- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zorg altijd dat de bestelling niet boven de 150euro komt, zo blijf je onder de invoerkosten en heb t idee dat ze het dan ook niet controleren
300eu op peptide bridge, heb je 50 potjes?

Ik heb van die 100 units (1ML) wegwerp insulinenaalden gekocht. Enige probleem, je kan de naald niet vervangen. Weet iemand hoe je deze toch goed kunt gebruiken?
Ik heb van die 100 units (1ML) wegwerp insulinenaalden gekocht. Enige probleem, je kan de naald niet vervangen. Weet iemand hoe je deze toch goed kunt gebruiken?
"Ons benne zunig" ?
Die dingen kosten een paar cent per stuk (ik bestel ze per 100 stuks) dus ik zou ze niet her gebruiken.
Op je gezondheid zou ik niet bezuinigen. Mocht je het toch willen, dan zal je ze met een beetje alcohol kunnen schoonmaken. Ik heb ook wel eens een naald diverse malen gebruikt zonder problemen.
Deel in ieder geval zo'n naald NOOIT met een ander. Dus als je gaat her gebruiken (overigens sterk af te raden) maak 'm dan goed schoon.
Ik bedoel meer dat ik door de vial heen moet prikken en dus geen optreknaald heb. + ik niet 1ml per keer zet dus dan overhoud in mijn spuit. Of ik moet ze preparen op een x aantal ml. Denk dat ik dat gewoon doe. Wanneer ik melanotan meng met het water in een open omgeving en ze vervolgens in de insuline naalden doe. Dan kunnen hier natuurlijk bacteriën bij zijn gekomen, of is dit te verwaarlozen?
Voeg gewoon 1ml water toe in je mela vial. Vial in koelkast zetten nadat je spuit hebt opgetrokken(?).
Dan telkens per dag/keer een andere spuit gebruiken.. makkelijk toch?
Vial met alcohol schoonmaken, net zoals injectieplek.. zal weinig mis gaan.

Doe maar geen water.
Je bedoelt vast Anti Bacterieel water.
Ik heb wel gemerkt dat de werking snel achteruit gaat als je je vial gemengd in de koelkast bewaart.
Het beste kan je (zoal hierboven) je vial mengen met 1ml anti-bacterieel water (of NaCi 0,9) en dan je spuiten klaarmaken. Afhankelijk van je spuit inhoud (bv. 0,5mg) kan je zo'n 18 á 20 spuiten optrekken.
Die doe je dan netjes in de vriezer bewaren.
Voordat je gaat zetten; even de spuit een paar minuten in je hand houden (3 á 5 minuten) zodat ie op 'kamer' temperatuur is en dan erin. Als het pijn doet was de oplossing nog te koud.

De laatste keer heb ik bij Peptidebridge besteld. Goedkoop en binnen 3 dagen had ik het in huis. Ze hebben nu een aktie en geven t/m 11 november 15% korting. Is me prima bevallen. Keurig een test rapport erbij met wat er in zit.

Gebruik bij het uitchecken halloween15 als couponcode![]()
Ach ja, weer zo'n bericht;
http://www.sunaware.org/2013/02/20/...ssively-address-thriving-market-in-melanotan/
En dan vooral de foto's die erbij zitten. Eentje met allemaal bobbeltjes (dit lijkt me een allergische reactie, maar dan op iets heel anders) of de foto ernaast van iemand met een blauwe plek op z'n elleboog (heeft ie daar mis geprikt met iets?)
Om af te sluiten met
"Stay away from Melanotan. Don’t risk your health."
Nou..nou...
Blablabla complot theorieën... Nu ben gelijk een roker die 20 jaar rookt die zegt ik heb nog nergens last van gehad.
Het kost klauwen vol geld om zo'n testen te doen en misschien zijn er redenen waarom ze niet verder zijn gegaan met testen (die we niet weten)
Misschien wel, misschien niet. Feit is dat alles om geld draait. De getuigenissen tot nog toe van de paar gevallen die last hadden, zijn erg zwak en vaak met een andere oorzaak dan melanotan. Ik kan alleen zeggen: mijn leven is erdoor veranderd. Mijn haar is donkerder en ik werk als redder, iets waar ik altijd van droomde maar met mijn spierwitte huid niet kon doen.
Die berichten doen je bijna voelen als een soort junk terwijl ik niet meer wil dan een normaal leven te leiden.

Vanuit UK betaal ik zo'n 195 euro voor 10 vials ( verzendkosten inclusief) en altijd netjes ontvangen. Zuiverheid is dan 99,7. Is 98 niet laag? Hoeveel verzendkosten betaal je vanuit de US? Persoonlijk heb ik altijd het gevoel dat het vanuit de US makkelijk vast kan raken, maar kan ook persoonlijke argwaan zijn. Werden pakketjes onder een bepaald bestelbedrag niet eens gecheckt?