AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

vriendelijk bedankt. Je bedoelt toch 135 euro? Is dat dan verzendkosten incluis. Voor een pakketje van 10 vials zou je op minder dan dat bedrag komen met de verzendkosten inbegrepen.

enige voordeel van de britse suppliers is dat je er altijd water for injections bij krijgt, maar ik zie dat je het ook op ebay kan bestellen.
Kan iemand bevestigen dat je onder de 150 of 135 euro niet kan onderschept worden? Is voor mij toch wel wat geld. En voor 11-11 is er een korting bij pepbridge. Zet je best halloween15 of NEW

vriendelijk bedankt. Je bedoelt toch 135 euro? Is dat dan verzendkosten incluis. Voor een pakketje van 10 vials zou je op minder dan dat bedrag komen met de verzendkosten inbegrepen.

Ja ik bedoel € 135,- (Daar is dat tekentje voor het bedrag voor), 135 euro dus.

Ik heb het even nagezocht:

KOPEN VIA INTERNET OF POSTORDER BUITEN DE EUROPESE UNIE
Ook het importeren van spullen uit Amerika via internet is aan regels gebonden. Voor die je van vrienden of familie of bedrijven in Amerika ontvangt moet je in sommige gevallen omzetbelasting en douanerechten betalen. Tot een waarde van 22 euro zijn artikelen vrijgesteld. Spullen met een waarde van meer dan 22 euro, maar minder dan 150 euro (denk bijvoorbeeld aan kleding) vallen onder de omzetbelasting, maar niet onder de douanerechten. Als je spullen bestelt of ontvangt die meer dan 150 euro waard zijn, betaal je zowel omzetbelasting als douanerechten.

Bron: http://www.ditisamerika.nl/vakanties-en-reizen-naar-amerika/goederen-invoeren-uit-amerika/

Dat is een beetje waar ik op doelde. De belasting heb je al in het land van herkomst betaald.

duckieduncie zei:
enige voordeel van de britse suppliers is dat je er altijd water for injections bij krijgt, maar ik zie dat je het ook op ebay kan bestellen.

Ik pre-load de spuiten met saline (NaCi 0,9) en die koop je voor € 5,95 voor een halve liter
(http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt.asp?produktID=30209)
Saline kan je gewoon op kamer temperatuur een jaar bewaren.

En anders kan je 30ml bacteriostatic water bestellen op:
[Link niet meer beschikbaar]

Dat kost € 7.49 en na verzendkosten zal je dan zo'n € 15,- kwijt zijn.

Heel erg veel dank. Net 10 vials besteld met couponcode NEW, kwam op 80 euro. Ik vond het wel vreemd dat er bij USPS Domestic/Fedex International: 0 euro bleef staan.

Laatst bewerkt:
waar kan ik tegenwoordig m2 bestellen?

geeen zin om te lezen, iemand?

Ik kreeg net nog een goede aktie door:

We offer 30 days unconditional refund.

$9.99 on sale
And checkout with coupon for 28% off.

coupon code: pepbridge
coupon is valid until Nov. 18th 2013.
The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required.

Doe er je voordeel mee!

Hoe lang kun je het bewaren in poedervorm?

2 jaar

Ik heb bij een eerste bestelling van pepbridge dus geen verzendkosten naar België aangerekend gekregen.
Heb hen een mail gestuurd of alles in orde was en ze zeiden dat het pakje is vertrokken en via tracking number wordt het morgen in België verwacht.

vriezer bewaren.

De estimated time om mijn pakketje via fedex te krijgen, is vandaag.
Als ik naar de site ga, zie ik drie van de vier blokjes gekleurd met als notificatie: In transit
Arrived at FedEx location
INDIANAPOLIS, IN

is al twee dagen die status. Is dat normaal?

De estimated time om mijn pakketje via fedex te krijgen, is vandaag.
Als ik naar de site ga, zie ik drie van de vier blokjes gekleurd met als notificatie: In transit
Arrived at FedEx location
INDIANAPOLIS, IN

is al twee dagen die status. Is dat normaal?

Ja dat is vrij normaal. Levering ging overigens vrij snel. Ik bestelde maandag en had het donderdag.

Kent iemand trouwens een middel om pigmentvlekken te verwijderen? Zijn wel dingen op de markt als ik google, maar zal ook wel veel haox tussen zitten.
In België doen dermatologen het enkel aan vrij hoge prijs als het niet kwaadaardig is.

Gewooon topspul !

Echt wel gek. de delivery date is aangepast naar N/A en het pakje is van de USA naar China gestuurd.

15/11/2013 - Friday
04:06
In transit

GUANGZHOU CN

Heb in juli weken lang mt2 op doseringen van 250-500mg gebruikt en merk nu dat ik pigment verloren heb op me rug...
Op de plek van mijn ruggewervels heb ik 5 hele lichte witte plekken! Ik lig btw op me buik als ik onder de zonnebank ga...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven