XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Ik heb vorige zomer mijn eerste MT2 kuur gedaan. Ben zelf een huidtype 1. Mijn haar werd van rossig naar blond en baardhaar donkerder. Mijn tan was ongelofelijk mooi egaal bruin. Nog nooit zoveel opmerkingen gekregen over mijn uiterlijk als toen.

Maar na 20 mg ben ik ermee gestopt en nu ben ik terug bij af. Mijn vraag is nu: Is het beter om het elke zomer te doen, of het 1x goed te doen en dan de rest van het jaar bij te houden.

En als je haar kleur veranderd blijft dat dan ook zo in de onderhoudsfase? want dat beviel me heel erg.:D

Ligt aan wat je zelf wil..

Ik gebruik het meestal ff voor de zomer voor een ondergrond tegen de zon, en dan stop ik er mee tot de zomer voorbij is en daarna onderhouden.

geen idee van haarkleur, lijkt me dat t wel wegtrekt.

Maar is het met een onderzoek bewezen of iets beter of slechter is qua kuren? Of maakt het echt geen drol uit of je nou 1 x per jaar goed doet kuren en dan stopt en na een jaar weer opnieuw begint. Of dat je 1 x gaat kuren en vanaf dan je kleur bij gaat houden met 1/2 injecties per week.
Wat zou beter zijn?

Heb het ook met die haarkleur en daarvoor moet je zeker onderhouden. Denk dat het belangrijkst is dat je je er goed bij voelt.

Ik zet het ook alleen in de lente om op te bouwen, pak zoveel mogelijk zon mee in die periode. Daarna wanneer nodig bijhouden.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Sowieso in de winter als een barbie rondlopen vind ik nergens op slaan :roflol:

Heb het ook met die haarkleur en daarvoor moet je zeker onderhouden. Denk dat het belangrijkst is dat je je er goed bij voelt.

Heb jij er ervaring mee met het onderhouden zodat je verkleurde haar zo bleef? zoja, hoevaak moet je dan zetten per week om die kleur tehouden van je haar? 1 of 2 x per week genoeg?

Moet vast wel iemand zijn die hier ervaring mee heeft

1x pw 0,5 zou voldoende moeten zijn.
Maar je kunt ook gewoon je haar verven? :p

1x pw 0,5 zou voldoende moeten zijn.
Maar je kunt ook gewoon je haar verven? :p

haha ja dat zou kunnen maar dat ziet er meteen zo onnatuurlijk uit. Ik was echt tevreden met het resultaat. Maar aankomende lente ga ik weer beginnen. En als ik weer tevreden ben ga ik het afbouwen tot 2 x per week denk ik en dan zie ik vanzelf wel of mijn haar kleur zo blijft:rolleyes:

2 maal per week is wel voldoende voor je hoofdhaar. En wat dat verven betreft, als je echt rossig bent, geeft dat een veel beter gevoel dan verf.

Kan iemand mij een goede site geven/pm'en

Voorheen bestelde ik bij Sunnatura maar die zijn van de aardbodem verdwenen. Wel jammer want die gast kwam weleens hier gewoon bij mij thuis brengen :D

Actiecode van Pepbridge, 15% korting:

coupon code: Holiday
coupon is valid until Dec. 13th 2013.

The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required.

Ik heb vorige zomer mijn eerste MT2 kuur gedaan. Ben zelf een huidtype 1. Mijn haar werd van rossig naar blond en baardhaar donkerder. Mijn tan was ongelofelijk mooi egaal bruin. Nog nooit zoveel opmerkingen gekregen over mijn uiterlijk als toen.

Maar na 20 mg ben ik ermee gestopt en nu ben ik terug bij af. Mijn vraag is nu: Is het beter om het elke zomer te doen, of het 1x goed te doen en dan de rest van het jaar bij te houden.

En als je haar kleur veranderd blijft dat dan ook zo in de onderhoudsfase? want dat beviel me heel erg.:D

Er is nog geen langetermijn onderzoek geweest over effecten na constant gebruik over een lange periode.
Bij onderhoud op 1mg/w bleef mijn baardhaar gewoon zwart. Normaal is dat rood.
Bij lager durf ik niet te zeggen wat er gebeurd.

Gebruikerservaringen over ruim 10 jaar van constant gebruik ( en zo ben ik er al velen tegengekomen) melden geen echte gezondheidsproblemen en daar zitten velen bij die hun bloed zeer regelmatig laten onderzoeken.

Bestaan er mannen die hun haar verven??

Jahoor en zeker op een bepaalde leeftijd. Er zijn ook mannen die medicijnen nemen tegen haarverlies of haartransplantatie nemen. Mannen zijn wat dat betreft heel ijdel.

Ik herken het verhaal wel; ik ben voornamelijk blond, maar soms ook wat rossig. Met baardgroei zelfs meerdere kleuren. MT2 helpt inderdaad om de kleur wat te egaliseren. M'n baard wat meer met zwart en m'n hoofdhaar wat donkerder.

Zijn er hier mensen die mt2 verkopen of weet je een leverancier stuur me even een pm. Bedankt alvast.

Jahoor en zeker op een bepaalde leeftijd. Er zijn ook mannen die medicijnen nemen tegen haarverlies of haartransplantatie nemen. Mannen zijn wat dat betreft heel ijdel.

Ik herken het verhaal wel; ik ben voornamelijk blond, maar soms ook wat rossig. Met baardgroei zelfs meerdere kleuren. MT2 helpt inderdaad om de kleur wat te egaliseren. M'n baard wat meer met zwart en m'n hoofdhaar wat donkerder.

Is ook de reden waarom ik melanotan niet soms eens stopzet voor enkele weken, dan komt de haarkleur terug en moet je weer van vooraf aan beginnen om na x aantal weken donkerdere groei te krijgen. Ook de reden waarom ik het zou meenemen op vakantie.

hebben jullie nog tips voor een goed kleurtje,ik heb van mezelf een erg lichte huid.

zijn er bv. al zelfbruiners voor mannen die er niet onnatuurlijk uitzien?

gr

hebben jullie nog tips voor een goed kleurtje,ik heb van mezelf een erg lichte huid.

zijn er bv. al zelfbruiners voor mannen die er niet onnatuurlijk uitzien?

gr

Nee. De meeste van ons hebben allerlei creme's en smeermiddelen al geprobeert. Niets helpt. Maar het is commercie, dus iedereen koopt van alles. Vergelijk het maar met penis vergrotende creme's of brillen die door kleding heen kunnen kijken. Werkt geen van allen!

Dus je zal aan de zonnebank moeten en wellicht een middel wat je hier op deze thread vindt.

Terug
Naar boven