AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ben zelf huidtype 1 en gebruik het nu ook al meerdere jaren in de zomer. Als ik stop met de mela dan krijg ik ook die witte plekken buffel, het jaar erna bij gebruik worden ze weer gewoon bruin. Hoe dit zit bij andere huidtypes weet ik niet.

Heb pepbridge contacteerd en is inderdaad normaal. Het zit nu trouwens in Denemarken. Zou ten laatste nog drie werkdagen duren.
Het feit dat het de USA al is buiten geraakt, betekent wschl dat elke kans van onderschepping is verdwenen.

Laatst bewerkt:
Heb pepbridge contacteerd en is inderdaad normaal. Het zit nu trouwens in Denemarken. Zou ten laatste nog drie werkdagen duren.
Het feit dat het de USA al is buiten geraakt, betekent wschl dat elke kans van onderschepping is verdwenen.

Er word wel een mistgordijn opgetrokken zeg.
"Arrived at FedEx location INDIANAPOLIS, IN", danweer China en nu heb je het over Denemarken?

Die verhalen over onderscheppen zou ik niet te zwaar aan tillen. Ik heb dat 1x mee gemaakt, maar dat ging toen om een paar imitatie Nikes uit China. Die waren toen in België beland.
Maar gezien de kleine hoeveelheid MT2 denk ik dat het wel los zal lopen.

waren 10 vials. Is duitsland, keulen. Blijkbaar is mijn aardrijkskunde zo slecht dat ik dacht dat DE denemarken was.

Er word wel een mistgordijn opgetrokken zeg.
"Arrived at FedEx location INDIANAPOLIS, IN", danweer China en nu heb je het over Denemarken?

Die verhalen over onderscheppen zou ik niet te zwaar aan tillen. Ik heb dat 1x mee gemaakt, maar dat ging toen om een paar imitatie Nikes uit China. Die waren toen in België beland.
Maar gezien de kleine hoeveelheid MT2 denk ik dat het wel los zal lopen.
Dan haal je zeker niet veel spul uit het buitenl;and, en eenmaal in beslag genomen staat je adres een jaar lang op de lijst en wordt elk pakketje opengemaakt.

Ik haal me hyges en peps etc uit het buitenland en er wordt gemiddeld 1 op de 6 onderschept.
Wat dus betekend ander adres regelen etc.

dat onderscheppen heeft toch te maken met het bedrag waarvoor je bestelt? Onder de 135 euro uit the states was toch safe?

Vanuit UK heb ik al erg veel besteld en dat is altijd aangekomen. Ook voor meer dan 135 euro.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

dat onderscheppen heeft toch te maken met het bedrag waarvoor je bestelt? Onder de 135 euro uit the states was toch safe? Ik las in voorgaande berichten dat je vanuit de states voor meer dan 300 euro bestelde.

Vanuit UK heb ik al erg veel besteld en dat is altijd aangekomen. Ook voor meer dan 135 euro.

Hoe zit het trouwens met bedragen tussen Europese landen en douanerechten?

Ik heb afgelopen zomer een paar weken melatonan gebruik, had op zich wel goed effect, maar aangezien ik een paar weken nadat ik was gestopt pas zag dat ik op verschillende plaatsen op mijn huid pigment heb verloren, raad ik dit niemand aan. Natuurlijk heeft iedereen een andere huid, en kan het dus gerust zo zijn dat ik weer eens een uitzondering ben :)

Ik heb afgelopen zomer een paar weken melatonan gebruik, had op zich wel goed effect, maar aangezien ik een paar weken nadat ik was gestopt pas zag dat ik op verschillende plaatsen op mijn huid pigment heb verloren, raad ik dit niemand aan. Natuurlijk heeft iedereen een andere huid, en kan het dus gerust zo zijn dat ik weer eens een uitzondering ben :)

Je bent vast een uitzondering en misschien heeft het wel andere oorzaken. Trouwens je hoeft niet te stoppen: je kan onderhouden of blijven lage dosissen nemen. Ik voel me er althans erg goed bij.
Hoop dat we vooral verder kunnen gaan op dat van die douanerechten.

dat onderscheppen heeft toch te maken met het bedrag waarvoor je bestelt? Onder de 135 euro uit the states was toch safe?

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Hoe zit het trouwens met bedragen tussen Europese landen en douanerechten?

wat denk je dat ze op 10 kits hgh zetten dan 2200 euro :) NEE HOOR STAAT GEWOON GIFT 34 DOLLAR OP EN TOCH GAAN ZE SOMS OPEN.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

owh srry caps stond aan

Je bent vast een uitzondering en misschien heeft het wel andere oorzaken. Trouwens je hoeft niet te stoppen: je kan onderhouden of blijven lage dosissen nemen. Ik voel me er althans erg goed bij.
Hoop dat we vooral verder kunnen gaan op dat van die douanerechten.
Oja heb je studies die dat bevestigen?

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Misschien dat je op andere plaatsen juist meer pigment hebt?

wat denk je dat ze op 10 kits hgh zetten dan 2200 euro :) NEE HOOR STAAT GEWOON GIFT 34 DOLLAR OP EN TOCH GAAN ZE SOMS OPEN.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

owh srry caps stond aan

Als ik vanuit UK bestel, wordt dat in een enveloppe gestuurd ( wel aangetekend) waarvan je zou vermoeden dat er amper iets inzit.
Heb ooit eens melatonine uit the states besteld, een brief gehad dat het niet mocht en het een verwittiging gehad, maar in dat jaar erop toch meerdere keren melanotan besteld en altijd aangekomen. Dat van die zwarte lijst heb ik nergens anders gehoord.

Heb geen studies die dat bevestigingen, ik spreek uit eigen ervaringen en heb ook genoeg contacten gehad met andere gebruikers die vaak hetzelfde melden.

Weet er iemand waar ik nog Mela kan vinden? Ik woon in Belgie en het is dus niet mogelijk om het zelf te bestellen via een website, aangezien ons oh zo leuke land alles blokkeert... Daster verstuurt ook niets meer, ik kan wel beginnen huilen haha :o

Weet er iemand waar ik nog Mela kan vinden? Ik woon in Belgie en het is dus niet mogelijk om het zelf te bestellen via een website, aangezien ons oh zo leuke land alles blokkeert... Daster verstuurt ook niets meer, ik kan wel beginnen huilen haha :o

Even een paar pagina's terug kijken. We hebben het steeds over sites uit de US en UK waar je probleemloos kan bestellen. Ook naar Belgie toe.

Echt wel gek. de delivery date is aangepast naar N/A en het pakje is van de USA naar China gestuurd.

15/11/2013 - Friday
04:06
In transit

GUANGZHOU CN

Denk niet dat het van US naar China is verstuurd.
Deze firma zou oorspronkelijk van Hong kong zijn.

Ik vind de vials (niet het product zelf) van lage kwaliteit.
Telkens je vloeistof uit de vial ophaalt en je haalt de naald terug uit de vial loopt er naast de naald door de rubberen stop vloeistof mee.
ik betwijfel dan ook of de vials vacuum zijn.

Laatst bewerkt:
Heb altijd MT2 vanuit UK gebruikt, was meestal rond de 99,7 purity. Nooit iets van problemen mee gehad.
Gisteren voor het eerst die van pepbridge gebruikt. Is minstens 98 en ik voel me sindsdien duizelig. Kan placebo zijn, dat ik bang ben voor iets nieuws. Ik ga het zeker nog eens gebruiken om te zien of het over gaat.

Heb altijd MT2 vanuit UK gebruikt, was meestal rond de 99,7 purity. Nooit iets van problemen mee gehad.
Gisteren voor het eerst die van pepbridge gebruikt. Is minstens 98 en ik voel me sindsdien duizelig. Kan placebo zijn, dat ik bang ben voor iets nieuws. Ik ga het zeker nog eens gebruiken om te zien of het over gaat.

Misschien heeft het met de opbouw te maken?
Ik ervaar ook een lichte hoofdpijn, maar net zoals je zegt; het kan ook placebo zijn.
Het kan net zo goed zijn dat ik grieperig wordt en alles onder de noemer van de MT2 schuif.

Ik werd in ieder geval super bruin na 2 vials van Pepbridge.

Ik heb het nu meerdere malen gebruikt en enkel de eerste keer last gehad. Laatste dagen totaal niet meer.

Pepbridge heeft een Thanksgiving aktie. 17% korting:

coupon code: Thanksgiving
coupon is valid until Dec. 6th 2013.
The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required.

Ik heb vorige zomer mijn eerste MT2 kuur gedaan. Ben zelf een huidtype 1. Mijn haar werd van rossig naar blond en baardhaar donkerder. Mijn tan was ongelofelijk mooi egaal bruin. Nog nooit zoveel opmerkingen gekregen over mijn uiterlijk als toen.

Maar na 20 mg ben ik ermee gestopt en nu ben ik terug bij af. Mijn vraag is nu: Is het beter om het elke zomer te doen, of het 1x goed te doen en dan de rest van het jaar bij te houden.

En als je haar kleur veranderd blijft dat dan ook zo in de onderhoudsfase? want dat beviel me heel erg.:D

Terug
Naar boven