rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Volgens mij ben ik echt de enige die juist NIET onder de zonnebank gaat. Ik heb van mezelf een hele lichte huid en bruin heel moeilijk. Vorig jaar heb ik na heel vaak naar de zonnebank te gaan iets van een bruine huid kunnen verkrijgen, maar ik heb enkele keren na het zonnen gigantische jeuk gekregen, vooral op mijn borst waar de huid dun is. Ook had ik een jeukende moedervlek, dit bleek gelukkig niks te zijn.
Om de angst voor huidkanker en het niet te zien zitten om 100x per dag mezelf in te smeren op vakantie en zon te vermijden ben ik begonnen aan de mela. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe GEWELDIG dit spul is. Echt een uitkomst. Met Q day vorige week merkte ik het voor het eerst. Waar dat zonnetje voorheen genoeg was om bij te verbranden (en vervolgens niet bruin te worden...) heb ik nu niet hoeven smeren en ben zelfs bruiner ervan geworden, vooral in mijn gezicht. Met elk beetje zon verkleurd mijn huid, zoals het hoort wil ik zeggen maar dat was vóór de mela wel anders.
Misschien dat ik voor de zomer wel even ga zonnen om te voorkomen dat ik straks zo'n epic tan heb met alleen bruine armen en nek
maar in principe is dat niet nodig aangezien ik inmiddels al een gezonde kleur heb verkregen van de mela.
Ik zie dit echt als mijn redmiddel voor een fijne huidkanker vrije zomer
En ook een enorm voordeel ervan; ik heb iets donkerder haar gekregen en git zwarte baardharen. Ziet er zeker wel nice uit.
Om de angst voor huidkanker en het niet te zien zitten om 100x per dag mezelf in te smeren op vakantie en zon te vermijden ben ik begonnen aan de mela. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe GEWELDIG dit spul is. Echt een uitkomst. Met Q day vorige week merkte ik het voor het eerst. Waar dat zonnetje voorheen genoeg was om bij te verbranden (en vervolgens niet bruin te worden...) heb ik nu niet hoeven smeren en ben zelfs bruiner ervan geworden, vooral in mijn gezicht. Met elk beetje zon verkleurd mijn huid, zoals het hoort wil ik zeggen maar dat was vóór de mela wel anders.
Misschien dat ik voor de zomer wel even ga zonnen om te voorkomen dat ik straks zo'n epic tan heb met alleen bruine armen en nek
maar in principe is dat niet nodig aangezien ik inmiddels al een gezonde kleur heb verkregen van de mela. Ik zie dit echt als mijn redmiddel voor een fijne huidkanker vrije zomer
En ook een enorm voordeel ervan; ik heb iets donkerder haar gekregen en git zwarte baardharen. Ziet er zeker wel nice uit.