AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Hebben meer hier last van dat littekentjes ook donkerder worden? Toen ik begon met mela had ik wat acne op mn kin, is inmiddels weggetrokken maar nu zijn wel donkerdere vlekjes overgebleven :eek: trekt dit nog weg als ik weer stop met melanotan? Verder paar moedervlekjes bij en iets donkerder maar niet heel erg gelukkig.

Ja mijn vriendin heeft last van bultjes op haar benen zo nu en dan, die krabt ze kapot. Normaal zijn het hele lichte litteken krasjes, maar toen ze MT2 gebruikte werde ze erg donkerbruin.

Dat is nu weer weggetrokken (ca. 2 maanden na haar laatste injectie)

Ja ben helemaal gestopt, heb maar 10mg gebruikt en werd malle bruin. Zelfs na weken niey te prikken nog steeds veel bruiner als normaal.

hmm bij mij gaat niet zo snel, heb nu net 10mg op, rustig opgebouwd en paar x zonnebank erbij. nog steeds niet poepiebruin maar gewoon gemiddeld.. :P

Hoeveel zet je per keer?

0,5 zet ik nu

Ed?

Dan wordt zelfs de grootste albino na paar dagen bruin:p

Zou ook niet verhogen.

Sunatura is gewoon betrouwbaar. Wel iets duurder.

Oh, idd down. Hmm geen idee dan

Oh, idd down. Hmm geen idee dan

ze zijn al langer down, ik heb daar ook besteld eerder die mensen komen uit nijmegen, dus kon het persoonlijk ophalen. had het met hem erover dat ik wel meer bestellingen zou krijgen en vertelde hij dat ik gewoon kon blijven mailen.

week erna was de website niet meer beschikbaar voor mensen uit NL (moest proxy gebruiken) en nu is de site al down en ben ik de mail kwijt.

was overigens wel echt goed spul, was binnen anderhalve week zo zwart als een negert.

Ja goed spul inderdaad. Heb nog 3 vials liggen van hun dus kan nog ff door. :thumbs:

waar kan ik m2 bestellen nu dan? labpe verkoopt het ook niet meer

waar kan ik als Belg nu terecht voor een goed tintje? alle webshops lijken down e zijn

http://www.tan-365.com/ is voorbeeld van nieuwe site

Vele suppliers die ooit een website hadden, leveren nog hoor. Je moet gewoon hun mailadres vragen als je eens iets bestelt.

waar nu kopen?

Ik zoek ook nog een nieuwe leverancier, nu sunatura en labpe het niet meer leveren. Ik ben wat sceptisch tov de nieuwe online aanbieders die ik hier voorbij zag komen, ook door de wisselende reacties.
Kan iemand mij wellicht in contact brengen met een betrouwbare leverancier waar ik het op kan halen ?

Bij voorbaat dank

Groetjes

Moet dit echt elke dag geïnjecteerd worden? Waar hebben jullie de laatste tijd nog besteld?

Moet dit echt elke dag geïnjecteerd worden? Waar hebben jullie de laatste tijd nog besteld?

dat is iets wat je zelf moet ondervinden. Sommigen loaden elke dag een hoge dosis gedurende een tijd en onderhouden dan enkele keren per week. Anderen doen elke dag een lagere dosis, sommige anderen doen het om de dag of x aantal keren per week.

Belangrijkste is om per keer geen te hoge dosis te zetten. Zijn verhalen van iemand die 6 mg ineens inspoot.

Ik zoek ook nog een nieuwe leverancier, nu sunatura en labpe het niet meer leveren. Ik ben wat sceptisch tov de nieuwe online aanbieders die ik hier voorbij zag komen, ook door de wisselende reacties.
Kan iemand mij wellicht in contact brengen met een betrouwbare leverancier waar ik het op kan halen ?

Bij voorbaat dank

Groetjes

De laatste keer heb ik bij Peptidebridge besteld. Goedkoop en binnen 3 dagen had ik het in huis. Ze hebben nu een aktie en geven t/m 11 november 15% korting. Is me prima bevallen. Keurig een test rapport erbij met wat er in zit.

Terug
Naar boven