Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt wel gek. de delivery date is aangepast naar N/A en het pakje is van de USA naar China gestuurd.
15/11/2013 - Friday
04:06
In transit
GUANGZHOU CN
Heb pepbridge contacteerd en is inderdaad normaal. Het zit nu trouwens in Denemarken. Zou ten laatste nog drie werkdagen duren.
Het feit dat het de USA al is buiten geraakt, betekent wschl dat elke kans van onderschepping is verdwenen.
Dan haal je zeker niet veel spul uit het buitenl;and, en eenmaal in beslag genomen staat je adres een jaar lang op de lijst en wordt elk pakketje opengemaakt.Er word wel een mistgordijn opgetrokken zeg.
"Arrived at FedEx location INDIANAPOLIS, IN", danweer China en nu heb je het over Denemarken?
Die verhalen over onderscheppen zou ik niet te zwaar aan tillen. Ik heb dat 1x mee gemaakt, maar dat ging toen om een paar imitatie Nikes uit China. Die waren toen in België beland.
Maar gezien de kleine hoeveelheid MT2 denk ik dat het wel los zal lopen.
dat onderscheppen heeft toch te maken met het bedrag waarvoor je bestelt? Onder de 135 euro uit the states was toch safe? Ik las in voorgaande berichten dat je vanuit de states voor meer dan 300 euro bestelde.
Vanuit UK heb ik al erg veel besteld en dat is altijd aangekomen. Ook voor meer dan 135 euro.

Ik heb afgelopen zomer een paar weken melatonan gebruik, had op zich wel goed effect, maar aangezien ik een paar weken nadat ik was gestopt pas zag dat ik op verschillende plaatsen op mijn huid pigment heb verloren, raad ik dit niemand aan. Natuurlijk heeft iedereen een andere huid, en kan het dus gerust zo zijn dat ik weer eens een uitzondering ben![]()
dat onderscheppen heeft toch te maken met het bedrag waarvoor je bestelt? Onder de 135 euro uit the states was toch safe?
Vanuit UK heb ik al erg veel besteld en dat is altijd aangekomen. Ook voor meer dan 135 euro.
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------
Hoe zit het trouwens met bedragen tussen Europese landen en douanerechten?
NEE HOOR STAAT GEWOON GIFT 34 DOLLAR OP EN TOCH GAAN ZE SOMS OPEN.Oja heb je studies die dat bevestigen?Je bent vast een uitzondering en misschien heeft het wel andere oorzaken. Trouwens je hoeft niet te stoppen: je kan onderhouden of blijven lage dosissen nemen. Ik voel me er althans erg goed bij.
Hoop dat we vooral verder kunnen gaan op dat van die douanerechten.
Ik heb afgelopen zomer een paar weken melatonan gebruik, had op zich wel goed effect, maar aangezien ik een paar weken nadat ik was gestopt pas zag dat ik op verschillende plaatsen op mijn huid pigment heb verloren, raad ik dit niemand aan. Natuurlijk heeft iedereen een andere huid, en kan het dus gerust zo zijn dat ik weer eens een uitzondering ben![]()
wat denk je dat ze op 10 kits hgh zetten dan 2200 euroNEE HOOR STAAT GEWOON GIFT 34 DOLLAR OP EN TOCH GAAN ZE SOMS OPEN.
---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------
owh srry caps stond aan
Weet er iemand waar ik nog Mela kan vinden? Ik woon in Belgie en het is dus niet mogelijk om het zelf te bestellen via een website, aangezien ons oh zo leuke land alles blokkeert... Daster verstuurt ook niets meer, ik kan wel beginnen huilen haha![]()
Echt wel gek. de delivery date is aangepast naar N/A en het pakje is van de USA naar China gestuurd.
15/11/2013 - Friday
04:06
In transit
GUANGZHOU CN
Heb altijd MT2 vanuit UK gebruikt, was meestal rond de 99,7 purity. Nooit iets van problemen mee gehad.
Gisteren voor het eerst die van pepbridge gebruikt. Is minstens 98 en ik voel me sindsdien duizelig. Kan placebo zijn, dat ik bang ben voor iets nieuws. Ik ga het zeker nog eens gebruiken om te zien of het over gaat.