwonden, die na het helen donkerder waren. Normaal gesproken is mijn littekenweefsel lichter van kleur en bruint nauwelijks mee. Met M2 gebruik daarentegen werden ze donkerder.

Voor het eerst dat ik dat zie of ervan hoor. Wel had ik wondjes, bijvoorbeeld krassen of schaafwonden, die na het helen donkerder waren. Normaal gesproken is mijn littekenweefsel lichter van kleur en bruint nauwelijks mee. Met M2 gebruik daarentegen werden ze donkerder.
Soms gewenst soms ongewenst neem ik aan.

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 19:06 ----------

20130613_121329.jpg

Hier de foto , de vlekken zijn wel wat donkerder dan op de foto te zien is
There are rare reports of hyper pigmentation. The hyper pigmentation is accompanied by spots of darkened skin and much larger than regular moles. Not all occurrences of hyper pigmentation are attributable to increased melanocyte activity. Diffuse hyperpigmentation can have many possible underlying causes or disorders including Addison's disease, hyperthyroidism and certain medications which may induce phototoxic reactions.

Bron

Mailtje van liquid-sun vandaag...

Dear Customer

Well it’s finally happened and the authorities have closed us down, along with a lot of other sites it seems. But we are not beaten. You can still order by simply emailing us at Easytan-Europe@outlook.com with your name, address and what you would like to order and your payment details and we will process your order as usual and send you a tracking number.

Thanks for all your support

James and the team

:mad:

Binnenkort alleen legaal verkrijgbaar via big pharma. Maar dan 10 x zo duur ;)

Waarom dat? Er zijn ook verhalen over verhoogde bloeddruk weet niet ofdat de fda het zo snel zal goedkeuren.
En zijn er nog studies bezig om het goed te keuren? Het zal nog lange tijd undergrond blijven/voor altijd.

Dear Customer

Well it’s finally happened and the authorities have closed us down, along with a lot of other sites it seems. But we are not beaten. You can still order by simply emailing us at Easytan-Europe@outlook.com with your name, address and what you would like to order and your payment details and we will process your order as usual and send you a tracking number.

Thanks for all your support

James and the team

Hmmm... Balen... Dat was nou net een club die op m'n lijstje stond om iets bij te gaan kopen. Wat is het alternatief? Sunatura? Of gewoon weer de thuis dealer? :p

0,4 achter blijven in de spuit?? Heb jij die met die losse naalden?

Ik heb gewoon zulke met vaste naald, blijft amper iets in achter. Dat is te verwaarlozen, misschien 0,01 ofzo

Ik heb gisteren een andere spuit geprobeert. Maar inderdaad, hier blijft veel minder inzitten. Ik heb ook het idee dat de naald veel dunner was. Het doseren meld deze spuiten (Schaalindeling: 10-20-30 etc) is wel lastiger. Per streepje is het 0,2mg. De spuiten welke ik eerst gebruikte had een schaalindeling van 0,1..0,2...0,3 waarbij elk streepje voor 0,1mg stond.

Ik zit nu op een dosering van 0,5mg na ruim een week. Zijn er al mensen die een goed schema hebben of leidraad? De een zegt dat je op 0,5mg moet blijven en dat 1 a 2x per week inspuiten icm. een zonnebank van 1x per week.

Ik heb gisteren een andere spuit geprobeert. Maar inderdaad, hier blijft veel minder inzitten. Ik heb ook het idee dat de naald veel dunner was. Het doseren meld deze spuiten (Schaalindeling: 10-20-30 etc) is wel lastiger. Per streepje is het 0,2mg. De spuiten welke ik eerst gebruikte had een schaalindeling van 0,1..0,2...0,3 waarbij elk streepje voor 0,1mg stond.

Ik zit nu op een dosering van 0,5mg na ruim een week. Zijn er al mensen die een goed schema hebben of leidraad? De een zegt dat je op 0,5mg moet blijven en dat 1 a 2x per week inspuiten icm. een zonnebank van 1x per week.

Bij mij werkte opbouwen tot 0,5/0,6mg prima i.c.m. een uurtje in de zon zo nu en dan. Nu ik de gewenste kleur heb bereikt zet ik elke zaterdagochtend ongeveer 0.6mg. Zo heb ik in het weekend ook nog wat aan het potentieverhogende effect van MT2 :D

Ben aan het balen. Zag net dat het minstens tot eind juni bewolkt zal blijven. Daar zit ik dan met mijn lijf vol melanotan. :)

Bij mij werkte opbouwen tot 0,5/0,6mg prima i.c.m. een uurtje in de zon zo nu en dan. Nu ik de gewenste kleur heb bereikt zet ik elke zaterdagochtend ongeveer 0.6mg. Zo heb ik in het weekend ook nog wat aan het potentieverhogende effect van MT2 :D

Okay.... Maar het resultaat komt toch pas na ca. 10 a 15mg? Ik ben wel iets bruin geworden en in m'n omgeving zegt men ook dat ik lekker bruin ben. Maar dat is ook te danken aan het feit dat het vorige week zaterdag lekker weer was en ik 3 uur in de zon heb liggen bakken.

Toegegeven, het kleurtje blijft nu tenminste zitten. Voorheen was het na 3 dagen alweer weg.

Dus hoelang moet ik nog doorgaan met Melanotan?
Want ik las ook iets dat het pas na ca. 2 weken resultaat oplevert.
Ik ben bang dat als ik stop de kleur ook weer snel weg is. Maar ik kan natuurlijk niet elke dag blijven spuiten.

M'n kop is al lekker gekleurd, maar van mij mag het nog wat donkerder. Dus nog even doorgaan?
Oh... en die paar sproetjes erbij vind ik ook niet erg... Ze zijn wel mooi :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 07:49 ----------

Ben aan het balen. Zag net dat het minstens tot eind juni bewolkt zal blijven. Daar zit ik dan met mijn lijf vol melanotan. :)

Misschien toch maar even onder de zonnebank?
Ik heb zelf een zonnebank thuis staan (welliswaar een oudje, maar zo gaat het ook niet meteen te snel)

Okay.... Maar het resultaat komt toch pas na ca. 10 a 15mg? Ik ben wel iets bruin geworden en in m'n omgeving zegt men ook dat ik lekker bruin ben. Maar dat is ook te danken aan het feit dat het vorige week zaterdag lekker weer was en ik 3 uur in de zon heb liggen bakken.

Toegegeven, het kleurtje blijft nu tenminste zitten. Voorheen was het na 3 dagen alweer weg.

Dus hoelang moet ik nog doorgaan met Melanotan?
Want ik las ook iets dat het pas na ca. 2 weken resultaat oplevert.
Ik ben bang dat als ik stop de kleur ook weer snel weg is. Maar ik kan natuurlijk niet elke dag blijven spuiten.

M'n kop is al lekker gekleurd, maar van mij mag het nog wat donkerder. Dus nog even doorgaan?
Oh... en die paar sproetjes erbij vind ik ook niet erg... Ze zijn wel mooi :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 07:49 ----------

Misschien toch maar even onder de zonnebank?
Ik heb zelf een zonnebank thuis staan (welliswaar een oudje, maar zo gaat het ook niet meteen te snel)

Verschilt per persoon natuurlijk. Ik heb huidtype 2 en een Javaanse achtergrond (1/8). Na 5mg en ongeveer 8 uurtjes zon zie ik eruit alsof ik 3 weken op kreta in de zon heb gelegen :)

Weet iemand nog waar je goedkoop injectie naalden kan krijgen voor melanotan gebruik???

Gewoon bij de apotheek

Weet iemand nog waar je goedkoop injectie naalden kan krijgen voor melanotan gebruik???

Ik heb deze week nog 20 insuline naalden gehaald bij de apotheek. 2 euro 30 was ik kwijt.
Toen ze vroeg waarom, heb ik gewoon gezegd dat het voor een schoolproject is, en dit op het lijstje stond.

Ze zijn echter wel een heel stuk korter dan de naalden die ik voorheen heb gebruikt.

Apotheek naalden:

BD Plastipak
1 ML
26 GA 3/8 IN
0.45x10MM

De naald zelf is bijna de helft korter, maar ik neem aan dat het nog steeds gewoon netjes subcutaan is en geen kwaad kan?

Trouwens grappig dat apotheken nog nooit van bacteriologisch water hebben gehoord, alleen maar van steriel. Nu is het zo dat ik de MTII gelijk aan maak en in de spuiten doe en de spuiten in vries, dus voor mij zal het wel niet zo'n ramp zijn, dat het alleen maar steriel is zonder 0,9 benzyn.

Jezus, terug wat mela gekocht.

3 x 0.5mg gezet en zonnebankje gepakt 13min, ben echt al focking bruin :d

Terug
Naar boven