XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Gewoon zonnebanken idd, meeste studio's hebben div zwaartes, gewoon rustig beginnen.

Waar kan ik nog aan mela geraken? Bestelde vroeger altijd bij daster maar die verzend niet meer...

Waar kan ik nog aan mela geraken? Bestelde vroeger altijd bij daster maar die verzend niet meer...

Even een paar pagina's terug lezen en je hebt je antwoord...
(Net zoals al die anderen die meteen naar de laatste pagina van deze thread bladeren zonder zich even in te lezen)

:p

Zijn er hier mensen die MII gebruikt hebben die ze al 2 jaar in de vriezer bewaarden of 2 jaar na productie datum??
Wat zijn jullie bevindingen?

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Zijn er hier mensen die MII gebruikt hebben die ze al 2 jaar in de vriezer bewaarden of 2 jaar na productie datum??
Wat zijn jullie bevindingen?

welke site is betrouwbaar? pepbridge? heeft iemand daar nog een korting code voor?

Woensdag besteld bij pepbridge sinds gisteren lag het in Veldhoven alleen geeft track&trace nu aan "shipment exception undeliverable package". Heb gekeken op de fedex site en vrees dat het niet meer geleverd gaat worden.
Iemand dit eerder meegemaakt?

Woensdag besteld bij pepbridge sinds gisteren lag het in Veldhoven alleen geeft track&trace nu aan "shipment exception undeliverable package". Heb gekeken op de fedex site en vrees dat het niet meer geleverd gaat worden.

werken ze echt met niets anders dan fedex want vind dat echt rot. Ik was eens niet thuis, merkte het papiertje tien minuten later op en toen hebben ze het de volgende dag aangeboden. Had ik niet gebeld, was het terug gestuurd.

Bestel je bij andere bedrijven, moet je het bij afwezigheid gewoon in de post afhalen. Is toch pakken klantvriendelijker.

werken ze echt met niets anders dan fedex want vind dat echt rot. Ik was eens niet thuis, merkte het papiertje tien minuten later op en toen hebben ze het de volgende dag aangeboden. Had ik niet gebeld, was het terug gestuurd.

Bestel je bij andere bedrijven, moet je het bij afwezigheid gewoon in de post afhalen. Is toch pakken klantvriendelijker.

Het is bij mij altijd keurig aangekomen. En in een bubbeltjes envelop, dus het ging zo door de brievenbus.

---------- Toegevoegd om 07:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

Ik zou ze even bellen, straks is het adres verkeerd en dan gaat het inderdaad retour afzender.

Vandaag gebeld met fedex.
Pakketje ligt bij de douane, afwachten maar dan...

Waar is t bacteriostatische water te krijgen?

internet, as dealers :)

Volgens mij had iemand hier gereageerd als je stopt na 1 kuur mela, en je gaat vervolgens gewoon weer normaal zonnen dat je dan makkelijker bruin wordt? Kunnen meerdere mensen die bevestigen?

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

ik kreeg flink wat moedervlekken, of ze werden donkerder en vielen meer op. ik gebruik het nu al een tijdje niet meer en het is allemaal wel zo een beetje weggetrokken. als ik nu onder de zonnebank ga ben ik wel gelijk zwart :D

Ah comment gevonden, maar zijn meer mensen die dit hebben?

Volgens mij had iemand hier gereageerd als je stopt na 1 kuur mela, en je gaat vervolgens gewoon weer normaal zonnen dat je dan makkelijker bruin wordt? Kunnen meerdere mensen die bevestigen?

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ah comment gevonden, maar zijn meer mensen die dit hebben?

Heb 5 jaar gebruikt en merk nu ik dit jaar bijvoorbeeld niet meer gebruik dat ik iets minder snel verbrand en een klein beetje sneller verkleur. Het effect is alleen nauwelijks waarneembaar en misschien zit het tussen de oren. Als het klopt zou het betekenen dat er veranderingen zijn opgetreden in je lichaam, wat ik vreemd zou vinden met dit type product.

Heb 5 jaar gebruikt en merk nu ik dit jaar bijvoorbeeld niet meer gebruik dat ik iets minder snel verbrand en een klein beetje sneller verkleur. Het effect is alleen nauwelijks waarneembaar en misschien zit het tussen de oren. Als het klopt zou het betekenen dat er veranderingen zijn opgetreden in je lichaam, wat ik vreemd zou vinden met dit type product.

bij mij werkt het wel zo, en ik heb het denk ik 2 maand volop gebruikt.

als ik twee weken niet onder de zonnebank bent geweest en ik ga er dan onder ben ik gelijk weer zwart.
nu pak ik wel altijd de 1100 watt op 20 min dus dat helpt ook wel mee.

Terug
Naar boven