MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

bij mij werkt het wel zo, en ik heb het denk ik 2 maand volop gebruikt.

als ik twee weken niet onder de zonnebank bent geweest en ik ga er dan onder ben ik gelijk weer zwart.
nu pak ik wel altijd de 1100 watt op 20 min dus dat helpt ook wel mee.

Lijkt me chill. Ik ben jaloers. Blijkbaar is het dus per persoon verschillend. Als ik 20m onder dat ding zou gaan kan ik intrekken in een kreeftenkolonie :S

pepbridge verzendkosten is 25 dollar...

17% Korting

Nieuwjaarskorting: 17%

Coupon code: happynewyear
Coupon is valid until Jan. 10th 2014.

The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required.

• Like
Waarderingen: Obee
waar kan ik ergens steriel water halen om het te mengen. In de apotheek hebben ze alleen liter flessen of steriel water dat na 2 dagen niet meer goed is. Weet niemand een Nederlandse site waar ik steriel water kan bestellen? Krijg het niet terug gevonden in dit forum

waar kan ik ergens steriel water halen om het te mengen. In de apotheek hebben ze alleen liter flessen of steriel water dat na 2 dagen niet meer goed is. Weet niemand een Nederlandse site waar ik steriel water kan bestellen? Krijg het niet terug gevonden in dit forum

Je bent gewoon lui, want op pagina 142 en 146 staat er een heel stuk over.

Rick zit jij hier puur en alleen voor mt2 op het forum of kom je ook wel eens in andere topics?, gewoon nieuwsgierig hoor..

Effe een update:

het is dus nu al vele maanden geleden dat ik melanotan gebruikte. Ik was mijn hele leven extreem wit, maar wat blijkt is dat ik dankzij melanotan nog steeds over mijn hele lichaam nog redelijk bruin ben. Het witte is nooit meer teruggekeerd. Wel is mijn gezicht terug bleker dan de rest van mijn lichaam, wat wel wat vreemd is.

Je bent gewoon lui, want op pagina 142 en 146 staat er een heel stuk over.

Hey bijdehandje.

Dan mag jij me vertellen waar dit dan staat. Zoals ik al aangeef hebben ze het hier niet bij de apotheker. Zie zo 1 2 3 nergens een NEDERLANDSE site tussen te staan waar ik dit water kan halen. Ben net nog iedere apotheker afgegaan, maar nergens hebben ze het

ja ik bedoel € 135,- (daar is dat tekentje voor het bedrag voor), 135 euro dus.

Ik heb het even nagezocht:

kopen via internet of postorder buiten de europese unie
ook het importeren van spullen uit amerika via internet is aan regels gebonden. Voor die je van vrienden of familie of bedrijven in amerika ontvangt moet je in sommige gevallen omzetbelasting en douanerechten betalen. Tot een waarde van 22 euro zijn artikelen vrijgesteld. Spullen met een waarde van meer dan 22 euro, maar minder dan 150 euro (denk bijvoorbeeld aan kleding) vallen onder de omzetbelasting, maar niet onder de douanerechten. Als je spullen bestelt of ontvangt die meer dan 150 euro waard zijn, betaal je zowel omzetbelasting als douanerechten.

Bron: http://www.ditisamerika.nl/vakanties-en-reizen-naar-amerika/goederen-invoeren-uit-amerika/

dat is een beetje waar ik op doelde. De belasting heb je al in het land van herkomst betaald.

Ik pre-load de spuiten met saline (naci 0,9) en die koop je voor € 5,95 voor een halve liter
(http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt.asp?produktid=30209)
saline kan je gewoon op kamer temperatuur een jaar bewaren.

En anders kan je 30ml bacteriostatic water bestellen op:
[Link niet meer beschikbaar]

dat kost € 7.49 en na verzendkosten zal je dan zo'n € 15,- kwijt zijn.

dit!! Geen Nederlandse maar who cares.

Pepbridge 16% korting

coupon code: peptide
coupon is valid until Jan. 17th 2014.

mela-2 van pepbridge werkt goed! na 5x 1mg al flink kleur aan het krijgen, ogen lijken ook blauwer? en haren/baard worden donkerder haha.
Bacteriostatisch water heeft 3 weken geduurd voordat het er was van assuredmedical.

mela-2 van pepbridge werkt goed! na 5x 1mg al flink kleur aan het krijgen, ogen lijken ook blauwer? en haren/baard worden donkerder haha.
Bacteriostatisch water heeft 3 weken geduurd voordat het er was van assuredmedical.

Word je hoofd haar ook donkerder of enkel baard?

Ik heb het al een tijdje liggen en heb vandaag injectie water binnen gekregen. Nu vraag ik me af of de huidskleur goed te reguleren is, zit er namelijk niet op te wachten in feb/maart als een n*ger door het leven te gaan. Ik lees in een aantal logs op amerikaanse fora dat zelfs wanneer ze al meer dan 2 maanden off zijn de huidskleur alsnog donkerder wordt. Wat is jullie ervaring hiermee

Word je hoofd haar ook donkerder of enkel baard?

Ik heb het al een tijdje liggen en heb vandaag injectie water binnen gekregen. Nu vraag ik me af of de huidskleur goed te reguleren is, zit er namelijk niet op te wachten in feb/maart als een n*ger door het leven te gaan. Ik lees in een aantal logs op amerikaanse fora dat zelfs wanneer ze al meer dan 2 maanden off zijn de huidskleur alsnog donkerder wordt. Wat is jullie ervaring hiermee

bij mij verdwijnt de kleur in een aantal weken als ik stop met mela, wordt iig zeker niet donkerder!

kan je met paypal betalen bij pepbridge?

Dat heb ik ook... En zeker omdat ik mijn tanden om de zoveel maanden bleek (kan ik gewoon zelf thuis doen) zie je het verschil helemaal.

Ik wilde eerst in de winter gewoon helemaal niet gebruiken, maar het is heel makkelijk bij te houden.
Ik ga op zondag en woensdag onder de zonnebank (is een oudje, dus de lampen zijn niet zo heel sterk) en daarnaast 2x per week 7mg MT2. Niet overdreven bruin, maar gewoon een gezond kleurtje.

Het is wel makkelijker bij te houden dan vroeger. Toen kon ik 3x per week onder de zonnebank en werd ik alleen maar een beetje rood. Nu met MT2 zit de kleur er zo weer op!
Mijn baardharen worden ook donkerder. M'n vriendin vind het helemaal leuk als ik een paar dagen niet scheer en met zo'n paar-dagen baardje rond loop :D

Laatst bewerkt:
15% korting

coupon code: peptides
coupon is valid until Feb. 1th 2014.

http://pepbridge.com/

Laatst bewerkt:
Zelf zou ik dat spul nooit gebruiken. Een vriend van me heeft ook een lichte huidskleur.
En ik vond het er echt apart uit zien. Niet echt mooi van kleur ofzo.
Alleen onder de zonnebank vond ik er stukken beter uitzien!

Terug
Naar boven